IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Emperor Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 14-07-2006 18:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 18:33 schreef spectre het volgende:
Karig dat ze 1 nummer van Prometheus spelen
Maar wel meteen de beste!


Mee eens! + Empty


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-07-2006 18:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 18:45 schreef Sater het volgende:

Oh, en sorry Hub dat ik zo over je vrienden praatte, ik neem het alweer terug.
Ik ken die gasten niet eens maar daar gaat het verder niet om. Waar het om gaat is dat de overige Emperor leden zelf wilden dat Ihsahn dit album grotendeels (zo niet in z'n geheel) solo maakte. Vandaar dat die opmerking aangaande Zyklon nergens op sloeg. Mijn advies: eerst kijken hoe het werkelijk is en dan pas dingen gaan roepen want roepen als een kip zonder kop met de daaraan verbonden conclusies die je zo snel trok komt wel erg dom over.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-07-2006 19:01]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 19:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 18:33 schreef spectre het volgende:
Karig dat ze 1 nummer van Prometheus spelen
Maar wel meteen de beste!

Ja, dat snapte ik


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 19:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Verdikke


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 18-07-2006 23:11 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

quote:
BlabbermouthAccording to one concert attendee, Norwegian black metallers EMPEROR performed the following set during their July 13 concert at B.B. King Blues club in New York City:

01. Into The Infinity Of Thoughts
02. The Burning Shadows Of Silence
03. Cosmic Keys To My Creations & Times
04. Thus Spake The Nightspirit
05. An Elegy Of Icaros
06. Curse You All Men
07. With Strength I Burn
08. Towards The Pantheon
09. The Majesty Of The Nightsky
10. The Loss And Curse Of Reverence
11. In The Wordless Chamber
12. Inno A Satana
13. The Wanderer (from tape)
---------------------------------------
14. Opus A Satana (from tape)
15. Ye Entranceperium


Waar is I am the Black Wizards


She Said Destroy in Black New York


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-07-2006 23:12 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

dat dacht ik ook al.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-07-2006 23:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hopelijk op Wacken wel!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2006 1:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Man, dit is toch een geweldige setlist! Into the Infinity of Thoughts!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 19-07-2006 1:43 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Hij's zeker wel gaaf, maar toch, waar is "I am the Black Wizards?"


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-07-2006 1:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

overgewaardeerd nummer vind ik dat maar, maar eeh dat zei ik een paar pagina's geleden volgens mij ook al.. of in een ander topic


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-07-2006 8:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 18:56 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ken die gasten niet eens ...bla.


niet eens joh.... das wel een gemis in je vriendenkring dan zeker?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-07-2006 11:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, ik voel me zo slecht ineens nu je mij er aan herinnert.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-07-2006 23:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iemand enig idee met welke line-up Emperor straks in Wacken staat?


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 20-07-2006 13:51 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 19 juli 2006 23:36 schreef Valorian het volgende:
Iemand enig idee met welke line-up Emperor straks in Wacken staat?


zie wacken topic.


You can either agree with me, or be wrong.


Windir
Usericon van Windir
Posted 13-09-2006 1:57 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Ken deze band niet zooo goed maar 'into the infinity of thoughts' is een beregoed nummer; zeer simpele rifjes, maar je moet er maar op komen.
Kent er iemand nog goede aanraders? Want wil er mij zeker eens een cd van aanschaffen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2006 7:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Koop gewoon alles van ze. Is de meest geniale band ooit op deze aardkloot!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 13-09-2006 7:13]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-09-2006 9:49 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

En als je nou eens over het algemeen de best gewaardeerde moest noemen? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, want ik heb nog steeds geen Emperor gekocht. Waarmee te beginnen?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2006 9:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:49 schreef Skyggesang het volgende:
En als je nou eens over het algemeen de best gewaardeerde moest noemen? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, want ik heb nog steeds geen Emperor gekocht. Waarmee te beginnen?


de laatse twee zijn de slechtse. als je die goed vind kun je daarna alles aanschaffen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-09-2006 9:55 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hehe ok dan probeer ik Anthems To The Welkin At Dusk wel Ik vind Ye Entrancemperium een heerschnummer.



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2006 10:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niet naar Atilla luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-09-2006 10:12 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vind IX equillibrium t lekkerste wegluisteren maar eigenlijk hoor je gewoon alles te hebben

note: ik moet dat live ding nog es op de kop tikken...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2006 10:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2006 10:09 schreef spectre het volgende:
Niet naar Atilla luisteren
Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Niets overtreft Anthems en In The Nightside Eclipse



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2006 10:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nightside Eclipse is echt niet mijn ding. Ik vind de muziek erop echt niet tof. Anthems daarintegen is stukken beter.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2006 10:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 10:46 schreef Judge M. het volgende:
Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Niets overtreft Anthems en In The Nightside Eclipse
Ben ik het zeker mee eens! Dat zijn duidelijk de betere Emperor platen, hoewel ik IX Equilibrium en Prometheus ook geniaal vind. Maar ik denk dat je In the Nightside Eclipse destijds meegemaakt moet hebben om die echt op waarde te kunnen schatten. Mijn god, wat was dat een revelatie! Nog steeds een avn mijn favoriete platen ooit!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2006 11:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een flauwekul, dus omdat ik Revolver van de Beatles niet heb meegemaakt kan ik hem niet op waarde schatten Ja ja.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen