![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
oja, stoned ![]() ![]() |
|
Vandaag Prometheus mee genomen in de Discman naar school. Ik had deze cd nooit echt goed gehoord, maar damn, wat een goede plaat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 14-01-2005 10:48] ![]() |
|
Natuurlijk heerst Emperor nog steeds vet de pan uit ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Als je dat maar weet ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Belgen ook ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ja, in de oven! vandaag nogmaals die promietjes cd geprobeerd, maar ik kom er toch slecht doorheen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Emperor, wat een ontzettend matige kutband is dat. ![]() |
|
argumenten? ![]() ![]() |
|
Gelukkig hoeven we iemand die Bon Jovi als nr. 4 van meest afgespeelde bands heeft staan, niet serieus te nemen in zijn muzikale smaak. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote: Ik ben niet zo'n fan van symphonische metal. Smaak, blabla, persoonlijk, etc, etc. A., jij bent zeker een 15-jarig blekkie? ![]() |
|
blijf dan weg en noem het geen matige kutband ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Emperor symphonische metal noemen is een teken dat je Emperor niet zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-01-2005 20:07] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En jouw reactie is een teken dat je zijn bewust onjuiste omschrijving niet hebt begrepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Awel natuurlijk dadde ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat snap ik niet. Als je Equilibrium o.k. vindt, dan moet je toch nummers als Eruption, The Prophet en Thorns on my grave met gemak kunnen waarderen ?? ![]() ![]() |
|
ik blijf t proberen, die equillibrium von ik gelijk super... mischien es een keer een paar nummers skippen en ergens middenin beginnen ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Empty is het makkelijkst te verteren denk ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: "The Wordless Chamber"! Da's 't minst complexe nummer van de plaat. Had niet misgestaan op "Anthems..." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Of "Lay thorns on my grave", geweldig nummer! ![]() |
|
![]() Trouwfoto van Samoth. Lief he? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Zo'n lekker konijn opdoen met die knoert van een neus. ![]() Ma langs de andere kant lopen er in scandinavië alleen maar knappe konijnen rond. Zijn ze getrouwd voor de kerk? ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Issie gescheiden dan van Andrea? Of waren ze nog niet getrouwd? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Zekers mooi vrouwtje, maar ze komt uit Canada, niet uit Scandinavië. ![]() |
|
quote:Die zijn al een tijdje gescheiden ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |