|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
En live ook. Toen op Graspop, toen ze 'Anthems...' integraal speelden, man, wat een absoluut fantastisch optreden was me dat . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Gaaf hoor die foto's op fb van de repetities. |
|
Jammer dat Charmand Grimloch een zeer succesvol leven heeft opgebouwd, die had ik ook wel erbij gewild. Zal wel geen tijd/zin hebben. Hafgufa |
|
Die was toch nooit volwaardig lid? Anders kunnen Hellhammer en Ildjarn er ook nog wel bij. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Grimloch heeft in de studio enkel de keyboards van een Mercyfyl Fate cover (Gypsy) ingespeeld voor een tribute. Voor de rest alleen live op de Anthem en IX tour. Ik hoop wel dat ze Einar Solberg laten meespelen en niet Geir Bratland. De backing vocals van die laatste zijn namelijk om te huilen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Grimloch was onderdeel van hun legendarische periode, meer dan Hellhammer of Samoth. Maar goed, ik had het graag gezien. Hafgufa |
|
Even tussendoor. Die Gypsy cover van MF door hen was wel erg goed gedaan, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-05-2021 0:04] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
absoluut! beter dan de The Trial Cover door Dark Funeral signature |
|
quote: Meer dan Samoth? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hah, foutje bedankt Hafgufa |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ah, dat klinkt prima. Wel een foutje bij The Loss and Curse, maar dat mag Hafgufa |
|
Er had wat meer peper in gemogen. Vooral bij With Strength I Burn valt me dat op. En 75 minuten is ook wat kort om 30 jaar Emperor te vieren. Blij dat ik er niet voor betaald heb. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ja, slappe hap. Na een half uur kwam 't pas een beetje op stoom. En als een cover het hoogtepunt van je optreden is, tja. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Ihsahn is/lijkt ook veel te lief voor echt peper/venijn tegenwoordig. Die commentaartjes tussendoor, wat een dropje is het Paar behoorlijke missers op de cleane zang, trouwens. Meest opvallende wat fout ging wat mij betreft. De toetsen op het laatste snelle stuk van Ye Entranceperium kon ik me niet van eerder heugen, wel gaaf! quote: Voor de minder snelle: https://www.youtube.com/watch?v=2GoHxkdG_Es [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-05-2021 12:00] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat keyboardstuk is een stuk helderder dan op het album, maar zo was het altijd al. Hafgufa |
|
quote: Dank voor de opheldering. Ik kon/kan het me echt niet voor de geest halen, maar ik geloof je meteen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ha, zo onduidelijk was het inderdaad niet op plaat Maar op deze manier knalt het er wel een stuk harder en dominanter, wat mij betreft beter (en vermoedelijk memorabeler ). Veel psychedelischer effect. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zaadband sinds dag 1 |
|
quote: Grote inspiratiebron voor Funus blijkbaar Hafgufa |
|
quote: |
|
quote: Als videoproducent kan ik je vertellen dat een goede livestream in elkaar zetten niet gratis is. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
En ik maar denken dat je een filmmaker was... |
|
quote: Dat was ook precies wat ik bedoelde met mijn opmerking. Vox Clamatis in Deserto |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |