|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Willekeur en dictatuur! |
|
wut wut wut! signature |
|
Hoeveel geld betaalt Wacken voor iets dergelijks? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik denk dat het wel het nodige zal kosten ja. Wat me opvalt is dat het bij veel van die oude mannen na een tijdje weer begint te knagen. Niet alleen Emperor zegt nu terug te keren, maar met Emperor ook een invloedrijke naam als Strid. Verder speelt Dodheimsgard hier en daar live weer een stukje Kronet till konge, probeert Troll te doen alsof hun middelmatige verleden ooit van belang was en zagen we zowel Burzum als Isvind nog niet zo lang terug het zwart metaal weer in handen nemen. Mij hoor je niet klagen hoor. Het valt alleen op. |
|
Ok bedankt. Ik zit niet meer zo in de scène, vandaar. |
|
quote: Ik ga nog dagelijks op de koffie bij Euronymous. |
|
Vet! Blijft helaas alleen bij optreden zeker? Nieuwe plaat lijkt me nog gaver...maar dat zal wel niet denk ik? |
|
quote: Ik denk het niet. In een recent interview zegt Ihsahn: quote: Wat aansluit op een ander interview: quote: Mij doet het niet zoveel. Ik wil gewoon even live mee bleren met Inno a Satana en wat mee neuriën met klassieke riffjes. |
|
Zit wel wat in natuurlijk. But i was just wondering... |
|
"we were always an uncompromising band, and that is a tradition I would like to uphold" Daarom dus "Reunion Tour Part Deux"... because we are so uncompromising. "Would anyone want a black metal tour done just for the sake of making a lot of money?" Indeed... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik zat ook al zoiets te denken na het lezen van die stukjes, hehe. Maar ja, hij doet wat hij wil, dus dan klopt het. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alles voor de zaak van interne consistentie en consequentie. Als woord en daad maar overéén komen. Welk een paradigma. Ik zeg wat ik doe Ik doe wat ik zeg Sounds familiar? Overigens wel leuk, al ga ik niet voor Emperor naar Wacken. Als ze dichterbij komen wellicht wel. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: |
|
Nieuwe plaat zie ik niet zo snel gebeuren en hoeft van mij ook niet. Ihsahn heeft zijn muziek enorm ontwikkeld sinds Prometheus en, ondanks dat dat één van de beste platen is die ik ken, zou het een stap terug zijn om weer iets te maken wat onder Emperor zou vallen. Ga er wel heel serieus over nadenken om naar Wacken te gaan volgend jaar. En dan maar hopen dat er genoeg andere gave bands komen om de tijd te vullen... |
|
Met Faust op drums dus: "Yes, I am gonna do the full set at Wacken," edit: Doe dan ook meteen maar Tchort en/of Mortiis erbij. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 04-08-2013 19:40] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Matige band, met ja hoor een reunietje wat weinig anders dan een teleurstelling kan worden |
|
Als je ziet dat Mortiis zelfs z'n oude kleren op ebay verkoopt dan is die vast wel te overhalen om mee te spelen met deze reunie middels een cheque met wat nulletjes op. Elke 5 jaar een reunie, gaat wel vlot zo. |
|
Faust ipv Trym? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Prima zaak wat mij betreft. En niet alleen uit nostalgisch oogpunt. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-08-2013 11:24] |
|
quote: Precies. Wacken wordt met de jaren steeds homoseksueler. Genoeg is genoeg. |
|
quote: Ik vind het raar. Maar ik denk dat Trym bedankt heeft oid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ze spelen alleen in the nightside eclipse. |
|
oo, ok. Wist ik niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |