|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad,is me nog niet eerder opgevallen.Is san toch wel een grove fout!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een getraind Immortal fan ziet alles!! |
|
Heb je ook de braziliaanse persing van de picture lp van "Battles in the north" met de albumcover maar dan met rose sneeuw?Ziet behoorlijk gay uit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
emperor= Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: correctie: Empror= Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Emperor SSSSSSSSSMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRFFFFFFFFFFTTTTTTTTT Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik vind emperor niet zo heeeeeeel erg geweldig .. naja.. |
|
quote: Helaas, maar ik wil hem nog wel erg graag hebben. Heb jij hem? Of kan jij eraan komen? Laat me even weten... Ben erg geïnteresseerd!!! E-mail me anders, want dit is immers een Emperor topic! Verder over Emperor!! |
|
Emperor F*ckin Rules!!! Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Ik weet dat dit niet over Emperor gaat maar toch.Ik ken iemand (Tore van Old Funeral)die hem nog heeft maar weet niet wat 'ie kost.Ik zal hem wel vragen.Moet hem komende week toch nog effe bellen om iets te regelen.Hij heeft trouwens ook nog een live LP bootleg van Immortal met handtekeningen van Olve en Reidar.Slechts enkele van geperst in Noorwegen only!!!Prijs 450 kroner(=+/-60 euro). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Graaaag!!! Om welke bootleg LP gaat het? Mocht je nog meer tegen het lijf lopen... GRAAG!!!! |
|
quote: Ben de titel vergeten maar ik zal het navragen.Hij heeft trouwens alle LP's en pictures van Immortal(alles vanaf "Battles...")met handtekeningen(allen met handtekeningen van Olve en Reidar en slechts enkelen ook nog met die van Stian). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Pik ze maar voor me! |
|
Ik vind Emperor eigenlijk niet veel. Vooral de laatste twee studio-cd's vind ik niet om aan te horen. Op hun wat oudere cd's staan wel een paar briljante nummers maar niet zoveel om die verheerlijking in de aardschok te rechtvaardigen. Die verzamelcd zal ik ook zeker niet aanschaffen. Overigens,ik vind Zyklone veel beter. |
|
quote: Phu... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Smaken verschillen nu eenmaal C.U. |
|
Kvind ook bagger .. |
|
quote: *zucht* Alleen ik heb een goeie smaak... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: waarschijnlijk. Maar het spreekt toch wel voor me dat ik jou plaatje herken als Mercyful fate's "Don't break the oath". Ik beschouw dat pas als een echte (black) metalklassieker. |
|
quote: Nee hoor, hoewel ik opzich het latere werk beter vind... Als één van de weinige |
|
Vraaagje.... Ik heb zelf Emperor - Anthems to the welkin at dusk, op vinyl (LP). De voorkant van de insert van deze LP (waar dus de eerste vier lyrics op staan, de kant met de kerk (?) met het pentagram met de punt naar benenden) is op zijn kop gedrukt! (bij mij staat de punt van het pentagram dus omhoog) .. Zijn er nog meer mensen die deze LP hebben , zo ja, staat deze bij iedereen zo (op zijn kop) gedrukt of hebben ze deze fout later hersteld?? Op de cd staat hij in ieder geval wel goed .. |
|
quote: zijt gij geen belg? btw IX equilibrium heerst het maximumst !! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: ik ben idd een Belg (regio West-Vlaanderen, de stad waar ze in de Eerste Wereldoorlog de sluizen hebben opengezet (kleine tip ) IX Equilibrium is één van de mindere van Emperor, In The Nightside Eclipse überheerscht , wat een sfeer doorheen die cd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |