|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom heb je dan net IX Eqilibrium in je cd-rek zitten? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nonus heerst heel erg WEL dus. Dit slaat nergens op. |
|
quote: My point exactly! Al blijft Anthems onovertroffen! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het is wel een goeie schijf maar het niveau is niet zo hoog als van Anthems en Nightside Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Anthems is ook tof, vooral het intro, maar 'IX' is gewoon lekker vetter.... En zo niet, dan toch! Dit slaat nergens op. |
|
quote: I know, gewoon een onderhuidse stek, maat, meer niet. Trouwens, ik kom donderdag weer eens naar huis. Kunnen we een pint gaan pakken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: awel, t'is goed , dan zal onze keuken ook geschilderd zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Inderdaad ja , maar goed alle albums van Emperor heerschen (in meer of mindere mate) |
|
nogmaals: Ik heb zelf Emperor - Anthems to the welkin at dusk, op vinyl (LP). De voorkant van de insert van deze LP (waar dus de eerste vier lyrics op staan, de kant met de kerk (?) met het pentagram met de punt naar benenden) is op zijn kop gedrukt! (bij mij staat de punt van het pentagram dus omhoog) .. Zijn er nog meer mensen die deze LP hebben , zo ja, staat deze bij iedereen zo (op zijn kop) gedrukt of hebben ze deze fout later hersteld?? Op de cd staat hij in ieder geval wel goed .. |
|
Wat nog leuker is, ik heb een split EP van Immortal/Dissection, en daar staat het Immortal logo in z'n geheel in spiegelbeeld |
|
quote: Kijk hier eens: http://www.emperordiscography.com En mail die gast anders eens. Als iemand veel van emperor releases weet is hij het wel... Zenial |
|
Nou, ik heb die "Nightside"-business 'es even beluisterd. Ik vind hem wel ok, maar zwaar overgewaardeerd. Vooral qua drums een paar treden lager dan "Anthems." Touché, pussycat! |
|
Ik vind Nightside nog steeds hun beste album, VEEL beter als Anthems. En Anthems is weer veel beter als de troep die erna komt . "My wizards are many, but their essence is mine. Forever there are in the hills in their stone homes of grief. Because I am the spirit of their existence. I am them." |
|
quote: Voordat je genialiteit hoort moet je het wel vaker dan " 'es even " beluisteren! Je kan nog helemaal niet zeggen of ie overgewaardeerd is of niet na een vluchtige luisterbeurt!!! Zenial |
|
In the Nightside Eclipse is inderdaad een van de meest sfeervolle en toonaangevende black metal albums ooit. Maar geen kwaad woord over het nieuwere werk! Ze zijn muziektechnisch enorm gegeroeid en dat hoor je terug in de muziek. Je kunt wel weer een nieuwe "...eclipse" maken, maar wat heeft dat voor zin ? Er zijn genoeg andere bands die dit proberen na te apen. Emperor is (was...) een lekker eigenwijze band met een geniale Ihsahn aan het roer. Op "Prometheus" staan geweldige songs met super-intelligente dubbele gitaarpartijen gecombineerd met perfekt gedoseerde keyboards. Wat mij betreft was en is het nog steeds een van de beste (black metal) bands ooit. Zo! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehehehe WAS dus Maar die latere cds zullen best muzikaal briljant in elkaar zitten enzo, maar wat mij betreft wordt dat allemaal waanzinnig verneukt door die onzettend irritante gaye zang... gatverdergatverdegatver Zenial |
|
quote: dude!geniaal HEERSCHT |
|
Kan iemand mij vertellen wat voor bands ik moet uitproberen, die op de leest van emperor voortbordueren, heb dat hier nl al een keer eerder gelezen, maar weet echt niet meer waar And my marlboro light |
|
quote: Wat bedoel je precies met op de leest van emperor voortborduren? Want mijns inziens heeft Emperor aardig verschillende albums uitgebracht. Die allemaal heerschen overigens |
|
quote: Hij doelt op de demo en de eerste 2 albums. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dat is correct maar op IX equilibidinges mag ook natuurlijk And my marlboro light |
|
oudere ancient nummers hebben soms ook wel iets weg van het oude emperor spul (al vind ik emperor dan wel een stuk beter). Verder zijn veel mensen die Emperor gaaf vinden vaak ook wel gecharmeerd van Sirius - Aeons of magick (of zoiets). Zo zijn er nog wel meer bands, maar eigenlijk ken ik er geen die echt in de buurt komt van hetgeen emperor in het verleden gepresteerd heeft. Op de nieuwste Carpathian Forest cd staat trouwens ook een nummer dat mij erg aan oude emperor deed denken. |
|
bedankt ik zal eens gaan kijken/luisteren! And my marlboro light |
|
Der Kaiser is Dethroned. Inmiddels staan ze ingeschreven, voor een aanleunwoning. En laten ze daar maar lekker zitten, in dat stoffige tehuis. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |