|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Erm.. |
|
quote: Mental zegt: iets met eng, en in pak Wat heb je allemaal over mij gezegd? |
|
quote: O, eng? Hm, is dat positief? |
|
quote: Alleen even wennen Maar tis uiteindelijk wel positief jah |
|
pimp! Fuck the world and fuck you |
|
Oe ik ga The talented mister Ripley kijken Blijft een hippe film. |
|
kijk dan eens iets wat je nog niet gezien hebt lijkt me. Fuck the world and fuck you |
|
quote: We zijn wel offtopic eigenlijk, ik zie je dinsdag wel! |
|
quote: Rrr is goed |
|
quote: Ja maar er is zoveel te kiezen en en .. nja deze heb ik al een tijd niet gekeken. |
|
The Lake House gezien.. Het is de lichtinval ;') |
|
Wat is dat voor film ? Fuck the world and fuck you |
|
gewoon anderhalf uur een huis bij een meer. Verder gebeurt er niets. Net zoiets als zo'n videoband met haardvuur. |
|
En ik dacht dat ik vage films keek Fuck the world and fuck you |
|
ja die kimmey he.. |
|
Maar serieus, wat voor lol heb je daarmee, beetje staren naar een huis en water? Fuck the world and fuck you |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Awwwww, bah, sandra bullock, aaargghhhhhhhhhh Fuck the world and fuck you |
|
-The Talented mr Ripley -Hard Candy -klein stukje van the Headbangers journeydinges |
|
Een hele hoop! Filmweekend gehad, heersch! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
-Het parfum, eigenlijk ook alweer bijna een week geleden. Ik vond het een rare maar wel interessante film, alleen op het laatst met die massa orgie enzo sloeg totaal nergens op, dat vond ik een beetje afgezaagd, maar dit was weer eens wat anders dan al die eeuwige actie en nep horror "oei een enge weg met een eng huis, kom gaan we hier wonen en laten we bewegingen zoals in de ring maken" films. En ook nog gezien: -The Departed > goede film, maar wederom een afgezaagd einde. -Tenacious D in the pick of destiny > Leuk, wel wat overdreven, maar toch leuk. -Eragon > ik had verwacht dat deze film niks was en dat alles te veel met computer gedaan zou zijn, maar het was precies het tegenovergestelde, dus ik kan niet wachten op deel 2 |
|
Ik vond het einde van the departed niet bepaald cliche, maar goed. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zaterdag Pirates deel 3....... leuke film, hoop dat er ooit nog een deel 4 komt... en deel 5... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Monty Python And The Holy Grail. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |