|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, maar een tattoo is redelijk ingrijpend toch? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ah, vandaar die kale plek op je hoofd. spelfout weggehaald... |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Afhankelijk van de plek en de grootte kan het inderdaad ingrijpend zijn... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Is het solowerk van Ihsahn redelijk te vergelijken met Prometheus? |
|
quote:Qua gitaarwerk zeker! Het is alleen wat gladder en proggy-er. De nieuwe plaat schijnt overigens nog het meest op Prometheus te lijken, maar die heb ik nog niet beluisterd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nee Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
The Adversary enigszins, de rest niet echt, ook al hoor je natuurlijk wel wat kleine dingetjes terug. Vanaf The Adversary is het veel meer de prog kant opgegaan, iets te overdreven als je het mij vraagt. |
|
Ik vind de eerste Emperor plaat het best: die heeft het meest passende geluid en een beter nummer dan 'Towards the Pantheon' ken ik niet (van Emperor dan). Live ook wel goed, zeker voor de vrij rommelige en technische zooi die ze spelen. Latere werk vind ik teveel invloeden van andere muziek hebben: van heavy metal uithalen tot thrashy riffs. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 21-03-2010 21:52] Evil Dick |
|
thrashy |
|
Zo dan, hehe. Evil Dick |
|
quote: Hmmm, vind Anthems toch echt een stuk beter, maar goed, iets met smaak en verschillen enzo En een beter nummer? Voor mij heerscht Ye Entrancemperium toch echt de pannen van het dak, al helemaal in combinatie met het intro. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Trym's double basswerk op Anthems echt totaal onstrak is? Evil Dick |
|
Euh, nee. Georkestreerde bak chaos, dat wel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Zo kun je het ook noemen, ach het maakt het wel meer true natuurlijk. Evil Dick |
|
quote: Nee? |
|
Luister nog maar eens dan, hehe. Evil Dick |
|
quote: True boeit me niet. Wel of ik het vet vind of niet En Emperor is zo vet dat het zelfs op zwaar water blijft drijven Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
De DVD van Wacken heb ik opstaan nu, wat blijft het toch geniaal |
|
quote:Ja, maar om duistere redenen doet het geen afbreuk. De partijen die hij wil spelen zijn gewoon bruut. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Welke partijen? Hij roffelt drie kwartier aan één stuk door op dat album! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, maar hij wilde hele brute en afwisselende partijen spelen. Wel goed luisteren, M.! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Onzin. Een rommelige productie, dat wel ja. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De drums en de rest zijn hier en daar anders best niet-synchroon. "Anthems..." is zeker niet hun strakste plaat. Uiteindelijk maakt me dat overigens geen sodemieter uit, want het raast enorm door en het is niet storend onstrak. Gave plaat. Touché, pussycat! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |