|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat heeft het voor zin om je dat af te vragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het is idd ongeveer het zelfde als gaan denken wat voor muziek chuck nou zou maken als hij nog leefde.. erg tof om na tedenken over de mogelijkheden maar het heeft weinig zin. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 01-03-2006 10:34] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Op zich heeft dit natuurlijk geen zin, maar ik kan me er wel in vinden. Om diezelfde reden luister ik erg graag naar live-albums, gewoon om te zien hoe het materiaal klinkt met een ander geluid. Het is meer Spielerei dan wat anders, maar soms komen er interessante dingen bovendrijven op die manier. Los van dit alles: Kick-ass band! Emperor zijn mijn absolute jeugdhelden! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Erg mooie vergelijking ja Nog zo'n vraagstuk waar velen zich mee bezig houden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik zou wel eens willen weten wat van muziek Elexorien zou maken als ze een betere smaak zouden hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vraag het me ook af.. Vind het nu al een waanzinnige cd, maar laat staan met een mega-productie.. Njah, als DB Stormblast kan re-recorden, dan kan Emperor dat ook... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als ze het maar laten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dacht ik ook over eerdergenoemde Stormblast.. Maar die vind ik toch wel erg vet geworden hoor.. Anders, maar zeker vet! En hoeft ook niet als vervanging te dienen, maar beide albums kunnen toch prima naast elkaar bestaan? Ben erg benieuwd hoe dat zou klinken! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
jup, idd dit is trouwes sowiso iets wat me wel eens dwars zit (rare keuzes qua mix/productie..) aangezien ik er zelf ook mee bezig ben.. maargoed, als een album dan juist een erg goede productie/mix heeft is het juist dubbel genieten! Prometheus net ook gecheckt... ben nu alleen nog depraved aan het luisteren en muzikaal is het idd nog steeds vet alleen het doet me soms erg aan dream theater denken qua gitaarpartijen en waar zijn die vette synths!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Prometheus is idd hun meest progressieve plaat. Ik denk dat je IX Equillibrium nog wel kunt waarderen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Lekker setje. Mis alleen 'The Source of Icon E' en 'The Eruption' maar goed |
|
quote: Inderdaad een leuke set, van mij mag "I am the black wizards" nog wel worden toegevoegd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waar slaat dit nou weer op? Niks van Prometheus? En dat terwijl de reunie er ook is omdat ze nooit een fatsoenlijke toer na de laatste plaat hebben gedaan...Dat is deze dan ook niet. Die Zyklonhomo's zullen het er wel niet mee eens geweest zijn omdat Prometheus natuurlijk een solocd van Isahn was. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De setlist zal wel afgemeten zijn op de plaatverkoop.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Of misschien is de muziek van Prometheus gewoon moeilijk live te reproduceren. |
|
Dus? Nonus lijkt me niet veel simpeler dan een Empty. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Maar Nonus speelden ze dus ook niet hea. |
|
quote:Dat slaat ook nergens op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In the wordless chamber? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
10 zweepslagen voor Sater dus, al blijft het karig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inderdaad, niet zo karig doen, specje, gewoon KLATS! 50 zweepslagen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Karig dat ze 1 nummer van Prometheus spelen Maar wel meteen de beste! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-07-2006 18:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had em niet gezien, want ik zat zonder woorden in de kamer... Dusssss, het is wel live te reproduceren. Dat wou ik even horen. Oh, en sorry Hub dat ik zo over je vrienden praatte, ik neem het alweer terug. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Als in album. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |