|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de drummers onder ons: http://artistsandrelations.com/trym-torson-drum-challenge?fbclid=IwAR3Kpwo9k9b1B-2hF2DOvAeoRI-2e0tDNsVXQVV_MxK3PhnAvWnajVVBnj0 Hafgufa |
|
https://www.blabbermouth.net/news/emperor-to-celebrate-30th-anniversary-with-a-night-of-emperial-wrath-2021-livestream-event/ Met gastoptredens van Faust en... Mortiis Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 13-04-2021 13:41] |
|
Klinkt allemaal best leuk maar 18 dollar is een beetje overdreven. |
|
Ik wacht wel op de DVD. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ben je nou serieus? Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: 6 minuten later werd je wakker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Drie uur en zes minuten, zelfs. :') |
|
Fuck ja. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-04-2021 20:55] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het stond er eerst ietsje anders. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat stond er eerst ietsje anders? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die post van Machtig met Funus ipv Faust. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Daar had ik nog niet eens naar gekeken. Eerst had ie funus onder de quote staan. Dat was nu weg. Al had ik ook niet erg best naar de tijd gekeken want ik checkte enkel de minuten en niet de uren. Maar Zodiac Lung was daar beter oplettend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik doelde hierop, ja. De rest was mij juist ontgaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, vind je me nu een pauper? Kan dat geld prima missen overigens maar aangezien ik over het algemeen zo rond de 20 euro betaal voor een bm concert, ga ik niet datzelfde bedrag neertellen voor een stream. Sorry En we hebben het hier ook nog over een band die ooit heel goed was maar ook nogal vergane glorie uiteindelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-04-2021 6:55] |
|
Ik heb mbt streams hetzelfde hoor. Het hoeft ook zeker niet gratis, maar 18 euro voor een streaming event wat je dan misschien nog 48 uur kunt terugkijken of zo vind ik wat te veel van het goede. Als ze het een half jaar later op DVD of Blu-ray uitgeven betaal je hetzelfde. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 14-04-2021 7:47] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Eens. quote: Show in 013 was echt geweldig anders. |
|
Enslaved was laatst ook geweldig, wat nou vergaande glorie. Emperor is al die jaren gewoon actief gebleven, hebben recent een spiksplinter nieuwe oefenruimte gebouwd en zijn live altijd goed. Hafgufa |
|
quote: Ik ben het heel hard met je eens, ik snap dat er een goede dollar aan te verdienen is voor Emperor maar zo houden ze dit soort muziekcultuur ook keihard in stand. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: actief? ja oude hitjes eens in de zoveel tijd voor groot publiek brengen. Dat noem ik niet actief. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat voor muziekcultuur bedoel je in dit geval? Dat je moet betalen voor een livestream? quote: Als ze nou tussen de reünies door alleen maar thuis zouden zitten zou je een punt hebben. quote: Klopt, die glorie gaat inderdaad nogal ver. (maar misschien is dit niet de meest geschikte plek om mensen op foutief taalgebruik te wijzen) Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: vergane moest dat zijn ja Het viel verder niemand op blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-04-2021 7:36] |
|
ik bedoel die classic rock cultuur, als in dat het grote publiek komt opdraven voor de hits en nostalgie. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jij bedoeld meer wat 90's party's zijn tegenwoordig. Lekker in een tent in Geleen of Gouda luisteren naar ouwe hits en playbackende muzikanten die daar 300 euro voor krijgen. Is toch wat anders dan Emperor, dat al jaren met verschillende setlists tourt. Hafgufa |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |