|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
I knew you would say something like that ... Kort samengevat : ook jij word voorspelbaar |
|
Voorspelbaar? kriegje valt in herhalingen? Wat krijgen we nou, ach man barst gewoon. Der Kaiser ist weg, en nu treuren jullie allemaal. Emperor het omgevallen beeld. Ik zie het nog voor me op tv. |
|
3e keer ... |
|
Ik denk dat je je Emperor met het omgevallen beeld van Saddam Hussein doormekaarhaalt? (sorry voor de Off-topic ) And my marlboro light |
|
Pas op, je maakt iedereen wakker. De beelden zullen het uitwijzen. Emperor viel van zijn sokkel(sukkel) |
|
De slijpers zijn van stal gehaald. Zodat het beeld van Emperor wel naar beneden kan. |
|
ja man, kut beeld. No meat is sweater |
|
ja |
|
Jullie woorden smelten in jullie mond, niet in de hand. |
|
Me pik ook .. |
|
quote: Check Abigor, en dan bv. 'Channeling the Quintessence of Satan' (semi-modern, geen experiment though, wel super goed gespeeld, bruut, heftig en duister), of bv. 'Orkblut - The Retaliation' (ouderwetser, iets gruiziger sound, maar ook behoorlijk gevarieerd, echter, iets meer sfeer)... briljante band! Uiteraard is Immortals 'Pure Holocaust' verplichte kost, samen met 'In The Nightside Eclipse' IMO verantwoordelijk voor meer dan de helft van het noorse black metal paradigma van de jaren 90. Oh ja en wil je een complete rip-off van 'In The Nightside Eclipse', maar wel lekker, tsjek dan 'Nord' van Setherial. Gewoon schandalig maar wel fijn om te horen. |
|
het standbeeld van abigor kan ook wel naar beneden... No meat is sweater |
|
Emperor is een 100% heerschband, en het heeft zich vaak genoeg bewezen I am the Black Wizards godverdomme !!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hhmmzz de 3 eerste albums van emperor zijn ok, zeker in the nightside eclipse. maar echt een band die zichzelf heeft overtroffen is het niet. met enkel in the nightside eclipse kan je priema uit de voeten. |
|
Ik blijf erbij dat ze met 'Athems...' aan hun creatieve hoogtepunt zaten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ik heb hem wel in de kast staan, hoor. En luister hem ook regelmatig, maar "Eclipse" doet het gewoon niet zo voor mij. "Anthems" wel. Touché, pussycat! |
|
Destijds (1994) was I.T.N.E. een enorm originele en geniale plaat. Ik weet nog toen ik 'm kocht, dat ik de hele dag met kippenvel en open mond naar die ene CD zat te luisteren. Ik kan me voorstellen dat als iemand 'm de laatste jaren voor het eerst heeft gehoord, dat ie 'm dan vond tegenvallen. Het mist dan toch de impact van een paar jaar terug. Het blijft natuurlijk een geweldig album, maar vooral omdat ie destijds zo'n enorme indruk heeft achtergelaten, draai ik 'm nog wel 's. En dan waan je je weer zo'n 10 jaar terug... Inno a Satana Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ofwel, zoals ik het eerder heb mogen uitdrukken tegen een zekere abigor-luisteraar: "Abigor is alsof je een blik doperwten in je oor leeggiet..." En over Emperor blijken de meningen altijd verdeeld, in het bijzonder over het latere werk, wat ik persoonlijk net zo vooruitstrevend vindt binnen de blackmetal als de oudere platen, maar ja, blekkies zijn nou eenmaal wat conservatief. Go Emperor! "He's an empty shell!" = mooi he! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Jij bent altijd al meer van de aangebakken frikadellen geweest (zoals Satyricon enzo )... |
|
quote: Creatieve hoogtepunt moet nog komen. Wat dacht je van Koning, Keizer, Admiraal Popla kennen ze allemaal. |
|
quote: zeg dan niks |
|
Hou je BEK!!!!!!! |
|
quote: hmpf...NEEN |
|
Domkop, dat was voor mij bedoeld. Ik heb Emperor nog even opgezet, klinkt best wel aardig...........naar stront. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |