IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Emperor Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2006 10:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

luister dan maar eens naar Prometheus, hun laatste werk, dat is wel anders, ik zou zeggen meer muzikaliteit, minder sfeer zoals het oude werk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 10:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 10:22 schreef jbassist het volgende:
... maar ik vraag me nog gewoon af hoe ze zouden klinken MET.
Wat heeft het voor zin om je dat af te vragen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-03-2006 10:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

het is idd ongeveer het zelfde als gaan denken wat voor muziek chuck nou zou maken als hij nog leefde.. erg tof om na tedenken over de mogelijkheden maar het heeft weinig zin.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 01-03-2006 10:34]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-03-2006 10:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 10:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat heeft het voor zin om je dat af te vragen


Op zich heeft dit natuurlijk geen zin, maar ik kan me er wel in vinden. Om diezelfde reden luister ik erg graag naar live-albums, gewoon om te zien hoe het materiaal klinkt met een ander geluid. Het is meer Spielerei dan wat anders, maar soms komen er interessante dingen bovendrijven op die manier.

Los van dit alles: Kick-ass band! Emperor zijn mijn absolute jeugdhelden!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 10:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 10:34 schreef jbassist het volgende:
het is idd ongeveer het zelfde als gaan denken wat voor muziek chuck nou zou maken als hij nog leefde
Erg mooie vergelijking ja
Nog zo'n vraagstuk waar velen zich mee bezig houden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2006 11:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik zou wel eens willen weten wat van muziek Elexorien zou maken als ze een betere smaak zouden hebben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-03-2006 12:04 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 maart 2006 10:22 schreef jbassist het volgende:
ik haak er zeker niet op af.. Ye Entrancemperium blaast nu ook al zeker de hele morgen (en sinds gister) uit de speakers een DB productie zal waarschijnlijk ook niet passen bij hoe de band over wil komen etc..etc.. ik begrijp dat ook wel.. (mijn eigen mixen voor bands worden ook steeds meer met zin viezer) maar ik vraag me nog gewoon af hoe ze zouden klinken MET.


Ik vraag het me ook af.. Vind het nu al een waanzinnige cd, maar laat staan met een mega-productie..
Njah, als DB Stormblast kan re-recorden, dan kan Emperor dat ook...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-03-2006 12:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Als ze het maar laten...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-03-2006 15:55 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 maart 2006 12:08 schreef NecRobert het volgende:
Als ze het maar laten...


Dacht ik ook over eerdergenoemde Stormblast.. Maar die vind ik toch wel erg vet geworden hoor.. Anders, maar zeker vet! En hoeft ook niet als vervanging te dienen, maar beide albums kunnen toch prima naast elkaar bestaan?

Ben erg benieuwd hoe dat zou klinken!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-03-2006 17:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

jup, idd dit is trouwes sowiso iets wat me wel eens dwars zit (rare keuzes qua mix/productie..) aangezien ik er zelf ook mee bezig ben.. maargoed, als een album dan juist een erg goede productie/mix heeft is het juist dubbel genieten!

Prometheus net ook gecheckt... ben nu alleen nog depraved aan het luisteren en muzikaal is het idd nog steeds vet alleen het doet me soms erg aan dream theater denken qua gitaarpartijen en waar zijn die vette synths!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-03-2006 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 17:18 schreef jbassist het volgende:
jup, idd dit is trouwes sowiso iets wat me wel eens dwars zit (rare keuzes qua mix/productie..) aangezien ik er zelf ook mee bezig ben.. maargoed, als een album dan juist een erg goede productie/mix heeft is het juist dubbel genieten!

Prometheus net ook gecheckt... ben nu alleen nog depraved aan het luisteren en muzikaal is het idd nog steeds vet alleen het doet me soms erg aan dream theater denken qua gitaarpartijen en waar zijn die vette synths!!
Prometheus is idd hun meest progressieve plaat. Ik denk dat je IX Equillibrium nog wel kunt waarderen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-07-2006 14:46 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
BlabbermouthAccording to one concert attendee, Norwegian black metallers EMPEROR performed the following set during their July 13 concert at B.B. King Blues club in New York City:

01. Into The Infinity Of Thoughts
02. The Burning Shadows Of Silence
03. Cosmic Keys To My Creations & Times
04. Thus Spake The Nightspirit
05. An Elegy Of Icaros
06. Curse You All Men
07. With Strength I Burn
08. Towards The Pantheon
09. The Majesty Of The Nightsky
10. The Loss And Curse Of Reverence
11. In The Wordless Chamber
12. Inno A Satana
13. The Wanderer (from tape)
---------------------------------------
14. Opus A Satana (from tape)
15. Ye Entranceperium


Lekker setje.
Mis alleen 'The Source of Icon E' en 'The Eruption' maar goed


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2006 17:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 14:46 schreef neefherbert het volgende:
Lekker setje.
Mis alleen 'The Source of Icon E' en 'The Eruption' maar goed


Inderdaad een leuke set, van mij mag "I am the black wizards" nog wel worden toegevoegd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-07-2006 17:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Waar slaat dit nou weer op?

Niks van Prometheus? En dat terwijl de reunie er ook is omdat ze nooit een fatsoenlijke toer na de laatste plaat hebben gedaan...Dat is deze dan ook niet.

Die Zyklonhomo's zullen het er wel niet mee eens geweest zijn omdat Prometheus natuurlijk een solocd van Isahn was.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2006 17:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De setlist zal wel afgemeten zijn op de plaatverkoop....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-07-2006 17:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Of misschien is de muziek van Prometheus gewoon moeilijk live te reproduceren.


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-07-2006 17:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dus? Nonus lijkt me niet veel simpeler dan een Empty.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-07-2006 17:46 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Maar Nonus speelden ze dus ook niet hea.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-07-2006 17:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 17:39 schreef Sater het volgende:

Die Zyklonhomo's zullen het er wel niet mee eens geweest zijn omdat Prometheus natuurlijk een solocd van Isahn was.
Dat slaat ook nergens op


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-07-2006 18:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 17:39 schreef Sater het volgende:
Waar slaat dit nou weer op?

Niks van Prometheus?


In the wordless chamber?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 18:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

10 zweepslagen voor Sater dus, al blijft het karig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 18:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Inderdaad, niet zo karig doen, specje, gewoon KLATS! 50 zweepslagen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 18:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Karig dat ze 1 nummer van Prometheus spelen
Maar wel meteen de beste!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-07-2006 18:34]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-07-2006 18:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik had em niet gezien, want ik zat zonder woorden in de kamer...

Dusssss, het is wel live te reproduceren. Dat wou ik even horen.

Oh, en sorry Hub dat ik zo over je vrienden praatte, ik neem het alweer terug.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-07-2006 18:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 17:46 schreef Hexegot het volgende:
Maar Nonus speelden ze dus ook niet hea.

Als in album.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen