IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Emperor Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-10-2012 9:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2012 0:19 schreef cataclysm child het volgende:
Dat staat toch op IX Equilibrium?

Dit gezegd zijnde: Prometheus >>>>> IX Equilibrium


Allez, IX Equilibrium vind ik echt wel een moordplaat En dat Icarus-nummer vind ik zowat het hoogtepunt van de plaat.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 02-08-2013 16:18 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht



Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 02-08-2013 16:20 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 2 augustus 2013 16:18 schreef Sisyphos het volgende:
http://m.metalhammer.co.uk/news/emperor-to-reunite-in-2014/
Lekker




Willekeur en dictatuur!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2013 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wut wut wut!


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-08-2013 17:23 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hoeveel geld betaalt Wacken voor iets dergelijks?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 02-08-2013 17:38 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 17:23 schreef Argh het volgende:
Hoeveel geld betaalt Wacken voor iets dergelijks?

Ik denk dat het wel het nodige zal kosten ja.
Wat me opvalt is dat het bij veel van die oude mannen na een tijdje weer begint te knagen. Niet alleen Emperor zegt nu terug te keren, maar met Emperor ook een invloedrijke naam als Strid. Verder speelt Dodheimsgard hier en daar live weer een stukje Kronet till konge, probeert Troll te doen alsof hun middelmatige verleden ooit van belang was en zagen we zowel Burzum als Isvind nog niet zo lang terug het zwart metaal weer in handen nemen.

Mij hoor je niet klagen hoor. Het valt alleen op.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 02-08-2013 17:43 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Ok bedankt. Ik zit niet meer zo in de scène, vandaar.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 02-08-2013 17:48 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 17:43 schreef Andrei het volgende:
Ok bedankt. Ik zit niet meer zo in de scène, vandaar.

Ik ga nog dagelijks op de koffie bij Euronymous.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 02-08-2013 18:46 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vet!

Blijft helaas alleen bij optreden zeker? Nieuwe plaat lijkt me nog gaver...maar dat zal wel niet denk ik?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 02-08-2013 18:55 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 18:46 schreef meatgrinder het volgende:
Vet!

Blijft helaas alleen bij optreden zeker? Nieuwe plaat lijkt me nog gaver...maar dat zal wel niet denk ik?


Ik denk het niet. In een recent interview zegt Ihsahn:

quote:
"Part of the reason why our albums keep on selling is probably because we were always an uncompromising band, and that is a tradition I would like to uphold. If we did a new EMPEROR album, what kind of EMPEROR album would people like? I say listen to the stuff I do, and the stuff that Samoth does, and you can more or less figure out what a new EMPEROR record would sound like, and that sounds nothing like old EMPEROR. Trying to duplicate something from the past would just turn everything into a parody.

"Would anyone want a black metal album made just for the sake of making a lot of money?" Ihsahn asked. "I get all of these requests to get back with EMPEROR. In the spirit of black metal, I do whatever the hell I want. That's the whole point of black metal. If I even consider letting anyone else try to tell me what I should do with my music, that, by definition, would make it non-black metal… as I have learned it."


Wat aansluit op een ander interview:

quote:
"If we did a new EMPEROR album, we'd get shit for it whatever it sounded like. We could do something that sounded like 'Anthems…' and we'd get shit for it. We could do something new and more appropriate, and we'd get shit for not sounding like 'Anthems…' If we did an album because people wanted one, it would be a paradox. Would people really want an album that we didn't want to make? No one would ever be satisfied, I think."


Mij doet het niet zoveel. Ik wil gewoon even live mee bleren met Inno a Satana en wat mee neuriën met klassieke riffjes.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 02-08-2013 18:58 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Zit wel wat in natuurlijk. But i was just wondering...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-08-2013 20:08 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

"we were always an uncompromising band, and that is a tradition I would like to uphold"

Daarom dus "Reunion Tour Part Deux"... because we are so uncompromising.

"Would anyone want a black metal tour done just for the sake of making a lot of money?"

Indeed...







Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-08-2013 21:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 augustus 2013 20:08 schreef Mortis Rex het volgende:


"Would anyone want a black metal tour done just for the sake of making a lot of money?"

Indeed...








Ik zat ook al zoiets te denken na het lezen van die stukjes, hehe.

Maar ja, hij doet wat hij wil, dus dan klopt het.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-08-2013 22:06 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Alles voor de zaak van interne consistentie en consequentie. Als woord en daad maar overéén komen. Welk een paradigma.

Ik zeg wat ik doe
Ik doe wat ik zeg

Sounds familiar?

Overigens wel leuk, al ga ik niet voor Emperor naar Wacken. Als ze dichterbij komen wellicht wel.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Buried
Usericon van Buried
Posted 02-08-2013 22:31 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 22:06 schreef Ktulu het volgende:


Overigens wel leuk, al ga ik niet voor Emperor naar Wacken. Als ze dichterbij komen wellicht wel.



adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 03-08-2013 10:39 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Nieuwe plaat zie ik niet zo snel gebeuren en hoeft van mij ook niet. Ihsahn heeft zijn muziek enorm ontwikkeld sinds Prometheus en, ondanks dat dat één van de beste platen is die ik ken, zou het een stap terug zijn om weer iets te maken wat onder Emperor zou vallen.

Ga er wel heel serieus over nadenken om naar Wacken te gaan volgend jaar. En dan maar hopen dat er genoeg andere gave bands komen om de tijd te vullen...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-08-2013 19:37 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Met Faust op drums dus:

"Yes, I am gonna do the full set at Wacken,"

edit: Doe dan ook meteen maar Tchort en/of Mortiis erbij.



[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 04-08-2013 19:40]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Northward
Usericon van Northward
Posted 04-08-2013 23:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Matige band, met ja hoor een reunietje wat weinig anders dan een teleurstelling kan worden


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 05-08-2013 0:35 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Als je ziet dat Mortiis zelfs z'n oude kleren op ebay verkoopt dan is die vast wel te overhalen om mee te spelen met deze reunie middels een cheque met wat nulletjes op.

Elke 5 jaar een reunie, gaat wel vlot zo.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2013 10:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Faust ipv Trym?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-08-2013 11:24 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 10:39 schreef spectre het volgende:

Faust ipv Trym?

Prima zaak wat mij betreft. En niet alleen uit nostalgisch oogpunt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-08-2013 11:24]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 05-08-2013 11:26 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 11:24 schreef Hexegot het volgende:
Prima zaak wat mij betreft. En niet alleen uit nostalgisch oogpunt.

Precies. Wacken wordt met de jaren steeds homoseksueler.
Genoeg is genoeg.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2013 11:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 11:24 schreef Hexegot het volgende:
Prima zaak wat mij betreft. En niet alleen uit nostalgisch oogpunt.


Ik vind het raar. Maar ik denk dat Trym bedankt heeft oid


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-08-2013 11:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2013 11:48 schreef spectre het volgende:
Ik vind het raar. Maar ik denk dat Trym bedankt heeft oid
Ze spelen alleen in the nightside eclipse.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2013 13:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oo, ok. Wist ik niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen