IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 april 2007 21:53 schreef attila_de_hun het volgende:
matjes is toch iets voor "hagenezen"???
Ñee man, vroegah had iedereen die maar beetje tegendraads wilde doen een mat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 22:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Honderdduizenden betogen in Istanbul

Honderdduizenden mensen zijn zondagmiddag in Istanbul de straat op gegaan om hun trouw te betonen aan de door Mustafa Kemal 'Atatürk' (1881-1938) gestichte seculiere Turkse republiek. Dat meldden televisiestations.

De betogers keren zich tegen de regering van premier Recep Tayyip Erdogan, die op het punt staat een president aan te stellen bij wie Atatürks erfenis volgens de manifestanten niet in goede handen zou zijn.

De demonstratie is een vervolg op de massale bijeenkomst van 14 april in Ankara, toen 1,5 miljoen mensen op de been waren. De betogers menen dat het uitdrukkelijk wereldlijk ingerichte regeringsstelsel in gevaar is. De Turkse politiek is verdeeld over de vraag of een politicus van een partij die zijn wortels heeft in de politieke islam, onpartijdig president kan worden van Turkije.

De huidige regering van de partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling (AK) is populair en economisch liberaal. Maar de AK heeft haar wortels in het gematigde Turks islamisme en niet in het voor veel Turken heilige gedachtengoed van Atatürk.

De AK heeft zijn minister van Buitenlandse Zaken, Abdullah Gül, voorgedragen om 16 mei de seculiere Ahmet Necdet Sezer als president op te volgen. De president wordt door het parlement gekozen. Daar heeft de AK sinds 2002 een grote meerderheid. Gül heeft zondag beklemtoond dat hij er niet over piekert zijn kandidatuur op te geven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 23:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 21:15 schreef Jenje het volgende:
Als jij achterop iemand knalt ben je zelf schuldig. Te weinig afstand gehouden namelijk.


Waar in het bericht staat dat ze achterop knalden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 23:54 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 22:01 schreef attila_de_hun het volgende:
straks ga je nog zeggen dat je ook ooit zo een "discolok"hebt gehad (herinner je die nog??)


Nu beledig je me.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2007 0:02 by XXL Profiel van XXL

Men wordt geacht ten aller tijde veilig tot stilstand te kunnen komen door middel van voldoende afstand houden. Die 2 seconden regel is voor zover ik weet slechts een richtlijn.
Verkeersinzicht is waar het om draait.

Ergens achter op joekelen = te weinig afstand = schuld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-04-2007 0:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 23:53 schreef Chelman het volgende:
Waar in het bericht staat dat ze achterop knalden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2007 0:11 by XXL Profiel van XXL

quote:

Een automobilist zag dit gebeuren en trapte op de rem. Hierdoor ontstond een ongeluk waarbij vijf auto's waren betrokken.



Ik ga er voor het gemak even van uit dat de persoon die REMDE niet naar links is uitgeweken en de 4 auto's op de rijbanen naast hem in de flank is gereden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2007 0:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

1 overstekende eendenfamilie = 5 pagina's discussie op ZM.




Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2007 0:47 by XXL Profiel van XXL

En dan vooral maar allemaal volhouden een leven te hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2007 0:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wat kost dat?


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2007 0:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

GRONINGEN - In sporthal Lewenborg in Groningen is rond 22.00 uur brand uitgebroken. Of er op het moment dat de brand uitbrak mensen aanwezig waren, is niet bekend, al vermoedt een woordvoerder van de brandweer van niet. Het adres van de sporthal is Kajuit 323 in het oosten van de stad in de wijk Lewenborg.

Grey, ik was het niet. Ben in Wuppertal.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-04-2007 0:51]


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2007 0:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

IK KOM NET UIT DE STAD EN IK ROOK PLASTIC??


toeval>?


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-04-2007 1:22 by Argh Profiel van Argh

neh, Groningen STINKT!



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2007 13:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

nee, jonge. Lewenborg!


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2007 13:15 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Omdat Grey en Lain daar wonen?


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2007 13:16 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Nee, joh. Dat geeft echt niet z'on ranzige lucht. Daar heb je minstens 4 mensen voor nodig.


Suck my piss


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-05-2007 19:18 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
'Seks op eerste date verhoogt kans relatie'

Al bij een eerste date het bed met iemand delen, verhoogt de kans op een vaste relatie. Dat beweert de Britse bioloog Barry Gibb. Hij heeft een boek geschreven, getiteld: 'The Rough Guide To The Brain'.

Met zijn bewering ontkracht Gibb het idee dat het juist beter is om op de eerste date nog even te wachten met seks. Volgens Gibb zorgt de seks voor chemische reacties in de hersenen, wat tot liefde en relaties leidt.

"Tijdens seks en in het bijzonder het orgasme komen de hormonen oxytocine en vasopressine vrij", aldus Gibb. "Die stoffen houden verband met een toename van binding, verbondenheid en vertrouwen."

Gibb vervolgt: "Iedereen probeert altijd romantisch en hoffelijk te zijn op de eerste date, maar de chemische reacties in de hersenen duiden enkel op lust en verlangen." Doe er je voordeel mee op je eerst komende date...


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2007 19:21 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

*print*


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-05-2007 19:22 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 1 mei 2007 19:21 schreef Aaaarco het volgende:
*print*

Jij hebt toch met Rozanne, dus waar heb je dat voor nodig?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2007 19:23 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

heb je een punt!!!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-05-2007 20:16 by XXL Profiel van XXL

Even leuk inhakend op liefde en relaties dan maar:

quote:

Broer vervangt dronken bruidegom

PATNA - Een stomdronken Indiase bruidegom heeft flink moeten boeten voor zijn wangedrag. Familie van zijn aanstaande vrouw en bewoners van het dorp waar het paar zou trouwen, hadden zo genoeg van zijn misdragingen dat ze zijn broer zijn plaats lieten innemen, meldde de Indiase politie maandag.

De dronkenlap probeerde het besluit nog terug te draaien door excuses aan te bieden, maar tevergeefs. Zijn broer was graag bereid om de jonge bruid in het oostelijke Patna te trouwen.


Het blijft iig in de familie zal ik maar zeggen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-05-2007 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 april 2007 0:50 schreef Lainedil het volgende:
GRONINGEN - In sporthal Lewenborg in Groningen is rond 22.00 uur brand uitgebroken. Of er op het moment dat de brand uitbrak mensen aanwezig waren, is niet bekend, al vermoedt een woordvoerder van de brandweer van niet. Het adres van de sporthal is Kajuit 323 in het oosten van de stad in de wijk Lewenborg.

Grey, ik was het niet. Ben in Wuppertal.
Weet ik ook weer wat er allemaal in Groningen gebeurt als ik die ene nacht in het jaar in Drachten maf.

Kutzooi, had bier in de koelkast en kon gaan kijken, maar nee, Vargen666 wou dat ik per sé meeging naar Leaves' Eyes.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-05-2007 20:30 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 mei 2007 20:20 schreef Greycloak het volgende:
Weet ik ook weer wat er allemaal in Groningen gebeurt als ik die ene nacht in het jaar in Drachten maf.

Kutzooi, had bier in de koelkast en kon gaan kijken, maar nee, Vargen666 wou dat ik per sé meeging naar Leaves' Eyes.




Ze hebben mijn oma nog tijdelijk moeten verkassen, het arme mens. Ben er vanmiddag even langsgefietst, en moet zeggen dat het vrij grondig verbrand is. Plat dat lelijke ding!


Bruce Banner


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-05-2007 23:44 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Meisje openbaar gestenigd

Wederom heisa in Irak. Een Koerdisch meisje is vandaag openbaar gestenigd om haar te straffen voor haar natuurlijke drang naar liefde.

Het slachtoffer, zeventien jaar oud en van Yezidische komaf, werd verliefd op een islamitische jongen. In de hoop in het huwelijk te kunnen treden, vluchtte ze weg van haar ouders en bekeerde ze zich tot het islamitische geloof. Na onderhandelingen met haar ouders besloot het meisje echter huiswaarts te keren.

Onderweg naar huis werd ze ontvoerd door compleet doorgedraaide Yezidi-mannen, die haar eerst hardhandig mishandelden en haar vervolgens zonder pardon stenigden. Het meisje stierf uiteindelijk door een enorme steen die op haar hoofd terechtkwam.

Video

De site Jebar.info heeft een filmpje van het gruwelijke tafereel online geplaatst. Hierop is onder andere te zien hoe politieagenten toekijken en niet ingrijpen.

In het Midden-Oosten zijn de gemoederen rondom het incident inmiddels hoog opgelopen. In Mosul zijn vlak na de steniging 36 Yezidi-mannen doodgeschoten uit vergelding. In Bagdad werd een bus met Yezidi's en Christenen opgeblazen.

T filmpje (weest gewaarschuwd, ziekmakend):

http://media.flurl.com/media2/wmv/2007/5/1/FLURL-dot-com-249318_stoning.wmv


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-05-2007 23:57 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

*gaat die link dus echt niet aanklikken*



Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen