|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ook, Dewinter ook |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die advertentie eronder doet het hem: http://noah.reddion.com/clients/redc164/gep-p-3052/bin/redb108860_serve.asp?clicktag=http%3a//ad.nl.doubleclick.net/click%253bh%3dv8/3536/3/0/%252a/f%253b92295428%253b1-0%253b0%253b9019609%253b4252-336/280%253b20512359/20530253/1%253b%253b%257esscs%253d%253fhttp%3a//noah.reddion.com/clients/redc164/gep-p-3052/bin/redb108854_click.asp |
|
quote:Je moet nog wel een verblijfsvergunning aanvragen, etc. Dat heeft in sommige landen nog heel wat voeten in aarde. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ja. Ik heb ook gehoord dat je homo wordt als er homo's op je stemmen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Twintig doden door schietpartij op universiteit Virginia BLACKSBURG - Zeker twintig mensen zijn maandag om het leven gekomen door een schietpartij in een gebouw van de technische universiteit in de Amerikaanse staat Virginia. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN zijn er 22 doden te betreuren. De schutter is eveneens om het leven gekomen. De schietpartij begon maandagochtend (plaatselijke tijd) in een woongebouw op de campus. Later werden schoten gelost in een hal van de universiteit, die is gevestigd in de plaats Blacksburg. De universiteit heeft alle activiteiten stilgelegd en de 25 duizend studenten opgedragen binnen te blijven, de deuren te sluiten en niet in de buurt van de ramen te komen. |
|
Allemaal tuig op die technische universiteiten Zenial |
|
Lachen, joh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nu.nl: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ze hebben het nu over 30+ , |
|
Ja, lachen. |
|
quote: van nederland naar belgië was inschrijven in de gemeente aldaar iig voldoende, andersom geen idee maar veel moeilijker zal het vast niet zijn... Je moeder. |
|
quote: Ik kan me niet voorstellen dat jij er ook maar een seconde minder door zal slapen. |
|
Lachen is iets anders dan onverschilligheid. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Als je naar Zenial's subtitle kijkt, snap je 'm wel... hoop ik althans... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Mevrouw Wilders, waar was zij ook alweer minister voor? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En waarom niet? Als een racist of andersoortig crimineel de kiesdrempel haalt dan is het zij/haar democratisch recht. Daarbij zijn dit duidelijk wetten die worden doorgevoerd om het Belang en Dewinter buiten de regering te houden; Op een hele gevaarlijke en misselijkmakende manier. Ook weet iedere mongool dan islamofobie iets geheel anders is dan racisme. Dat het in Belgie strafbaar is om jezelf islamofoob te noemen is voortgekomen uit de angst van de gevestigde politiek voor Dewinter en zijn partij. En de extreem-linkse rechters doen graag aan dit splletje mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Anders geef jij even het antwoord. Ik twijfel nogal aan haar loyaliteit eigenlijk |
|
quote: Wilders wilde de kwestie om dubbele nationaliteit niet beperken tot ministers trouwens. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: We praten hier over 2 EU landen, er bestaat dan niet zoiets als asiel aanvragen. Je bent vrij je te vestigen waar je wilt, behoudens enkele voorwaarden van het land. Een dubbel paspoort is onmogelijk als het om 2 EU paspoorten gaat, ook in NL. Populist De Winter moet z'n bek houden met asiel, onjuiste terminologie -> pure propaganda. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Serieus? Wat een mop haha. Doet me denken aan jaren terug die gehandicapte vrouw van Janmaat... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wel oppassen voor teken: Deense natuurbescherming brengt seksatlas uit De Deense natuurbescherming gaat een seksatlas uitgeven. Het boekje geeft plaatsen aan waar liefhebbers in de vrije natuur seks kunnen hebben. De natuurbescherming wil mensen naar buiten lokken voor een zo veelzijdig mogelijk gebruik van de natuur, aldus een woordvoerster van de organisatie in Deense media. De instantie hoopt nog op tips van personen die in de Deense natuur al ruimschoots aan hun trekken kwamen. Veel aantrekkelijke seksplekken zijn vaak slechts bij intimi bekend. De natuurbeschermers roepen seksende stellen op zich niet aanstootgevend te gedragen. Ook verwacht de organisatie dat eventuele troep wordt opgeruimd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh? Zit nu al ruim een jaar in Engeland en het enige wat ik heb hoeven doen is een intake-gesprekje voeren van 10 minuten voor een National Insurance nummer en een berichtje naar de city council zodat onze council tax beter (ie lager) ingeschaald kon worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:De discussie ging nu wel om bewindslieden met een debbele nationalitait. Dat de PVV inclusief Wilders tegen een dubbele nationaliteit in het algemeen is doet er niet toe in deze discussie. Judge M. doet gewoon vrolijk mee met het demoniseren van de heer Wilders door inconsequent te lullen en dan de heer Wilders Hypocrisie te verwijten. Ik vind persoonlijk sowieso de politiek die Pechtold bedrijfd zeer dubieus. Met de liberale persoonlijke vrijheden waat D66 voor staat ben ik het grotendeels tot op een behoorlijke hoogte eens, net als een flinke meerderheid van het autochtone Nederlandse volk en de Nederlandse politici. Haar 'bestuurlijke' vernieuwingen vind ik echter, net als de hierboven omschreven meerderheden, achterlijk. Daar is compleet geen draagvlak voor te vinden en dat resulteerd dan ook in vrij weinig zetels. Nu lost Pechtold dit zetel probleem op door het zoveel mogelijk op te nemen voor allochtone stemmers; De Armeense genocide mogen ontkennen, dubbele nationaliteiten kwestie etc. Dat zou je kunnen zien als een nobel streven, dat doe ik echter niet. Maar waar de schoen wrang zit is dat deze mensen, die D66 momenteel voornamelijk vertegenwoordigd, of wil vertegenwoordigen, helemaal niet achter D66 haar 'democratische' en liberale standpunten staan. Sterker nog: Zij verafschuwen deze. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |