![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwaar interessant, heren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Klopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hehe, ik vind beide Grindhouse-films echt geweldig. quote: Ik heb ze in mei al op dvd gekocht. ![]() ![]() |
|
Zijn ze al te koop? ![]() |
|
Bij de Snesi's in Suriname wel ja, maar zij verkopen dan ook versies die zij hebben gedownload. Ik neem aan dat het nog even wachten is op de officiële dvd. ![]() |
|
Voor de derde keer naar The Lost World: Jurassic Park 2 gekeken. Het wordt telkens slechter ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Kijk dan ook het verhaal van Siegfried & Brunhilde op Veronica. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ff teruggelezen; heb idd wat door de war gehaald; voor mij was de scheiding van makers tussen die 2 films belangrijk omdat ik -zoals gezegd- over het algemeen nogal een kwaliteitsverschil merk tussen beide films en vind dat ze dus niet over 1 kam zouden scheren; maw Rodriquez staat wat mij betreft nog niet in de schaduw van Tarantino; ik ben benieuwd of deze lijn doorzet en ben bang van wel. Daarnaast vraag ik me af hoe gekunsteld deze films zijn in het bewust nabootsen van die slordigheden van dat genre films. Daarnaast vind ik het wat jammer dat men niet op vraagje zus en zo ingaat. Desalniettemin excuses heren! ![]() ![]() Nog gezien: stukje Dr. strange en stuk van Hot Fuzz [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-08-2007 2:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat is vraagje zus en zo? Ken verder die hele films niet, maar ik geloof meteen dat ze 'anders zijn. Hot Fuzz is een vette film! Echt lachen, en op het eind climax na climax na climax (geen orgie). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
De Lift ![]() ![]() |
|
kvlt ![]() |
|
KUT bedoel je. zowel het origineel als de remake..die is zelfs nog een stuk slechter als het origineel maar goed. bijna alle NL films zijn klote. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
De Lift is zoo slecht dat het weer goed wordt zeg maar. Dat je je kunt vermaken om de slechtheid er van ![]() ![]() |
|
quote: Daarom keken ER en ik t ook. ![]() |
|
Precies, daarom heb ik hem ook in de kast staan.. Heerlijk vermaak ![]() |
|
Gisteren naar Namastey London gekeken. Zo slecht! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
vandaag the libertine en young gods (finse film) allebei supergaaf! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Fracture ![]() |
|
In het kader van 'ik kan nergens heen, dus ga ik de tijd maar doden': Platvoet en z'n vriendjes 1 & 2 ![]() The Crow Corpse Bride Walk The Line (nog maar een keertje) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Platvoet! ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, goed acteerwerk he! "Zei je iets?" "Nee hoor, ik zei niets" "Oh, dacht dat je wat zei" ![]() |
|
Twenty Bucks http://www.imdb.com/title/tt0108410/ Je gaat er een heleboel films een stuk beter van vinden. ![]() Niet echt een film, maar toch: Herman Finkers - EHBO is mijn lust en mijn leven Herman Finkers & Engelhart in Rome ![]() ![]() |
|
quote: wat voornamelijk rust op een geldkwestie. de scheepsjongens van bontekoe komt er aan en de sets zijn behoorlijk indrukwekkend, echter op belichting, kluring van de film en muziek gaat t een beetje mis. Je hoort gewoon dat t een orkest uit een doosje is etc... kaptein rob idem dito, nog een film met grote schepen enzo, voor de delen waarbij er gebruik wordt gemaakt van 3d programma's voor storm en golven houd ik m'n hart alweer vast. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |