IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 22-11-2006 0:47 by watery black Profiel van watery black

Wuppie uitgedost als Sint en Piet
van onze redactie economie


DEN HAAG (GPD) - Albert Heijn borduurt tijdens Sinterklaas voort op de wuppierage die het deze zomer ontketende tijdens het WK voetbal. Vanaf volgende week verkoopt de supermarkt megawuppen met een mijter en zwarte exemplaren die zijn uitgedost als zwarte piet.

Foto GPD
De grootgrutter is niet de enige die de wuppierage een vervolg wil geven. Ook Blokker springt er weer op in. Het warenhuis verkoopt nu al kleine sint- en pietwuppies voor vijftig cent. ,,De wuppies vliegen de winkel uit,'' zegt Maurice Stoevenbeld, medepartner van Interall Group die de wuppie distribueert in Nederland.
,,Sinds het WK is de wuppie helemaal terug van weggeweest. We verkopen ook weer veel exemplaren met logo's en lintjes aan bedrijven.''
Tijdens het WK was er door het onverwachte succes van de Albert Heijn-actie nog een tekort aan wuppies. Albert Heijn had vijftien miljoen kleine en 800.000 grote oranje pluizenbollen ingeslagen. Toen die op waren ontstond er een levendige handel op marktplaats.nl en ebay.nl.
Dit keer verkoopt Albert Heijn alleen de megawuppen in sint- en pietuitdossing. Ze zijn te koop voor 3,99 euro. Hoeveel er zijn ingekocht, wil de supermarktketen niet zeggen. Volgens een woordvoerster kunnen liefhebbers rekenen op 'voldoende' exemplaren.
Aan Blokker heeft Interall Group al 'enkele honderdduizenden' kleine sint- en pietwuppies geleverd. Verder zegt de distributeur nog met Albert Heijn in overleg te zijn over verlenging van het exclusieve recht op verkoop van de megawup in Nederland.

(bron: de stentor)



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 0:52 by MMayo Profiel van MMayo

Ik hoop er donderdag eentje te kunnen halen! Eh nee twee, een sint wup als geintje in een sinterklaas pakket voor een vriendin.


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-11-2006 0:53 by watery black Profiel van watery black

ik wil ze allemaal

ik ben een beetje wuppenverslaafd


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 0:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 november 2006 0:53 schreef watery black het volgende:
ik wil ze allemaal

ik ben een beetje wuppenverslaafd


Ik stiekem ook, maar denk dat ze donderdag al wel allemaal weg zijn.


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-11-2006 0:55 by watery black Profiel van watery black

zou je denken?
ze zijn vandaag pas uitgekomen dus dat zal toch wel meevallen?

tis ook nog niet echt heel bekend ofzo... ik weet t ook alleen omdat argus t me vertelde. nog helemaal niks van op de reclame gezien ofzo


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2006 0:55 by Snaack Profiel van Snaack

Eej wup-worshippers verkloot dit topic niet ok


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-11-2006 0:55 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 november 2006 0:55 schreef Snaack het volgende:
Eej wup-worshippers verkloot dit topic niet ok


sorry schat.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 0:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 november 2006 0:55 schreef watery black het volgende:
zou je denken?
ze zijn vandaag pas uitgekomen dus dat zal toch wel meevallen?

tis ook nog niet echt heel bekend ofzo... ik weet t ook alleen omdat argus t me vertelde. nog helemaal niks van op de reclame gezien ofzo



Zal vanaf morgen ofzo wel zo zijn..
Maarre vorige keer ging het ook hard en nu hoef je er niet voor te sparen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 12:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Softdrugsgebruikers zullen woensdag vooral stemmen op de PvdA. Datzelfde geldt voor kiezers die ooit wel eens een stickie hebben geprobeerd of fors gebruiker waren. Zij worden gevolgd door de softdrugsgebruikers bij wie het politieke hart bij de SP ligt.

Dit blijkt dinsdag uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het ANP en de NOS. Aan 10.000 kiezers is maandag en dinsdagmorgen naast hun politieke voorkeur gevraagd of zij softdrugs gebruiken of ooit hebben gebruikt, of ze roken of ooit hebben gerookt.

Van de kiezers die nog nooit softdrugs hebben gebruikt, stemt het merendeel op het CDA. Sigarettenrokers zullen woensdag ook nauwelijks onder CDA-kiezers te vinden zijn. De sigarenliefhebbers stemmen daarentegen wel meestal op het CDA, gevolgd door de VVD-kiezers. Zowel onder de sigaretten- als shagrokers zijn kiezers van links allooi te vinden. Van alle sigarettenrokers stemt 26 procent op de PvdA en 22 procent op de SP. Van de shagrollers kiest 30 procent voor de PvdA, gevolgd door een kwart SP-stemmers.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 12:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

attila zegt "NEE" tegen soft en hardrugs
attila zegt "JA" tegen de Sp.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2006 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bij mij is het precies andersom


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:05 by Nix Profiel van Nix

Waar is het andere nieuwstopic gebleven?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 13:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 november 2006 13:05 schreef Nix het volgende:
Waar is het andere nieuwstopic gebleven?


Weg.
Valse start en gevuld met onzin. Sorrieee

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-11-2006 13:06]


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:09 by Nix Profiel van Nix

...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-11-2006 13:10]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:09 by Nix Profiel van Nix

...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-11-2006 13:11]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:10 by Nix Profiel van Nix

...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-11-2006 13:11]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:10 by Nix Profiel van Nix

...

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 22-11-2006 13:11]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2006 13:11 by Snaack Profiel van Snaack

Heej, verkloot dit topic dan niet ok.

Laatste waarschuwing, off topic reacties worden gemod.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:11 by Nix Profiel van Nix

quote:
Hoi kleurvrienden,


Het is bijna zover! Volgende maand gaan we het 5-jarig jubileum vieren van mijn site! Leuk he! Mijn site bestaat vanaf 1 april alweer 5 jaar en is nog steeds één van de leukste en creatiefste sites van Nederland en België. Dus dat gaan we vieren ook en ik zou zeggen zorg dat je vanaf 1 april zeker even een kijkje komt nemen op mijn vernieuwde website.





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:19 by Nix Profiel van Nix

quote:
Topic zomaar in het niets verdwenen








I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 13:20 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 22 november 2006 0:47 schreef watery black het volgende:.



Ik gok dat er straks ook een Kerst, elfjes en rudolf wuppen komen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2006 20:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

wuppies for teh win!1

anyway, schokkend nieuws:

AMSTERDAM - De zoveelste misstap voor Paris Hilton. Nu is het blonde feestbeest over haar nek gegaan tijdens een optreden in Las Vegas. Dat meldt zanger Joshua Radin op zijn website.

De hotelerfgename had volgens Radin de voorafgaande uren pure wodka gedronken. "Ze stapt op het podium, haar mensen zetten haar plaat op, zodat ze twee songs kan playbacken, ze kotst en vertrekt", schrijft Radin. "Wat is de muziekindustrie toch mooi."

Verder voelt Radin zich persoonlijk beledigd. Vijf uur zaten ze naast elkaar, maar Paris keurde hem volgens Radin geen blik waardig. De 25-jarige blondine had het te druk met zich opmaken.

De Hilton-telg raakt wel vaker verzeild in rare situaties. Vorige week ging ze bijna op de vuist met Sharleen Spiteri, de zangeres van de Schotse popgroep Texas.

-------------------

Paris Hilton in ijsblokjesincident

Uitgegeven: 19 november 2006 13:06
LONDEN - Paris Hilton heeft ijsblokjes naar haar hoofd gekregen. Daarop kreeg de 25-jarige erfgename het aan de stok met Sharleen Spiteri, de zangeres van de Schotse popgroep Texas.

Tijdens een feestje in Londen afgelopen week, werd een nummer opgezet dat Paris mooi vindt. "Dit is mijn liedje! Ik ben dol op dit liedje!", riep het blonde feestbeest volgens de Schotse krant Daily Record. Ze gaf haar lijfwachten de opdracht de dansvloer vrij te maken, zodat ze alle ruimte had om te dansen.

Het aanwezige publiek kon dat niet waarderen. Intussen was Paris op een stoel beginnen te dansen, waarop een handje ijs uit een champagnekoeler tegen haar aan werd geworpen.

Paris begon te schreeuwen en stapte woedend af op Sharleen, die ze van het ijsblokjesincident verdacht. De Amerikaanse begon te vuilbekken en Sharleen balde haar vuist. "Rot op, ik ben niet bang voor je", zei de Schottin volgens getuigen. Daarop sleepten Paris' beveiligingsmensen hun schreeuwende werkgeefster weg.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-11-2006 20:51]


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-11-2006 1:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

Tiener bouwt fusiereactor

Door René Wichers - woensdag 22 november 2006 17:29 - Bron: Detroit Free Press - Submitter: Flying_nomad - Views: 40.838 - Permalink
Terwijl de grote mogendheden zich het hoofd breken over oplossingen voor de technische, economische en klimatologische problemen die de mondiale energievoorziening met zich meebrengt, heeft een Amerikaanse tiener een kernfusiereactor gebouwd.

Thiago Olson, een zeventienjarige technologiefreak uit Oakland, Michigan, staat bij zijn vrienden bekend als 'the mad scientist'. Toch kreeg hij al op zijn vijftiende toestemming van zijn ouders om de kelder van het huis te gebruiken om een kernfusiereactor te bouwen. In eerste instantie was hij van plan om een decompressiekamer te maken, maar om onduidelijke redenen werd hem dat verboden. Kernfusie leek de ouders kennelijk of veiliger, of totaal onhaalbaar - en Thiago mocht van hen dan ook best proberen om een temperatuur van honderd miljoen graden te bewerkstelligen. In de afgelopen twee jaar spendeerde hij 'ongeveer duizend uur' aan het project; zo moest hij een stalen vacuumvat bouwen en ook het onderhandelen met leveranciers van benodigdheden als deuterium kostte wel even wat moeite.

Onlangs wist de jonge Olson zijn eerste plasmabol te genereren, en daarmee is hij de achttiende en jongste amateur op deze planeet die een werkende kernfusiereactor heeft gebouwd. Een fusiegenerator is veel veiliger dan een kernsplitsingreactor: zodra de toevoer van energie wordt afgesneden, stopt de fusiereactie; daarnaast is de opgewekte straling verwaarloosbaar en zijn er - als alles goed gaat - geen schadelijke afvalstoffen. Hoewel Olson - zeker voor iemand van zijn leeftijd - een opmerkelijke prestatie heeft geleverd, heeft zijn reactor echter één belangrijk nadeel: de hoeveelheid energie die nodig is om het plasma in stand te houden, is groter dan de opgewekte energie.

Onlangs werd ook bekend dat er in Frankrijk een 'iets' grotere reactor zal worden gebouwd: een samenwerkingsverband van de VS, de EU, China, India, Rusland, Japan en Zuid-Korea gaat daar de zogeheten ITER-reactor bouwen. De betrokken landen, elk niet van zins om zelf de benodigde 12,8 miljard dollar op tafel te leggen, hopen dat hier binnen tien jaar een paar honderd megawatt geproduceerd kan worden. Het is echter al duidelijk dat de onderzoekers nog heel wat drempels te nemen hebben, maar wellicht komt Olson helpen: hij wil graag fundamentele natuurkunde bestuderen. Dat is niet wat zijn moeder had verwacht: die dacht altijd dat haar zoon kok zou worden, 'omdat hij graag dingen mixt'.


Hehe super vet (al is die nog ver van echte kernfusie af). Leuk verhaaltje om te vertellen op verjaardagen, 'ja ik heb een kernfusie reactor in m'n kelder'

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-11-2006 1:17]


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 23-11-2006 1:44 by Phygor Profiel van Phygor

Gatverdamme, ik rook shag en stem links. Ben ik nou ineens Jan Modaal?


Penumbra hoards ye, God of revulsion


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-11-2006 9:04 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Paris Hilton braakt op het podium


AMSTERDAM - De zoveelste misstap voor Paris Hilton. Nu is het blonde feestbeest over haar nek gegaan tijdens een optreden in Las Vegas. Dat meldt zanger Joshua Radin op zijn website.

De hotelerfgename had volgens Radin de voorafgaande uren pure wodka gedronken. "Ze stapt op het podium, haar mensen zetten haar plaat op, zodat ze twee songs kan playbacken, ze kotst en vertrekt", schrijft Radin. "Wat is de muziekindustrie toch mooi."

"pappa, ik heb iets heel ergs gedaan...."


Suck my piss


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 9:11 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 november 2006 1:44 schreef Phygor het volgende:
Gatverdamme, ik rook shag en stem links. Ben ik nou ineens Jan Modaal?


Nee, je bent gewoon klapvee


@Skullfuck: Toch fijn dat ze zelf haar 'muziek' ook om te braken vindt

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-11-2006 9:12]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen