IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-04-2007 0:50 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hoopjes bloed, ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-04-2007 9:18 by MMayo Profiel van MMayo

Quote:
zaterdag 07 april 2007
Black Metal-fan schopte een Goth


HELLEVOETSLUIS - - Tegen een 18-jarige Hellevoeter is twee jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk geëist vanwege de mishandeling van een 15-jarige Rotterdammer.
Het was deze verdachte die ook toegaf een gans met een metalen pijl te hebben beschoten. Deze daad wekte in de Hellevoetse buurt rond de Plataanlaan veel afschuw.

De verdachte zou wat de aanklager betreft ook gedragstherapieën moeten volgen.

De Hellevoeter stond voor de rechter voor poging doodslag. De man beschouwt zichzelf als Metal Head of Black Metal en kon het niet hebben dat het slachtoffer, die uitgesproken Gothic is, meedanste op Metal-Headmuziek.

,,Gothic is depressief en vervelend en daar wilde ik als Black Metal niks mee te maken hebben. Hij moest zich niet met Metal Head bemoeien.’’ In de Rotterdamse Gothic-tempel Baroeg gaf de Hellevoeter de Goth al een kopstoot en twee stompen. Een paar weken later lokte hij de 15-jarige Rotterdammer onder een valse naam via een aanbieding op een fan-site naar de skatebaan aan de Westblaak in Rotterdam om een T-shirt in ontvangst te nemen. ,,Die jongen had me bedreigd via internet. Maar toen ik tegenover hem stond werd hij bang. Daar werd ik woest over,’’ zei de Metal Head. Hij schopte met zijn legerlaarzen met staal in de zool en verstevigde neus meerdere keren tegen het hoofd van de minderjarige, die daardoor in het ziekenhuis belandde.

,,Metal Head is ook een beetje gewelddadig en ik hou van wapens. Vind ik mooi om naar te kijken,’’ gaf de verdachte de rechter als motief voor de volgende trits strafbare feiten. Met een bij de dump gekochte blaaspijp met bijbehorende metalen naalden van acht centimeter uit z’n wapencollectie ging hij op jacht in de vijver bij de Plataanlaan in Hellevoetsluis. Hij schoot daarbij de gans een projectiel door z’n hals. Ook drie voorbijgangers raakte hij vanuit z’n slaapkamerraam. De Hellevoeter is volgens gedragsdeskundigen enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, omdat hij door adhd en het vroege overlijden van z’n vader een persoonlijkheidsstoornis heeft opgelopen.

Uitspraak op 19 april.


Dit is gewoon een gast van metalfan, blut_aus_nord, bizar.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-04-2007 9:21 by MMayo Profiel van MMayo

Deense onderwijzers keuren strippende leerlingen
Uitgegeven: 27 april 2007 20:17

KOPENHAGEN - Onderwijzers op een gymnasium in de Deense stad Silkeborg zijn in opspraak gekomen omdat ze als jurylid aan een wedstrijd voor strippende vrouwelijke leerlingen hebben meegedaan. Dat meldde het Deense persbureau Ritzau vrijdag.

Het schandaal kwam aan het licht toen beelden van de zich ontkledende dames op internet werden verspreid. De opnames zijn waarschijnlijk gemaakt door een leerling die toekeek. De jurerende onderwijzers maakten een einde aan de strippartij toen de halfnaakte deelneemsters elkaar met slagroom begonnen in te smeren.



De schooldirecteur heeft met de betrokken leraren en leerlingen een "verhelderend" gesprek gevoerd. Maar welke consequenties de actie voor hen zal hebben is nog onduidelijk.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 11:00 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 april 2007 9:18 schreef MMayo het volgende:
Quote:
zaterdag 07 april 2007
Black Metal-fan schopte een Goth


HELLEVOETSLUIS - - Tegen een 18-jarige Hellevoeter is twee jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk geëist vanwege de mishandeling van een 15-jarige Rotterdammer.
Het was deze verdachte die ook toegaf een gans met een metalen pijl te hebben beschoten. Deze daad wekte in de Hellevoetse buurt rond de Plataanlaan veel afschuw.

De verdachte zou wat de aanklager betreft ook gedragstherapieën moeten volgen.

De Hellevoeter stond voor de rechter voor poging doodslag. De man beschouwt zichzelf als Metal Head of Black Metal en kon het niet hebben dat het slachtoffer, die uitgesproken Gothic is, meedanste op Metal-Headmuziek.

,,Gothic is depressief en vervelend en daar wilde ik als Black Metal niks mee te maken hebben. Hij moest zich niet met Metal Head bemoeien.’’ In de Rotterdamse Gothic-tempel Baroeg gaf de Hellevoeter de Goth al een kopstoot en twee stompen. Een paar weken later lokte hij de 15-jarige Rotterdammer onder een valse naam via een aanbieding op een fan-site naar de skatebaan aan de Westblaak in Rotterdam om een T-shirt in ontvangst te nemen. ,,Die jongen had me bedreigd via internet. Maar toen ik tegenover hem stond werd hij bang. Daar werd ik woest over,’’ zei de Metal Head. Hij schopte met zijn legerlaarzen met staal in de zool en verstevigde neus meerdere keren tegen het hoofd van de minderjarige, die daardoor in het ziekenhuis belandde.

,,Metal Head is ook een beetje gewelddadig en ik hou van wapens. Vind ik mooi om naar te kijken,’’ gaf de verdachte de rechter als motief voor de volgende trits strafbare feiten. Met een bij de dump gekochte blaaspijp met bijbehorende metalen naalden van acht centimeter uit z’n wapencollectie ging hij op jacht in de vijver bij de Plataanlaan in Hellevoetsluis. Hij schoot daarbij de gans een projectiel door z’n hals. Ook drie voorbijgangers raakte hij vanuit z’n slaapkamerraam. De Hellevoeter is volgens gedragsdeskundigen enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, omdat hij door adhd en het vroege overlijden van z’n vader een persoonlijkheidsstoornis heeft opgelopen.

Uitspraak op 19 april.


Dit is gewoon een gast van metalfan, blut_aus_nord, bizar.


Wat een heerscher!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2007 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat een ongelovelijke domme knuppel, jammer dat er geen gaskamers meer zijn ...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-04-2007 11:30 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 28 april 2007 11:22 schreef Jenje het volgende:
Wat een ongelovelijke domme knuppel, jammer dat er geen gaskamers meer zijn ...


Zijn die er ooit geweest dan.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-04-2007 11:36 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 28 april 2007 9:18 schreef MMayo het volgende:
enigszins




Wat een idioot.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2007 16:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2007 9:21 schreef MMayo het volgende:
Deense onderwijzers keuren strippende leerlingen
Uitgegeven: 27 april 2007 20:17

KOPENHAGEN - Onderwijzers op een gymnasium in de Deense stad Silkeborg zijn in opspraak gekomen omdat ze als jurylid aan een wedstrijd voor strippende vrouwelijke leerlingen hebben meegedaan. Dat meldde het Deense persbureau Ritzau vrijdag.

Het schandaal kwam aan het licht toen beelden van de zich ontkledende dames op internet werden verspreid. De opnames zijn waarschijnlijk gemaakt door een leerling die toekeek. De jurerende onderwijzers maakten een einde aan de strippartij toen de halfnaakte deelneemsters elkaar met slagroom begonnen in te smeren.



De schooldirecteur heeft met de betrokken leraren en leerlingen een "verhelderend" gesprek gevoerd. Maar welke consequenties de actie voor hen zal hebben is nog onduidelijk.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2007 16:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 april 2007 13:29 schreef XXL het volgende:
Met een krat bier onder de party tent in de voortuin. Eventueel een joint erbij uit 1 van de buurtkwekerij'en.

Af en toe een Tokkie die mevrouw Tokkie verrot scheldt ( of omgekeerd).

Niets mis mee idd. Klinkt mij in de oren als een doodnormaal volksbuurtje.

Gezellig!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2007 16:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 april 2007 16:02 schreef Vikingblood het volgende:
Radicalisering onder moslimjongeren zet door
Uitgegeven: 27 april 2007 11:55
Laatst gewijzigd: 27 april 2007 15:31

AMSTERDAM - Een deel van de moslimjongeren in Nederland blijft radicaliseren. De salafistische stroming, die een anti-integratieve en onverdraagzame boodschap predikt, is hierbij een belangrijke aanjager.

Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) vrijdag in zijn jaarverslag over 2006.

Sybrand van Hulst, hoofd van de AIVD, benadrukte dat radicalisering niet per definitie tot geweld hoeft te leiden, maar het kan een bedreiging op zich zijn, omdat het zorgt voor spanningen tussen groepen in de samenleving en tot polarisatie leidt.

Tegengeluid

Een tegengeluid moet volgens de veiligheidsdienst onderdeel van de aanpak van radicalisering zijn. Dat zou de wind uit de zeilen van radicale stromingen kunnen nemen.

Internet

Op internet gaat het er wat betreft het jihadisme professioneler aan toe. "Behalve min of meer open en toegankelijke websites bestaan er inmiddels ook professioneel afgeschermde jihadistische websites", schrijft de AIVD.

De functie van internet is ook iets verschoven. Eerder gebruikten radicale moslims het vooral om hun boodschap te verspreiden, in 2006 zag de dienst dat zij internet meer en meer inzetten om te netwerken.

Aanslag

De AIVD heeft vorig jaar geen concrete aanwijzingen gehad dat moslimterroristen een aanslag in Nederland wilden plegen. In het jaarverslag staat verder dat het nog wel voorstelbaar is dat een dergelijke aanslag in Nederland, bijvoorbeeld op een politicus, wordt gepleegd.

In het algemeen stelt de AIVD dat de dreiging van het zogenoemde jihadistische terrorisme van eigen bodem vorig jaar minder groot was dan in 2005.

Vervolging

Onder meer de strafrechtelijke vervolging van terreurverdachten en het uitzetten van leden van extremistische moslimnetwerken, die mede door AIVD-informatie tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, heeft daarbij geholpen.

Ook is de dreiging minder acuut door interne verdeeldheid en het (tijdelijk) ontbreken van "echte leidersfiguren".

Komen ze dan he!!!komt ie dan he, komtie danhe

Huilebalk...

http://www.nu.nl/news/1038021/21/rss/Vijfhonderd_terreuraanslagen_in_Europa.html

quote:
Vijfhonderd terreuraanslagen in Europa
Uitgegeven: 10 april 2007 16:53

DEN HAAG - De Europese Unie is vorig jaar 498 keer getroffen door een terreuraanslag. In veruit de meeste gevallen ging het om aanslagen van separatisten, die strijden voor onder meer de onafhankelijkheid van Baskenland en Corsica.

Dat blijkt uit onderzoek dat Europol dinsdag heeft gepubliceerd.





Volgens de Europese politieorganisatie beogen de daders van de meeste aanslagen geen slachtoffers te maken. Een duidelijke uitzondering daarop vormt terreur met een islamitische achtergrond, concludeert Europol. Als voorbeelden worden genoemd de mislukte aanslagen in 2006 op vliegtuigen die uit Londen vertrokken en pogingen tot kofferbomaanslagen op treinen in Duitsland. In beide landen was het doel om veel burgerslachtoffers te maken.

Nederland

De helft van alle 706 terreurverdachten die vorig jaar in de EU werden opgepakt had ook een islamitische achtergrond. Nederland behoort tot de landen die veel verdachte moslimterroristen heeft aangehouden.



Dat vind ik veel verontrustender: het grootste deel van de terreuraanslagen wordt door separatisten gepleegd en meer dan de helft van de opgepakte terreurverdachten is moslim! Waar zijn we dan in hemelsnaam mee bezig?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-04-2007 16:54]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-04-2007 16:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik vind dat aanslagen zoals in Londen en Madrid wel mogen worden voorkomen. Zijn er ook tabellen met slachtoffers? Dan kan je het afzetten tegenover de aanslagen van seperatisten.

Daarnaast...misschien zijn er wel zo weinig moslim-aanslagen doordat er zoveel moslims worden opgepakt!

EDIT: Separisten kunnen daarnaast natuurlijk ook moslim zijn (zie Balkan).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-04-2007 16:50]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2007 16:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2007 16:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik vind dat aanslagen zoals in Londen en Madrid wel mogen worden voorkomen. Zijn er ook tabellen met slachtoffers? Dan kan je het afzetten tegenover de aanslagen van seperatisten.

Tuurlijk mag het worden voorkomen!

Slachtoffers heb ik helaas niet kunnen vinden, staat misschien wel in het hele rapport:

http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=news&news=pr070410.htm
http://www.europol.europa.eu/publications/TESAT/TESAT2007.pdf
quote:
Daarnaast...misschien zijn er wel zo weinig moslim-aanslagen doordat er zoveel moslims worden opgepakt!

Hehe, ja, dat kan natuurlijk ook. Denk het niet, als je naar de tabel kijkt (net toegevoegd aan mijn vorige bericht).
quote:

EDIT: Separisten kunnen daarnaast natuurlijk ook moslim zijn (zie Balkan).

Kijk maar eens in de tabel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2007 17:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 april 2007 16:02 schreef Vikingblood het volgende:
Radicalisering onder moslimjongeren zet door
Uitgegeven: 27 april 2007 11:55
Laatst gewijzigd: 27 april 2007 15:31

AMSTERDAM - Een deel van de moslimjongeren in Nederland blijft radicaliseren. De salafistische stroming, die een anti-integratieve en onverdraagzame boodschap predikt, is hierbij een belangrijke aanjager.

Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) vrijdag in zijn jaarverslag over 2006.

Sybrand van Hulst, hoofd van de AIVD, benadrukte dat radicalisering niet per definitie tot geweld hoeft te leiden, maar het kan een bedreiging op zich zijn, omdat het zorgt voor spanningen tussen groepen in de samenleving en tot polarisatie leidt.

Tegengeluid

Een tegengeluid moet volgens de veiligheidsdienst onderdeel van de aanpak van radicalisering zijn. Dat zou de wind uit de zeilen van radicale stromingen kunnen nemen.

Internet

Op internet gaat het er wat betreft het jihadisme professioneler aan toe. "Behalve min of meer open en toegankelijke websites bestaan er inmiddels ook professioneel afgeschermde jihadistische websites", schrijft de AIVD.

De functie van internet is ook iets verschoven. Eerder gebruikten radicale moslims het vooral om hun boodschap te verspreiden, in 2006 zag de dienst dat zij internet meer en meer inzetten om te netwerken.

Aanslag

De AIVD heeft vorig jaar geen concrete aanwijzingen gehad dat moslimterroristen een aanslag in Nederland wilden plegen. In het jaarverslag staat verder dat het nog wel voorstelbaar is dat een dergelijke aanslag in Nederland, bijvoorbeeld op een politicus, wordt gepleegd.

In het algemeen stelt de AIVD dat de dreiging van het zogenoemde jihadistische terrorisme van eigen bodem vorig jaar minder groot was dan in 2005.

Vervolging

Onder meer de strafrechtelijke vervolging van terreurverdachten en het uitzetten van leden van extremistische moslimnetwerken, die mede door AIVD-informatie tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, heeft daarbij geholpen.

Ook is de dreiging minder acuut door interne verdeeldheid en het (tijdelijk) ontbreken van "echte leidersfiguren".

Komen ze dan he!!!komt ie dan he, komtie danhe


Ik denk dat wij als blanke inwoners van dit mooie land eens moeten gaan radicaliseren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 18:55 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 april 2007 17:00 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat wij als blanke inwoners van dit mooie land eens moeten gaan radicaliseren.


Dat denk ik ook.

On topic;
quote:
Israël eigent zich weer land toe voor muur
Uitgegeven: 28 april 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 28 april 2007 15:59

JERUZALEM - Israël gaat opnieuw Palestijnse landbouwgrond confisqueren voor de bouw van de enorme afscheiding die het in de bezette gebieden neerzet. De strijdkrachten dragen het betrokken dorp Bardaleh, in het noordoosten van de bezette Westelijke Jordaanoever, op 24 hectare vrij te maken voor de bouw van de muur.

Dit staat in een zaterdag openbaar geworden document. De bezettingsmacht geeft veiligheidsredenen op als reden voor de overname van het stuk grond.

Israël stelt dat door de barrière tussen Israël en de Westelijke Jordaanoever terroristen worden tegengehouden. De afscheiding is in 2004 door het Internationaal Gerechtshof als illegaal bestempeld. Ze isoleert Palestijnen en voegt bezet land en waterbronnen bij de staat Israël, aldus het hof.
(c) ANP


Het word ook tijd dat dat verdomde jodenvraagstuk eens voorgoed word opgelost.

Toevoeginkje;
En schijnbaar is Israël tevens het enigste land ter wereld dat blijkbaar niets met het Internationale Gerechtshof te maken heeft en al helemaal geen enkele sanctie hoeft te verwachten. ZOG in al zijn smerigheid..

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 28-04-2007 19:10]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2007 19:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

42


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-04-2007 19:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Persoonlijk pleit ik natuurlijk eerder voor een oplossing voor het Palestijnenvraagstuk, maar dat zal niemand verbazen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 19:11 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 april 2007 19:06 schreef Misanthrope het volgende:
Persoonlijk pleit ik natuurlijk eerder voor een oplossing voor het Palestijnenvraagstuk, maar dat zal niemand verbazen.


En/of boeien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 19:18 by Heiden Profiel van Heiden

En als je nu echt zo voor de joden wilt zijn zoals je je voordoet dan moet je ook net als hun lullen en dan heb je het over de oplossing van het goyimvraagstuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 28-04-2007 19:23]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-04-2007 19:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 april 2007 9:18 schreef MMayo het volgende:
Quote:
zaterdag 07 april 2007
Black Metal-fan schopte een Goth


HELLEVOETSLUIS - - Tegen een 18-jarige Hellevoeter is twee jaar cel, waarvan zes maanden voorwaardelijk geëist vanwege de mishandeling van een 15-jarige Rotterdammer.
Het was deze verdachte die ook toegaf een gans met een metalen pijl te hebben beschoten. Deze daad wekte in de Hellevoetse buurt rond de Plataanlaan veel afschuw.

De verdachte zou wat de aanklager betreft ook gedragstherapieën moeten volgen.

De Hellevoeter stond voor de rechter voor poging doodslag. De man beschouwt zichzelf als Metal Head of Black Metal en kon het niet hebben dat het slachtoffer, die uitgesproken Gothic is, meedanste op Metal-Headmuziek.

,,Gothic is depressief en vervelend en daar wilde ik als Black Metal niks mee te maken hebben. Hij moest zich niet met Metal Head bemoeien.’’ In de Rotterdamse Gothic-tempel Baroeg gaf de Hellevoeter de Goth al een kopstoot en twee stompen. Een paar weken later lokte hij de 15-jarige Rotterdammer onder een valse naam via een aanbieding op een fan-site naar de skatebaan aan de Westblaak in Rotterdam om een T-shirt in ontvangst te nemen. ,,Die jongen had me bedreigd via internet. Maar toen ik tegenover hem stond werd hij bang. Daar werd ik woest over,’’ zei de Metal Head. Hij schopte met zijn legerlaarzen met staal in de zool en verstevigde neus meerdere keren tegen het hoofd van de minderjarige, die daardoor in het ziekenhuis belandde.

,,Metal Head is ook een beetje gewelddadig en ik hou van wapens. Vind ik mooi om naar te kijken,’’ gaf de verdachte de rechter als motief voor de volgende trits strafbare feiten. Met een bij de dump gekochte blaaspijp met bijbehorende metalen naalden van acht centimeter uit z’n wapencollectie ging hij op jacht in de vijver bij de Plataanlaan in Hellevoetsluis. Hij schoot daarbij de gans een projectiel door z’n hals. Ook drie voorbijgangers raakte hij vanuit z’n slaapkamerraam. De Hellevoeter is volgens gedragsdeskundigen enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, omdat hij door adhd en het vroege overlijden van z’n vader een persoonlijkheidsstoornis heeft opgelopen.

Uitspraak op 19 april.


Dit is gewoon een gast van metalfan, blut_aus_nord, bizar.


tering, is dat een echt persbericht? dit ziet er meer uit als een vmbo poging tot leuk doen


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2007 19:24 by XXL Profiel van XXL

We hebben het natuurlijk wel over het AD.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/article1257159.ece


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2007 19:35 by XXL Profiel van XXL

Hey, Heiden:

quote:

Israël eigent zich weer land toe voor muur
Uitgegeven: 28 april 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 28 april 2007 15:59

JERUZALEM - Israël gaat opnieuw Palestijnse landbouwgrond confisqueren voor de bouw van de enorme afscheiding die het in de bezette gebieden neerzet. De strijdkrachten dragen het betrokken dorp Bardaleh, in het noordoosten van de bezette Westelijke Jordaanoever, op 24 hectare vrij te maken voor de bouw van de muur.

Dit staat in een zaterdag openbaar geworden document. De bezettingsmacht geeft veiligheidsredenen op als reden voor de overname van het stuk grond.

Israël stelt dat door de barrière tussen Israël en de Westelijke Jordaanoever terroristen worden tegengehouden. De afscheiding is in 2004 door het Internationaal Gerechtshof als illegaal bestempeld. Ze isoleert Palestijnen en voegt bezet land en waterbronnen bij de staat Israël, aldus het hof.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 19:37 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 april 2007 19:35 schreef XXL het volgende:
Hey, Heiden:




Al gezien, kerel. Maar toch bedankt voor het inmiddels oude nieuwtje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2007 19:49 by XXL Profiel van XXL

Als er olie in de grond zou hebben gezeten daar zou Bush allang hebben in gegrepen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-04-2007 19:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 april 2007 19:18 schreef Heiden het volgende:
En als je nu echt zo voor de joden wilt zijn zoals je je voordoet dan moet je ook net als hun lullen en dan heb je het over de oplossing van het goyimvraagstuk.
Bronnen! En natuurlijk niet slim om over een geheim complot te lullen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-04-2007 20:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 april 2007 19:24 schreef XXL het volgende:
We hebben het natuurlijk wel over het AD.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/article1257159.ece



hahahahaha het is dus echt?? damn hoe slecht, kick die dyslect eruit!


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen