|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken die gasten niet eens maar daar gaat het verder niet om. Waar het om gaat is dat de overige Emperor leden zelf wilden dat Ihsahn dit album grotendeels (zo niet in z'n geheel) solo maakte. Vandaar dat die opmerking aangaande Zyklon nergens op sloeg. Mijn advies: eerst kijken hoe het werkelijk is en dan pas dingen gaan roepen want roepen als een kip zonder kop met de daaraan verbonden conclusies die je zo snel trok komt wel erg dom over. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-07-2006 19:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, dat snapte ik Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verdikke Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar is I am the Black Wizards She Said Destroy in Black New York |
|
dat dacht ik ook al. |
|
Hopelijk op Wacken wel! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Man, dit is toch een geweldige setlist! Into the Infinity of Thoughts! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hij's zeker wel gaaf, maar toch, waar is "I am the Black Wizards?" |
|
overgewaardeerd nummer vind ik dat maar, maar eeh dat zei ik een paar pagina's geleden volgens mij ook al.. of in een ander topic Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: niet eens joh.... das wel een gemis in je vriendenkring dan zeker? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, ik voel me zo slecht ineens nu je mij er aan herinnert. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand enig idee met welke line-up Emperor straks in Wacken staat? |
|
quote: zie wacken topic. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ken deze band niet zooo goed maar 'into the infinity of thoughts' is een beregoed nummer; zeer simpele rifjes, maar je moet er maar op komen. Kent er iemand nog goede aanraders? Want wil er mij zeker eens een cd van aanschaffen. |
|
Koop gewoon alles van ze. Is de meest geniale band ooit op deze aardkloot! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 13-09-2006 7:13] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En als je nou eens over het algemeen de best gewaardeerde moest noemen? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, want ik heb nog steeds geen Emperor gekocht. Waarmee te beginnen? |
|
quote: de laatse twee zijn de slechtse. als je die goed vind kun je daarna alles aanschaffen. |
|
Hehe ok dan probeer ik Anthems To The Welkin At Dusk wel Ik vind Ye Entrancemperium een heerschnummer. |
|
Niet naar Atilla luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik vind IX equillibrium t lekkerste wegluisteren maar eigenlijk hoor je gewoon alles te hebben note: ik moet dat live ding nog es op de kop tikken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Niets overtreft Anthems en In The Nightside Eclipse |
|
Nightside Eclipse is echt niet mijn ding. Ik vind de muziek erop echt niet tof. Anthems daarintegen is stukken beter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ben ik het zeker mee eens! Dat zijn duidelijk de betere Emperor platen, hoewel ik IX Equilibrium en Prometheus ook geniaal vind. Maar ik denk dat je In the Nightside Eclipse destijds meegemaakt moet hebben om die echt op waarde te kunnen schatten. Mijn god, wat was dat een revelatie! Nog steeds een avn mijn favoriete platen ooit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een flauwekul, dus omdat ik Revolver van de Beatles niet heb meegemaakt kan ik hem niet op waarde schatten Ja ja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |