IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 10:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 10:33 schreef MMayo het volgende:
Nee okee maar vind dit toch wel erg overtrokken. Haal die maatregelen weg, anders gaat hij dood. Waarom zou je als je ziek bent meer rechten moeten hebben?

hij heeft net zoveel rechten, hij heeft hier recht op een goede medische verzorging, en ik geloof best dat deze dingen stress veroorzaken en hij daardoor slecht hersteld. ik vind niet dat hij nu helemaal vanachter glas hoeft te praten, her word er neit makkerlijker door al lig je half dood in je bedje, er is nu al barriere genoeg. maarja als ze hem dood laat gaan vind ik het ook goed maar ga achteraf niet zeuren dat het niet echt hoort in een rechtstaat, en dat ze hem liever veroordeeld hadden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2007 10:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 april 2007 10:43 schreef ElitE het volgende:
hij heeft net zoveel rechten, hij heeft hier recht op een goede medische verzorging, en ik geloof best dat deze dingen stress veroorzaken en hij daardoor slecht hersteld. ik vind niet dat hij nu helemaal vanachter glas hoeft te praten, her word er neit makkerlijker door al lig je half dood in je bedje, er is nu al barriere genoeg. maarja als ze hem dood laat gaan vind ik het ook goed maar ga achteraf niet zeuren dat het niet echt hoort in een rechtstaat, en dat ze hem liever veroordeeld hadden.


Tuurlijk recht op goede verzorging, maar hij ligt nu eenmaal niet op een eersteklas afdeling in een privekamer van een ziekenhuis. Zowieso, er zijn wel vaker lui ernstig ziek daar en die krijgen geen aanpassingen van de regels en hij waarschijnlijk wel. Ze laten hem ook niet doodgaan lijkt mij, die advocaat kan dat wel gaan roepen maarre als hij doodgaat lijkt het mij eerder door zijn medische achtergrond dan dat de afdeling het veroorzaakt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 10:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 10:42 schreef MMayo het volgende:
Tuurlijk willen ze hem graag berechten, maar ach.. hij zal toch wel binnen maandje alsnog dood gaan. Ik vind het gewoon belachelijk dat men alles maar wil aanpassen. Net als met die tbs-ers, nee wij willen geen knieslot hoor als we verlof hebben want dat doet zeer.


Ik wens ik het de meeste wel toe.
Maar lichamelijke straffen zijn verboden dus ze kunnen zich erop beroepen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 10:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 10:46 schreef MMayo het volgende:
Tuurlijk recht op goede verzorging, maar hij ligt nu eenmaal niet op een eersteklas afdeling in een privekamer van een ziekenhuis. Zowieso, er zijn wel vaker lui ernstig ziek daar en die krijgen geen aanpassingen van de regels en hij waarschijnlijk wel. Ze laten hem ook niet doodgaan lijkt mij, die advocaat kan dat wel gaan roepen maarre als hij doodgaat lijkt het mij eerder door zijn medische achtergrond dan dat de afdeling het veroorzaakt.

jah dat is zeker, maar als hij het had kunnen overleven zonder de stress op de afdeling is het wel een beetje jammerlijk natuurlijk. zolang hij in direct levensgevaar is vind ik dat er wel wat soepeler naar gekeken mag worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-04-2007 10:51 by Heiden Profiel van Heiden

Limburgse agente vermoordde 'reïncarnatie van de duivel'
Uitgegeven: 25 april 2007 21:16

AKEN - De 34-jarige agente van de politie Limburg Zuid, die in november haar 2-jarig dochtertje vermoordde, zag in haar kind de reïncarnatie van de duivel en handelde in opdracht van God. Dat verklaarde de vrouw woensdag voor de rechtbank in Aken, aldus de Duitse officier van justitie.

De verdachte was met het kind op de vlucht voor haar echtgenoot, ook politieagent. Die zou het meisje van haar willen afpakken, zo vreesde ze. Ze had vergeefs geprobeerd het kind te bekeren door een bedevaart naar Banneux in België.

Stemmen

De vrouw hoorde stemmen die haar opdroegen de peuter te laten dopen in enkele kerken in Aken. Maar daar kon ze niet snel genoeg een afspraak maken.

Vlak voor ze het meisje van het leven beroofde was ze ervan overtuigd dat haar kind de wederopstandig van de duivel zou zijn, zo verklaarde de ex-agente.

Behandeling

Het Duitse Openbaar Ministerie heeft de rechtbank woensdag gevraagd de vrouw wegens ontoerekeningsvatbaarheid vrij te stellen van een gevangenisstraf, maar haar te voordelen tot psychiatrische behandeling.

De vrouw zit momenteel in een psychiatrische kliniek in het Duitse Bedburg-Hau.

Ok...
Goed dat er politie is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2007 10:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 april 2007 10:50 schreef ElitE het volgende:
jah dat is zeker, maar als hij het had kunnen overleven zonder de stress op de afdeling is het wel een beetje jammerlijk natuurlijk. zolang hij in direct levensgevaar is vind ik dat er wel wat soepeler naar gekeken mag worden.


Tsja en waar ga je dan de grens leggen, want straks voelt hij zich nog niet helemaal fit.. of hij dan even een blokje om mag maken in de rolstoel buiten het terrein?

Vind zowieso raar, bedoel in ziekenhuizen mogen familie er ook niet altijd bij ivm stress die het oplevert en in zijn geval moet dat juist weer wel?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-04-2007 10:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 april 2007 10:43 schreef ElitE het volgende:
hij heeft net zoveel rechten, hij heeft hier recht op een goede medische verzorging, en ik geloof best dat deze dingen stress veroorzaken en hij daardoor slecht hersteld. ik vind niet dat hij nu helemaal vanachter glas hoeft te praten, her word er neit makkerlijker door al lig je half dood in je bedje, er is nu al barriere genoeg. maarja als ze hem dood laat gaan vind ik het ook goed maar ga achteraf niet zeuren dat het niet echt hoort in een rechtstaat, en dat ze hem liever veroordeeld hadden.


Holleeder krijgt zomaar een operatie waar een lange wachtlijst voor is. Sterker nog, hij heeft dus een voorkeursbehandeling. Hij krijgt gelijk hulp terwijl een doodnormale burger lekker achteraan in de rij mag sluiten. Die advocaat moet dus gewoon zijn bek houden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 11:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 10:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Holleeder krijgt zomaar een operatie waar een lange wachtlijst voor is. Sterker nog, hij heeft dus een voorkeursbehandeling. Hij krijgt gelijk hulp terwijl een doodnormale burger lekker achteraan in de rij mag sluiten. Die advocaat moet dus gewoon zijn bek houden.

dan is het al helemaal lullig al hij dan dood gaat, had dan gelijk maar wat anderen geholpen.
waarzo heb je dat trouwens vandaan van die wachtlijst, ik had er nog niets van gehoord.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-04-2007 11:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

In een opinieblad gelezen, Elsevier dacht ik?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 12:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 10:53 schreef MMayo het volgende:
Tsja en waar ga je dan de grens leggen, want straks voelt hij zich nog niet helemaal fit.. of hij dan even een blokje om mag maken in de rolstoel buiten het terrein?

Vind zowieso raar, bedoel in ziekenhuizen mogen familie er ook niet altijd bij ivm stress die het oplevert en in zijn geval moet dat juist weer wel?

bij levensgevaar. als hij in een rolstoel past is dat niet echt meer van toepassing.

er mogen toch altijd wel 1 of 2 meest naaste familie leden bij normaal gesproken?
ik weet ook niet of familie inderdaad een goed idee is, tenzij het zn sterfbed is. maar ik vind niet dat het glas er nog tussen hoeft, het heeft nu geen functie meer. maar misschien zijn er nog meer overdreven veiligheids maatregelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-04-2007 12:32 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Onnodig veel kankerverwekkende stoffen in snacks

AMSTERDAM - Consumenten die regelmatig chips, koek en patat eten, krijgen een onnodige hoeveelheid kankerverwekkende stoffen binnen. De oorzaak daarvan is de stof acrylamide, schrijft het AD donderdag.

Deze stof komt vrij als deegwaren en aardappelproducten worden gebakken of gefrituurd. Vooral kinderen zouden gevaar lopen omdat zij geregeld chips, koek en frites eten.


De VVD-fractie in de Tweede Kamer vindt het onbegrijpelijk dat fabrikanten er niet alles aan doen om voor een betere voedselveiligheid te zorgen. Het zou mogelijk zijn de hoeveelheid acrylamide met tachtig procent terug te dringen. Dat bevestigt chemieconcern DSM in de krant.

Enzym

Dit is mogelijk door een bepaald soort enzym te gebruiken bij de bereiding van snacks. Nederlandse producenten gebruiken dat enzym nog niet omdat er vragen bestaan over de regelgeving en de veiligheid rond het gebruik van het enzym. In de Verenigde Staten is de toepassing van het enzym volledig goedgekeurd.

De VVD wil van de ministers van Landbouw Gerda Verburg (CDA) en van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) weten waarom er geen strengere overheidsnormen zijn voor voedselveiligheid.





"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 12:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar dan gaan we nooit meer dood


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-04-2007 12:49 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

zuurstof?


Dear dirty delightful old drunken old days


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2007 12:51 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ja, heel veel zuurstof in snacks doen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-04-2007 12:52 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 april 2007 10:51 schreef Heiden het volgende:
Limburgse agente vermoordde 'reïncarnatie van de duivel'
Uitgegeven: 25 april 2007 21:16

AKEN - De 34-jarige agente van de politie Limburg Zuid, die in november haar 2-jarig dochtertje vermoordde, zag in haar kind de reïncarnatie van de duivel en handelde in opdracht van God. Dat verklaarde de vrouw woensdag voor de rechtbank in Aken, aldus de Duitse officier van justitie.

De verdachte was met het kind op de vlucht voor haar echtgenoot, ook politieagent. Die zou het meisje van haar willen afpakken, zo vreesde ze. Ze had vergeefs geprobeerd het kind te bekeren door een bedevaart naar Banneux in België.

Stemmen

De vrouw hoorde stemmen die haar opdroegen de peuter te laten dopen in enkele kerken in Aken. Maar daar kon ze niet snel genoeg een afspraak maken.

Vlak voor ze het meisje van het leven beroofde was ze ervan overtuigd dat haar kind de wederopstandig van de duivel zou zijn, zo verklaarde de ex-agente.

Behandeling

Het Duitse Openbaar Ministerie heeft de rechtbank woensdag gevraagd de vrouw wegens ontoerekeningsvatbaarheid vrij te stellen van een gevangenisstraf, maar haar te voordelen tot psychiatrische behandeling.

De vrouw zit momenteel in een psychiatrische kliniek in het Duitse Bedburg-Hau.

Ok...
Goed dat er politie is.
tering..hoe ver heen ben je dan, hehehe.


Fuck the world and fuck you


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2007 13:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2007 12:51 schreef Iskariot het volgende:
Ja, heel veel zuurstof in snacks doen

rot voedsel ftw!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2007 13:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 april 2007 21:08 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, de Rivierenwijk is toch niet zo erg? Achterstand OK, maar ik heb daar echt nooit gezeik gehad.


Met een krat bier onder de party tent in de voortuin. Eventueel een joint erbij uit 1 van de buurtkwekerij'en.

Af en toe een Tokkie die mevrouw Tokkie verrot scheldt ( of omgekeerd).

Niets mis mee idd. Klinkt mij in de oren als een doodnormaal volksbuurtje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 26-04-2007 16:54 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 26 april 2007 13:29 schreef XXL het volgende:
Met een krat bier onder de party tent in de voortuin. Eventueel een joint erbij uit 1 van de buurtkwekerij'en.

Af en toe een Tokkie die mevrouw Tokkie verrot scheldt ( of omgekeerd).

Niets mis mee idd. Klinkt mij in de oren als een doodnormaal volksbuurtje.

Als dat een probleemwijk is woon ik er ook in een...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2007 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Akkoord over vierjarige cao rijksambtenaren
Uitgegeven: 26 april 2007 15:29
Laatst gewijzigd: 26 april 2007 16:41

DEN HAAG - De ambtenarenbonden en het ministerie van Binnenlandse Zaken hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor de rijksambtenaren.

De cao heeft een looptijd van vier jaar en in die tijd gaan de ambtenaren er in inkomen in totaal 13,2 procent op vooruit. Over drie jaar wordt bekeken of de lonen naar boven toe moeten worden bijgesteld.


De bonden leggen het akkoord de komende weken voor aan hun leden.

Salaris

Met ingang van januari 2007 krijgen de rijksambtenaren er volgens het akkoord 3,7 procent salaris bij. In 2008 gaan de lonen met 2,7 procent omhoog. In 2009 en 2010 volgen loonsverhogingen van 3,4 procent.

De eindejaarsuitkering stijgt in vier jaar tijd van 1,6 procent naar een volledige dertiende maand (8,3 procent).

Loongebouw

In april 2010 bekijken de partijen of de situatie op de arbeidsmarkt en de loonontwikkeling in de marktsector het nodig maken een nieuw loongebouw in te voeren waardoor de lonen met minstens 2 procent stijgen.

,,Er zijn al verkenningen geweest voor een nieuw loongebouw'', aldus Abvakabo-onderhandelaar Jan Willem Dieten. Die leiden tot een loonstijging van minstens 2 procent.

Stijgen

,,Als in 2010 blijkt dat de lonen in de marktsector enorm stijgen, dan kan dat loongebouw worden ingevoerd.''

Ook zijn er afspraken gemaakt over de reorganisatie bij de overheid. Uitgangspunt daarbij is dat er geen ontslagen vallen. Voor ambtenaren van wie de functie verdwijnt, wordt naar ander werk gezocht.

Kritiek

Het akkoord wijkt af van de uitkomst van "informele verkenningen" die de bonden twee weken geleden voorlegden aan hun kaderleden en waarop grote kritiek kwam.

De bonden denken aan belangrijke punten van kritiek te zijn tegemoetgekomen. De rijksambtenaren krijgen nu sneller -binnen vier jaar- een volledige dertiende maand en de eerste salarisverhoging gaat in per januari 2007 en niet pas in april.

Verder blijven nu de seniorendagen onaangetast.

Looptijd

Kritiek was er ook op de lange looptijd van ruim drie jaar in het eerste voorstel. Die wordt nu wel jaar langer, maar over drie jaar wordt wel bekeken of de lonen naar boven moeten worden bijgesteld.




Joepie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2007 9:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Asielzoeker mag een keer liegen
Uitgegeven: 27 april 2007 06:25
Laatst gewijzigd: 27 april 2007 09:06

AMSTERDAM - Asielzoekers die hebben gelogen over hun identiteit kunnen toch in aanmerking komen voor het generaal pardon waar het kabinet aan werkt. Wie meer dan eens een valse identiteit heeft opgegeven valt buiten de regeling. Dat meldt de NOS vrijdagochtend.

Het generaal pardon gaat gelden voor asielzoekers die langer dan zes jaar in Nederland zijn. Asielzoekers moeten voor 1 april 2001 asiel hebben aangevraagd om in aanmerking te komen voor de regeling.

Criteria

Er is veel te doen geweest over de regeling. Zo was het niet duidelijk welke criteria gebruikt zouden worden. Eén van de twistpunten was de vraag of mensen die hebben gesjoemeld met hun identiteit daardoor hun recht op een verblijfsvergunning hebben verspeeld.


Liegen is goed!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-04-2007 11:00 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Traangas tegen demonstranten bij NAVO-raad

OSLO - De politie heeft donderdagavond traangas ingezet om demonstranten te verjagen bij een NAVO-raad in Oslo. Honderd à tweehonderd betogers hadden geprobeerd door afzettingen te breken en gooiden stenen naar de politie.

Het gaat om linkse betogers die protesteerden tegen de militaire acties in onder meer Irak, aldus het Noorse persbureau NTB. Het incident vond plaats bij het gebouw waar de ministers van Buitenlandse Zaken van de 26 NAVO-landen gaan dineren.

He bah, die linkse media zegt nooit iets slechts over links! Het is een complot! Zog!


Zenial


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-04-2007 16:02 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Radicalisering onder moslimjongeren zet door
Uitgegeven: 27 april 2007 11:55
Laatst gewijzigd: 27 april 2007 15:31

AMSTERDAM - Een deel van de moslimjongeren in Nederland blijft radicaliseren. De salafistische stroming, die een anti-integratieve en onverdraagzame boodschap predikt, is hierbij een belangrijke aanjager.

Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) vrijdag in zijn jaarverslag over 2006.

Sybrand van Hulst, hoofd van de AIVD, benadrukte dat radicalisering niet per definitie tot geweld hoeft te leiden, maar het kan een bedreiging op zich zijn, omdat het zorgt voor spanningen tussen groepen in de samenleving en tot polarisatie leidt.

Tegengeluid

Een tegengeluid moet volgens de veiligheidsdienst onderdeel van de aanpak van radicalisering zijn. Dat zou de wind uit de zeilen van radicale stromingen kunnen nemen.

Internet

Op internet gaat het er wat betreft het jihadisme professioneler aan toe. "Behalve min of meer open en toegankelijke websites bestaan er inmiddels ook professioneel afgeschermde jihadistische websites", schrijft de AIVD.

De functie van internet is ook iets verschoven. Eerder gebruikten radicale moslims het vooral om hun boodschap te verspreiden, in 2006 zag de dienst dat zij internet meer en meer inzetten om te netwerken.

Aanslag

De AIVD heeft vorig jaar geen concrete aanwijzingen gehad dat moslimterroristen een aanslag in Nederland wilden plegen. In het jaarverslag staat verder dat het nog wel voorstelbaar is dat een dergelijke aanslag in Nederland, bijvoorbeeld op een politicus, wordt gepleegd.

In het algemeen stelt de AIVD dat de dreiging van het zogenoemde jihadistische terrorisme van eigen bodem vorig jaar minder groot was dan in 2005.

Vervolging

Onder meer de strafrechtelijke vervolging van terreurverdachten en het uitzetten van leden van extremistische moslimnetwerken, die mede door AIVD-informatie tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, heeft daarbij geholpen.

Ook is de dreiging minder acuut door interne verdeeldheid en het (tijdelijk) ontbreken van "echte leidersfiguren".

Komen ze dan he!!!komt ie dan he, komtie danhe


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-04-2007 17:35 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Poolse politie op pad in Nederland

Binnenkort lopen in Noordwijk Poolse politieagenten over straat. Het politiekorps Hollands Midden en de collega's van het korps uit Malopolska gaan samenwerken om de overlast en criminaliteit van Polen in Nederland terug te dringen. De afgelopen week was daarom de Poolse korpschef op bezoek.

Beide korpsen leggen deze maand de precieze details van de samenwerking vast. Verwacht wordt dat nog deze zomer Poolse agenten in de Duin- en Bollenstreek te zien zijn. Voor zover bekend bij Nico van Ooik, hoofd interne en externe betrekkingen bij het korps Hollands Midden, is zijn korps het eerste dat met zo'n initiatief komt.

"Het is algemeen bekend dat er steeds meer Polen in ons land komen werken", zegt van Ooik. "Onze Poolse collega's gaan ons helpen de overlast en criminaliteit van hun landgenoten tegen te gaan. Door Poolse agenten hier te laten surveilleren, denken we verder beter zicht te krijgen op de leefomstandigheden van de arbeiders en die te verbeteren."

Van Ooik zegt dat er twee aanwijsbare oorzaken zijn voor de overlast die de Poolse arbeiders veroorzaken. "Ze werken heel de week hard en drinken in het weekeinde met zijn allen in over het algemeen kleine behuizing. Dat geeft natuurlijk spanningen. En mensen op straat spreken Polen niet zo snel aan op hun gedrag, want er is natuurlijk een taalbarrière."

http://binnenland.nieuws.nl/459941/Poolse_politie_op_pad_in_Nederland


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2007 20:45 by Chelman Profiel van Chelman

Goeie shit!

Anyway:

quote:

Nu SP! In Dongen is het plaatselijke SP-raadslid Efendi Kaya aangehouden op verdenking van verboden wapenbezit en zit sinds vorige week in voorlopige hechtenis. De politicus die negende op de kieslijst stond, is met voorkeurstemmen uit voornamelijk de plaatselijke Turkse gemeenschap tot de tweede man van de Dongense SP-fractie gekozen. De hechtenis van het raadslid werd afgelopen maandag met veertien dagen verlengd. Komende woensdag beslist de rechter over een eventuele verlenging. De politie heeft tijdens huiszoeking bij de politicus en garagehouder een vuurwapen aangetroffen. Dit is de tweede keer dat de politie een vuurwapen aantreft bij Efendi Kaya. Hij is al eerder veroordeeld voor wapenbezit toen hij verdachte was van de moord op Tinka van Rooij. De partij was daarvan niet op de hoogte volgens partijvoorzitter Jolanda van Osta. Volgens haar heeft Kaya bij zijn sollicitatie en aanstelling niets gezegd over een strafblad. Zeg er eens wat van, kameraad Jan.


Fuck zeg. Ik begrijp een beetje graaien, ik begrijp jezelf niet aan je partijprincipes houden, ik begrijp af en toe je zus of broer bevoordelen, dat soort dingen gebeuren in elke politieke stroming.

Dit gaat iets verder, hij is veroordeeld en hij is verdachte van een moordzaak en de partijleiding zou er niks van weten? Kom op, wie houden ze voor de gek?!? Nog ernstiger is dat ze zo iemand gewoon op de kieslijst zetten en doen alsof hun neus bloedt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2007 0:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou ik vind zulks best sociaal anders.




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen