IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Emperor Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I knew you would say something like that ...


Kort samengevat : ook jij word voorspelbaar


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-04-2003 21:28 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

He dat had ik je ook al in de recensie van die emperor verzamel cd horen roepen, niet in herhalingen vallen kriegje!


And my marlboro light


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:33 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Voorspelbaar? kriegje valt in herhalingen?
Wat krijgen we nou, ach man barst gewoon.
Der Kaiser ist weg, en nu treuren jullie allemaal. Emperor het omgevallen beeld.
Ik zie het nog voor me op tv.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

3e keer ...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-04-2003 21:35 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik denk dat je je Emperor met het omgevallen beeld van Saddam Hussein doormekaarhaalt?




(sorry voor de Off-topic )


And my marlboro light


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Pas op, je maakt iedereen wakker.
De beelden zullen het uitwijzen.
Emperor viel van zijn sokkel(sukkel)


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:18 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

De slijpers zijn van stal gehaald.
Zodat het beeld van Emperor wel naar beneden kan.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-04-2003 22:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja man, kut beeld.


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:26 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Jullie woorden smelten in jullie mond, niet in de hand.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Me pik ook ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-04-2003 22:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:19 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Voortborduren op Emperor...

Check Abigor, en dan bv. 'Channeling the Quintessence of Satan' (semi-modern, geen experiment though, wel super goed gespeeld, bruut, heftig en duister), of bv. 'Orkblut - The Retaliation' (ouderwetser, iets gruiziger sound, maar ook behoorlijk gevarieerd, echter, iets meer sfeer)... briljante band!

Uiteraard is Immortals 'Pure Holocaust' verplichte kost, samen met 'In The Nightside Eclipse' IMO verantwoordelijk voor meer dan de helft van het noorse black metal paradigma van de jaren 90.

Oh ja en wil je een complete rip-off van 'In The Nightside Eclipse', maar wel lekker, tsjek dan 'Nord' van Setherial. Gewoon schandalig maar wel fijn om te horen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-04-2003 22:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

het standbeeld van abigor kan ook wel naar beneden...


No meat is sweater


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-04-2003 2:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Emperor is een 100% heerschband, en het heeft zich vaak genoeg bewezen

I am the Black Wizards godverdomme !!!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-04-2003 13:25 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hhmmzz de 3 eerste albums van emperor zijn ok, zeker in the nightside eclipse.
maar echt een band die zichzelf heeft overtroffen is het niet. met enkel in the nightside eclipse kan je priema uit de voeten.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-04-2003 13:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik blijf erbij dat ze met 'Athems...' aan hun creatieve hoogtepunt zaten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-04-2003 14:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 15:37 schreef Zenial het volgende:
Voordat je genialiteit hoort moet je het wel vaker dan " 'es even " beluisteren! Je kan nog helemaal niet zeggen of ie overgewaardeerd is of niet na een vluchtige luisterbeurt!!!
Ik heb hem wel in de kast staan, hoor. En luister hem ook regelmatig, maar "Eclipse" doet het gewoon niet zo voor mij. "Anthems" wel.


Touché, pussycat!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-04-2003 15:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Destijds (1994) was I.T.N.E. een enorm originele en geniale plaat. Ik weet nog toen ik 'm kocht, dat ik de hele dag met kippenvel en open mond naar die ene CD zat te luisteren.
Ik kan me voorstellen dat als iemand 'm de laatste jaren voor het eerst heeft gehoord, dat ie 'm dan vond tegenvallen. Het mist dan toch de impact van een paar jaar terug.

Het blijft natuurlijk een geweldig album, maar vooral omdat ie destijds zo'n enorme indruk heeft achtergelaten, draai ik 'm nog wel 's.
En dan waan je je weer zo'n 10 jaar terug...



Inno a Satana


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-04-2003 16:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 16 april 2003 22:32 schreef Infaustus het volgende:
het standbeeld van abigor kan ook wel naar beneden...


Ofwel, zoals ik het eerder heb mogen uitdrukken tegen een zekere abigor-luisteraar:

"Abigor is alsof je een blik doperwten in je oor leeggiet..."

En over Emperor blijken de meningen altijd verdeeld, in het bijzonder over het latere werk, wat ik persoonlijk net zo vooruitstrevend vindt binnen de blackmetal als de oudere platen, maar ja, blekkies zijn nou eenmaal wat conservatief.

Go Emperor!

"He's an empty shell!" = mooi he!


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-04-2003 18:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 16:05 schreef mörke het volgende:
Ofwel, zoals ik het eerder heb mogen uitdrukken tegen een zekere abigor-luisteraar:

"Abigor is alsof je een blik doperwten in je oor leeggiet..."

Jij bent altijd al meer van de aangebakken frikadellen geweest (zoals Satyricon enzo )...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-04-2003 20:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 13:27 schreef Count Usher het volgende:
Ik blijf erbij dat ze met 'Athems...' aan hun creatieve hoogtepunt zaten.


Creatieve hoogtepunt moet nog komen.
Wat dacht je van Koning, Keizer, Admiraal Popla kennen ze allemaal.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-04-2003 20:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 20:28 schreef Heer Krieg het volgende:
Creatieve hoogtepunt moet nog komen.
Wat dacht je van Koning, Keizer, Admiraal Popla kennen ze allemaal.


zeg dan niks


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-04-2003 20:32 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Hou je BEK!!!!!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-04-2003 20:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 20:32 schreef Heer Krieg het volgende:
Hou je BEK!!!!!!!


hmpf...NEEN


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-04-2003 20:40 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Domkop, dat was voor mij bedoeld.

Ik heb Emperor nog even opgezet, klinkt best wel aardig...........naar stront.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen