![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Matjes he.. zit er een woonwagenkamp in Apeldoorn? :') ![]() |
|
quote:Aap, dat topic kunnen wij helemaal niet in. Leuke poging verder. Zorg dat het uit het gesloten gedeelte komt, want dit soort topics duiken vaker op. Of ga alle discussies op dit vlak verbieden omdat jullie foute dinge verwachten, wat wel erg jammerlijk censuur is. Zeker omdat er heel veel andere foute dingen gezegd worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Meerdere, jammer genoeg. Plebs, overal plebs. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Klopt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Als je genoeg afstand houdt niet, toch? Bij onterecht remmen van A en B te korte afstand: A en B schuldig. Bij onterecht remmen van A en B goede afstand: A schuldig. Bij terecht remmen van A en B te korte afstand: B schuldig. Bij terecht remmen van A en B goede afstand: Niemand schuldig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Voor zover ik van praktijk voorbeelden meegekregen heb (2ehands, niet zelf dus) ben je in ieder geval voor de verzekering al schuldig als je erop klapt door te weinig afstand en voor zover ik weet ook voor justitie. Ken 1 geval waarbij een persoon bewust hard remde om de achterligger te laten schrikken (en dat ook tegen passagier vertelkde) wwaarbij de voorste auto de schuld (in dit geval werd hem (voor zover ik me kan herinneren) moord verweten). De afstandregel (aka bumperkleven) is een regel waar ze gewoon keihard je op afrekenen. Je moet je namelijk ervan bewust zijn DAT de persoon voor je plots kan remmen. ![]() |
|
quote: Dat klopt met het schema wat ik net gaf, ik moet je wel gelijk geven dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: B schuldig wegens niet opletten? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Een juiste afstand houden houdt volgens mij met zeer plotseling remmen geen rekening. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Juist. Ik weet eigenlijk wel zeker dat je altijd fout bent als je achterop iemand knalt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Tuurlijk wel, daar is nou juist die afstand voor bedoeld, niet omdat het zo relaxed staat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Echt met zeer plotseling remmen ook? En is het dan echt zo uitgerekend dat de remweg van de allerlangzaamst remmende auto niet te lang is voor remweg en -tijd van de allersnelst remmende auto? Inclusief de meeste beroerde reactietijd van de allerlangzaamste-remmende-auto-rijdende bestuurder? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: er is hier eerder al een wet geciteerd als ik het goed heb waarook hinderen in stond vermeld. Bumperkleven is natuurlijk het toppunt van hinderen. ze zouden dan ook inderdaad keihard aangepakt moet worden. ![]() |
|
quote:Ja, daar is de 2 sec. regel voor bedacht. Er wel vanuit gaande dat beide auto's goede remmen en oplettende chauffeurs hebben. ![]() |
|
@ zelthor: Ja, zeg, hehehe. Het zal wel een gemiddelde zijn, die afstand. Maarre, ik begin nu een beetje te twijfelen. Dat gedoe met die eendjes stukje terug, tsja, in die situatie weet ik het eigenlijk niet. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Pap, ik wil een mat! Een mat? Wat is dat? Van boven kort en achter glad. Matjuh! Matjuh! Matjuh! Matjuh! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:*flashback* ARGH Shit zeg, ik had vroeger foute vrienden ![]() ![]() |
|
quote: matjes is toch iets voor "hagenezen"??? ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk niet! Ik had in de jaren '80 ook een prachtmat! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Jazeker. En later nog een permanentje erin... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik weet dat die 2 sec. regel gebaseerd is op 120 km/u maal reactietijd + een marge voor het feit dat de ander afremt. Ik vraag me alleen af hoe strak die 2 seconden is, zeker in verband met zeer verschillende remmende auto's. Als jij een auto hebt die bij wijze van spreken een anker uitgooit (in de berm, he) maakt die 2 seconden ook niet meer uit voor je achter-op-komer. @Wansmaak: Ja, het is lastig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Mja, er zal geen millisecondetimer naast gelegd worden ![]() Maar kijk die "politievolgprogramma's" maar eens ... dan wordt men er wel op beboet als de agentren met behulp van wegmarkeringen die 2 sec bepalen ... ![]() |
|
quote: straks ga je nog zeggen dat je ook ooit zo een "discolok"hebt gehad (herinner je die nog??) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |