|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
oja, stoned , misschien wel remixes? ik zeg ja! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vandaag Prometheus mee genomen in de Discman naar school. Ik had deze cd nooit echt goed gehoord, maar damn, wat een goede plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 14-01-2005 10:48] |
|
Natuurlijk heerst Emperor nog steeds vet de pan uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als je dat maar weet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Belgen ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja, in de oven! vandaag nogmaals die promietjes cd geprobeerd, maar ik kom er toch slecht doorheen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Emperor, wat een ontzettend matige kutband is dat. |
|
argumenten? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gelukkig hoeven we iemand die Bon Jovi als nr. 4 van meest afgespeelde bands heeft staan, niet serieus te nemen in zijn muzikale smaak. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Ik ben niet zo'n fan van symphonische metal. Smaak, blabla, persoonlijk, etc, etc. A., jij bent zeker een 15-jarig blekkie? |
|
blijf dan weg en noem het geen matige kutband Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Emperor een ontzetten matige kutband noemen quote: Emperor symphonische metal noemen is een teken dat je Emperor niet zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-01-2005 20:07] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En jouw reactie is een teken dat je zijn bewust onjuiste omschrijving niet hebt begrepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Awel natuurlijk dadde Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat snap ik niet. Als je Equilibrium o.k. vindt, dan moet je toch nummers als Eruption, The Prophet en Thorns on my grave met gemak kunnen waarderen ?? Die wijken nog niet eens zo gek veel af van de plaat ervoor. |
|
ik blijf t proberen, die equillibrium von ik gelijk super... mischien es een keer een paar nummers skippen en ergens middenin beginnen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Empty is het makkelijkst te verteren denk ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: "The Wordless Chamber"! Da's 't minst complexe nummer van de plaat. Had niet misgestaan op "Anthems..." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Of "Lay thorns on my grave", geweldig nummer! |
|
Trouwfoto van Samoth. Lief he? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zo'n lekker konijn opdoen met die knoert van een neus. Ma langs de andere kant lopen er in scandinavië alleen maar knappe konijnen rond. Zijn ze getrouwd voor de kerk? mvg wk10 |
|
Issie gescheiden dan van Andrea? Of waren ze nog niet getrouwd? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zekers mooi vrouwtje, maar ze komt uit Canada, niet uit Scandinavië. |
|
quote:Die zijn al een tijdje gescheiden ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |