IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:51 by Heiden Profiel van Heiden

En ik begin er sowieso niet meer aan. Je kunt een hond zijn trucjes niet afleren. Dus de hele discussie over dit onderwerp betekent alleen maar een verloren zaak en een te hoge bloeddruk voor mij.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:54 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 11:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
Mensen die niet kunnen werken worden vergast en degene die dat wel kunnen moeten werken tot ze dood zijn. Goedzo, dat was ongeveer de strekking van een concentratiekamp!


Dat zeg jij. De discussie over de diverse onmogelijkheden en inconsistentie van het hele vergasverhaal ga ik ook niet meer aan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 29-04-2007 11:59 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 28 april 2007 9:18 schreef MMayo het volgende:
Quote:
zaterdag 07 april 2007
Black Metal-fan schopte een Goth


HELLEVOETSLUIS - - Tegen een 18-jarige Hellevoeter is twee jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk geëist vanwege de mishandeling van een 15-jarige Rotterdammer.
Het was deze verdachte die ook toegaf een gans met een metalen pijl te hebben beschoten. Deze daad wekte in de Hellevoetse buurt rond de Plataanlaan veel afschuw.

De verdachte zou wat de aanklager betreft ook gedragstherapieën moeten volgen.

De Hellevoeter stond voor de rechter voor poging doodslag. De man beschouwt zichzelf als Metal Head of Black Metal en kon het niet hebben dat het slachtoffer, die uitgesproken Gothic is, meedanste op Metal-Headmuziek.

,,Gothic is depressief en vervelend en daar wilde ik als Black Metal niks mee te maken hebben. Hij moest zich niet met Metal Head bemoeien.’’ In de Rotterdamse Gothic-tempel Baroeg gaf de Hellevoeter de Goth al een kopstoot en twee stompen. Een paar weken later lokte hij de 15-jarige Rotterdammer onder een valse naam via een aanbieding op een fan-site naar de skatebaan aan de Westblaak in Rotterdam om een T-shirt in ontvangst te nemen. ,,Die jongen had me bedreigd via internet. Maar toen ik tegenover hem stond werd hij bang. Daar werd ik woest over,’’ zei de Metal Head. Hij schopte met zijn legerlaarzen met staal in de zool en verstevigde neus meerdere keren tegen het hoofd van de minderjarige, die daardoor in het ziekenhuis belandde.

,,Metal Head is ook een beetje gewelddadig en ik hou van wapens. Vind ik mooi om naar te kijken,’’ gaf de verdachte de rechter als motief voor de volgende trits strafbare feiten. Met een bij de dump gekochte blaaspijp met bijbehorende metalen naalden van acht centimeter uit z’n wapencollectie ging hij op jacht in de vijver bij de Plataanlaan in Hellevoetsluis. Hij schoot daarbij de gans een projectiel door z’n hals. Ook drie voorbijgangers raakte hij vanuit z’n slaapkamerraam. De Hellevoeter is volgens gedragsdeskundigen enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, omdat hij door adhd en het vroege overlijden van z’n vader een persoonlijkheidsstoornis heeft opgelopen.

Uitspraak op 19 april.


Dit is gewoon een gast van metalfan, blut_aus_nord, bizar.


Hahaha, dat knaapje ja.. sneu geval was dat en ik hoop dat 'ie het speelmaatje wordt van bikers. Met z'n Black Metal.

Uitermate storend artikel trouwens, vast door de koffiejuffrouw van dat plaatselijke sufferdje geschreven.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 29-04-2007 12:03 by Arasazi Profiel van Arasazi

29 April 11:32


Op de A15 bij Sliedrecht-Oost zijn vijf auto's op elkaar gebotst toen een eend met kroost overstak. Vier mensen zijn naar het ziekenhuis gebracht. De weg tussen Sliedrecht en Papendrecht werd voor onderzoek tijdelijk gesloten.

Bron: NOS


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 12:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 11:19 schreef Heiden het volgende:
Tuup, als je niks over het onderwerp weet, wat wil je dan van mij?
Iedereen weet dat vlak bij Auschwitz de grootste fabrieken van Bayer, AEG, Krupp, Siemens en IG Farben lagen.
Zoek anders voor de verandering eerst eens wat op alvorens mij de piemel uit te komen hangen.


Alle bedrijven die je noemt waren daar inderdaad op de een of andere manier actief. De stelling dat dit de grootste fabrieken zijn is echter wel een schromelijke overdrijving. In al die bedrijven bij elkaar werkten daar hoogstens 10.000-20.000 dwangarbeiders.

De meeste produceerden installaties en zaken t.b.v. Auschwitz-Birkenau en omstreken. Krupp was een uitzondering want die bouwde munitie maar die klaagden weer over gebrek aan grondstoffen en ontwikkelingsmogelijkheden.

Het zou ook vreemd zijn om de toen een van de minst geïndustrialiseerde gebieden van Polen te pakken en daar gaan bouwen. Waarom niet 150 km ten westen van Krakau in Silesie? Waarom niet in Noord-Polen of rond Warschau? Waarom niet in Lodz? Daar waren de fabrieken en infrstructuur al, rond Krakau en Auschwitz was er nada noppes.

Sowieso zijn de aantalen dwangarbeiders veel kleiner dan zelfs de allerlaagste schattingen van Auschwitz doden, hoe verklaar je dat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2007 12:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 april 2007 11:42 schreef Greycloak het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2147698/33

Als jullie daar nu eens verder het Jodenvraagstuk gaan oplossen en alleen nieuws in dit topic plaatsen, hoe klinkt dat?


*KUCH*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:24 by Heiden Profiel van Heiden

10.000-20.000 arbeiders per dag, misschien? De op dit moment eindelijk geaccepteerde serieuze schattingen van het aantal doden in Auschwitz bedraagt tussen de 1.1 en 1.5 miloen. Kijk, als al die dingen makkelijk en duidelijk was waren deze discussies niet nodig. Ik trek alleen aan de ingeburgerde ideeën en dat is ook hoog nodig. Wat er nu allemaal precies gebeurd is weet niemand. Maar ik weet wel dat de joodse holocaustversie een grove door wraak gedreven overdrijving is.
En ik denk dat de Duitsers hun industrieën niet in de meer verstedelijkte gebieden bouwden met het oog op geällieerde bombardementen en tevens oncontroleerbaarheid, lees: relatieve vrijheid, van de arbeidsmacht.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 12:25 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 12:23 schreef Greycloak het volgende:
*KUCH*


Message understood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 29-04-2007 12:48 by Arasazi Profiel van Arasazi

quote:
Op 29 april 2007 12:03 schreef Arasazi het volgende:
29 April 11:32


Op de A15 bij Sliedrecht-Oost zijn vijf auto's op elkaar gebotst toen een eend met kroost overstak. Vier mensen zijn naar het ziekenhuis gebracht. De weg tussen Sliedrecht en Papendrecht werd voor onderzoek tijdelijk gesloten.

Bron: NOS


Om maar weer terug ontopic te gaan.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2007 12:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 april 2007 12:25 schreef Heiden het volgende:
Message understood.


Maar vind de hele discussie wel interessant, daar niet van.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-04-2007 14:25 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

SLIEDRECHT- Een overstekende eend met jongen heeft zondag op de snelweg A15 bij Sliedrecht een aanrijding met vijf auto's veroorzaakt.

Hierbij vielen vier gewonden en een lichtgewonde. Dat meldde de politie.

De eendenfamilie wilde rond 10.15 uur de snelweg oversteken. Een automobilist zag dit gebeuren en trapte op de rem. Hierdoor ontstond een ongeluk waarbij vijf auto's waren betrokken. Vier mensen zijn gewond naar het ziekenhuis overgebracht, een persoon raakte lichtgewond. De snelweg werd na het ongeval afgesloten wegens onderzoek. Het verkeer richting Rotterdam werd omgeleid.

Van de eendenfamilie heeft een kuikentje het ongeval niet overleefd. De overige leden wisten ongedeerd weg te komen. (ANP)


Die laatste alinea. Wat een geniale toevoeging.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-04-2007 14:25]


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 14:41 by Chelman Profiel van Chelman

De automobilist die op de rem trapte mogen ze van mij volledig aansprakelijk stellen voor alle geleden schade. Een rijbevoegdheidsontezgging lijkt me ook op zijn plaats.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-04-2007 14:45 by Jällö Profiel van Jällö

Volgens mij is de voorste juridisch juist de enige persoon die níet schuldig is.
Remmen mag, afstand houden moet.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 14:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 14:45 schreef Jällö het volgende:
Volgens mij is de voorste juridisch juist de enige persoon die níet schuldig is.
Remmen mag, afstand houden moet.


Remmen zonder goede reden mag niet op de snelweg, noodstop op de snelweg maken zonder goede reden mag al helemaal niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 14:53 by Heiden Profiel van Heiden

In principe móet je een dier gewoon hardstikke aan gort rijden als je je op de snelweg bevindt. Als je in de ankers gaat voor dieren in om het even welke situatie en je veroorzaakt schade of letsel, dan ben je altijd schuldig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 14:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 14:53 schreef Heiden het volgende:
In principe móet je een dier gewoon hardstikke aan gort rijden als je je op de snelweg bevindt. Als je in de ankers gaat voor dieren in om het even welke situatie en je veroorzaakt schade of letsel, dan ben je altijd schuldig.


Sterker nog, dit kan ik me nog van mijn rijlessen zo herinneren.

Uitzondering vormen grote dieren (herten etc.) waarvoor je logischerwijs wel mag remmen aangezien je anders de kans op nog meer schade loopt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-04-2007 15:00 by Jällö Profiel van Jällö

Kweenie? Het klinkt zo stoer, dat het bijna wel illegaal moet zijn.

Net even een bestandje van de overheidssite overheid.nl -> wetten.nl een artikel gedownload; Wegenverkeerswet-1994-Hoofdstuk-II.txt
De inhoud hiervan zal ik met jullie delen:

"(Tekst geldend op: 29-04-2007)

---------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk II. Verkeersgedrag"



That's it.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 15:05 by Chelman Profiel van Chelman

Bedoel je:

Hoofdstuk II

Artikel 5

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.


Artikel 6

Het is een ieder die aan het verkeer deelneemt verboden zich zodanig te gedragen dat een aan zijn schuld te wijten verkeersongeval plaatsvindt waardoor een ander wordt gedood of waardoor een ander zwaar lichamelijk letsel wordt toegebracht of zodanig lichamelijk letsel dat daaruit tijdelijke ziekte of verhindering in de uitoefening van de normale bezigheden ontstaat.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 15:10 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 14:57 schreef Chelman het volgende:
Sterker nog, dit kan ik me nog van mijn rijlessen zo herinneren.

Uitzondering vormen grote dieren (herten etc.) waarvoor je logischerwijs wel mag remmen aangezien je anders de kans op nog meer schade loopt.


Stimmt. Maar herten en ander groot wild komt zo goed als niet meer voor in ons land. Of je moet het hebben over koeien die over de vangrail zijn gesprongen op de N235.
Voor de rest;
plat rijden die hap en je zit altijd goed.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 29-04-2007 15:10 by Jällö Profiel van Jällö

Zoiets zocht ik inderdaad. Haal je dat van wetten.overheid.nl/?

Blijft natuurlijk de vraag wíe er nou eigenlijk gevaarlijk bezig was: De remmer of de bumperklever. Volgens mij beide.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-04-2007 15:12 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Bumperkleven is leip. Vol in de ankers gaan voor een bloederige eend op de snelweg is net zo leip. Kortom, allebei schuldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-04-2007 15:13]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2007 15:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 april 2007 15:10 schreef Jällö het volgende:
Zoiets zocht ik inderdaad. Haal je dat van wetten.overheid.nl/?

Blijft natuurlijk de vraag wíe er nou eigenlijk gevaarlijk bezig was: De remmer of de bumperklever. Volgens mij beide.


a.Je maakt de aanname dat ze achterop geknald zijn terwijl hij wellicht remde en de controle over het voertuig verloor of remde en probeerde uit te wijken naar een andere baan.

b.Er is een verschil tussen bumperkleven en achterop iemand knallen die een noodstop maakt of op zijn minst hard remt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 15:17 by Heiden Profiel van Heiden

Zover ik weet is de remmer in deze situatie altijd de schuldige. Zelfs al rijdt je met je bumper op zijn trekhaak, op een snelweg behoort men ten allen tijde te vegen, mits er geen file of een geschaarde vrachtwagen ofzo staat.
Straks krijgen we nog veganisten die tussen de vliegen en wespen door gaan slalommen op de A2. Waar houdt het dan op?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 29-04-2007 15:22 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

[edit] Chelman was me al lang voor. Zal het warme weer wel zijn [edit]
Die laatste alinea van het bericht is geniaal!





[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 29-04-2007 15:33]


Verrassend triviaal


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 20:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jongen beroofd van fiets na helpen oude vrouw
Uitgegeven: 29 april 2007 19:23

APELDOORN - Een 15-jarige jongen is zaterdag in Apeldoorn van zijn fiets beroofd terwijl hij een oudere vrouw met haar boodschappen hielp. Dat meldt de politie zondag.

De jongen fietste over de Asselsestraat en zag dat een oudere vrouw problemen had met haar karretje en de boodschappen. Hij zette zijn fiets aan de kant en hielp de vrouw. Daarop stalen twee onbekende jongens zijn rijwiel. De behulpzame jongen rende achter de dieven aan maar kreeg een klap in zijn gezicht. De jongens vluchtten daarna met de fiets.

De politie is op zoek naar de verdachten die vermoedelijk rond de zestien zijn. Een van de jongens had zwart haar en een matje in zijn nek, en droeg een rood petje en een wit t-shirt. Van de andere jongen is bij de politie geen signalement bekend.

Mensen met matjes zijn gevaarlijk!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen