IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Emperor Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2003 13:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

In the nightside eclipse is gaaf maar mijn favo Emperor album blijft IX equilibrium; omdat prima symbiose voordat de techniek alles gaat overnemen en de sound steriel wordt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-10-2003 17:58 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

ik heb gister ergens de originele versie van de CD Emperor (split met enslaved) gekocht op de CD staat dat deze CD 11 nummers zou hebben. Maar de CD speler geeft aan dat het er 7 zijn. Klopt dit?
[edit] typo

[Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 08-10-2003 17:58]



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2003 18:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jups, het enslaved gedeelte van die split bestaat maar uit 3 nummers


Zenial


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-10-2003 18:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

alles van Emperor kickt gewoon flink ass;
in the Nightside vindt ik super maar ook de laatse kan ik erg graag luisteren
Ik wil een andere band het wel eens zover zien schoppen, die gasten verdienen volop lof en respect. Zoniet; zeg dan gewoon dat je het niks vindt, ieder zijn eigen ding




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-10-2003 18:13 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb een tijdje terug de originele 'Wrath of the tyrant' tweedehands gekocht. Wat een heerlijk ranzige sound heeft die.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2003 18:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

1 nummer vond ik nog wel leuk maar ook die ging vervelen... voordat ik er cd's van had vond ik ze verbazingwekkend genoeg leuker

zo zie je maar dat mp3's een vertekend beeld geven...


Je moeder.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-10-2003 18:29 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 8 oktober 2003 18:07 schreef Zenial het volgende:
Jups, het enslaved gedeelte van die split bestaat maar uit 3 nummers

In het "boekje" (voor zover het pagina's heeft :p) staat dat track 5 t/m 11 van enslaved zijn. (of zitten deze tegen elkaar aan geplakt?)
De CD is trouwens 51:12 min. Misschien dat dat iets zegt.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2003 18:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Klopt, die Enslaved nummers zijn weer onderverdeeld in stukken. Maar dat staat een beetje onduidelijk als 'aparte' nummers in het boekje. Maar je mist niks dus


Zenial


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 08-10-2003 19:03 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Mooi!
Bedankt



valfar
Usericon van valfar
Posted 08-10-2003 20:31 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

"Anthems..." is gewoon de beste cd aller tijde!



Aart
Usericon van Aart
Posted 08-10-2003 23:47 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Wrath of the Tyrant vind ik samen met Nightside nog steeds het betere werk... heerlijke sfeer. Favorieten zijn: Night of the Graveless Souls (Tyrant versie: latere versies is er een of ander waardeloos riedeltje toegevoegd ), I Am The Black Wizards en Inno A Satana (Nightside versie, Live vond ik hem niet sterk).

NOTE: Ik moet wel bekennen dat ik Emperor juist steeds minder vind worden nu ik meer materiaal van andere bands hoor / heb gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 08-10-2003 23:51]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-10-2003 13:50 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 20:31 schreef valfar het volgende:
"Anthems..." is gewoon de beste cd aller tijde!

Suddenly I memorize, asking what I left behind...

... nothing!


mvg wk10


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-10-2003 14:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Emperor heerscht! Punt.

'Anthems...' beschouw ik als dé beste black metal plaat ooit. Ze hebben m.i. geen enkele slechte plaat uitgebracht, hoe kut anderen hun latere sound ook vinden.
De band die Emperor ooit weet te overtreffen moeten volgens mij nog geformeerd worden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-10-2003 14:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klopt. Anthems is een van de beste black metal platen ooit. Maar dan noem ik ze wel in een adem met In the Nightside Eclipse, The Shadowthrone, Nemesis Divina, De Mysteriis... en Nachthymnen.
Het is wél jammer dat de zangpartijen zover op de achtergrond staan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-10-2003 14:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik in the Nightside Eclipse hun gaafste album en dat is wat mij betreft ook één van de beste (black metal) albums aller tijden. De rest van hun werk kan ik ook zeer zeker waarderen, al moest ik aan Prometheus eerst wel even wennen. Ik vraag me trouwens af waar Ihsahn momenteel op muziekaal gebied mee bezig is .


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-10-2003 14:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik geloof dat de nieuwe Peccatum er aan komt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-10-2003 14:44 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2003 14:42 schreef NecRobert het volgende:
Ik geloof dat de nieuwe Peccatum er aan komt.


hmmm die vorige cd's vond ik niet echt boeiend, maar hopen dat deze wel wat wordt dan.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-10-2003 17:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 oktober 2003 14:30 schreef NecRobert het volgende:
Klopt. Anthems is een van de beste black metal platen ooit. Maar dan noem ik ze wel in een adem met In the Nightside Eclipse, The Shadowthrone, Nemesis Divina, De Mysteriis...


Die zijn idd allemaal superzalig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-10-2003 10:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Now playing (kon dat topic niet vinden)
Emperor - Empty

Na 2 jaar in m'n bezit te hebben begin ik die plaat eindelijk te waarderen. Hij is echt wel goed hoor. Echt waar.


mvg wk10


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-10-2003 13:00 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik deed er ook een jaar over om hem te waarderen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-10-2003 21:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Foto van een nog vrij jonge Samoth , tijdens een arcturus rehearsal

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-10-2003 21:21]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-05-2004 11:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Former Emperor member Ihsahn speaks on solo album
------------------------------------------------------------------------
Currently on a promoting venture for the new PECCATUM album (Lost In Reverie), ex-EMPEROR maestro Ihsahn has begun to piece together material for his first solo

album since putting Emperor to rest. Ihsahn exclusively gave BW&BK this insight on what is to become of his solo album.



"It will be great to do the metal stuff again," Ihsahn exclaims. "I've already started writing some material for my new solo album. Hopefully this won't be a slow process, you know, I've gathered up quite a lot of material already. So it depends, and it's dangerous to kind of get caught in. well because we've always worked really slow with albums and with that we're always trying to figure out new ground all the time. But now I see it as a goal now to keep the productivity constant because it's quite easy to get. not bored, but you're kind of fed up when you work with an album for a very long time. But I'm very keen on doing a solo album now. I've been talking to some people, to have as guest musicians, but it's not something that I will depend upon. You know there are people you talk to and when the opportunity comes along, they're cool with it, but that's why I say this as a solo album because this is something I want to take charge of myself and not have to be dependent on anyone else. Obviously I will need someone to play drums because I'm a terrible drummer (laughs). But we just have to see, at this moment it seems that I want to do the arranging parts last this time. But basically I want to get it out as soon as I can and not dwell too long on just this one thing."



shit shit shit yes yes yes


mvg wk10


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-05-2004 11:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

dat is wel leuk nieuws ja, nu maar hopen dat het ook net zo chaotisch en duister is als emperor in de tijd van "Athems..." en heeft de gothic crap van Peccatum z'n hersens niet teveel aangetast...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2004 12:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb even geleden de cd van Wrath of the Tyrant gekocht, de originele (wild rags, '95) versie. Meesterlijke productie.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-05-2004 22:07 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik moet trouwens zeggen dat die nieuwe cd van Peccatum (tegen mijn verwachting in) goed te pruimen is. Ik ben nu ook wel benieuwd wat deze solo cd zal brengen.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen