|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net maar weer eens Saw3! Geniaal hoe de film in elkaar gezet is en hoe alles op z`n plaats valt de laatste paar minuten Ik kijk al uit naar deel 4 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: De gemiddelde post in dit topic bestaat enkel uit filmtitels. Alsof het mij kan schelen welke films mensen kijken...wat ik wil weten is welke films goed zijn. Conclusie: duidelijk genoeg deze post. [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-08-2007 23:44] |
|
Shichinin no samurai |
|
quote: Briljante timing . |
|
El Laberinto Del Fauno come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Death proof is geniaal ja! Heb je de andere grindhouse film (planet terror, het schijnt dat de bioscopen in de VS beide films achter elkaar aan draaien) al gezien? Ook een aanrader mocht je van die typische jaren 70 pulp-sfeer houden Vandaag grizzly man gezien, interessante docu. Die gast zelf was knettergek, niet zozeer omdat hij 13 zomers achter elkaar tussen de beren campeerde maar meer vanwege zijn haat jegens de samenleving. Verder erg mooie beelden. En gisteren the big lebowski |
|
hoezo knettergek ? samenleving zuigt aan alle kanten, ik snap hem wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bekijk de dvd en oordeel zelf Ergens kan ik me wel voorstellen dat hij er geen trek in heeft om met de 'rat race' mee te doen, maar hij brengt het wel erg verbitterd. |
|
Simone Aparte film, weer eens wat anders. Maar wel erg vet. |
|
quote: Ja knettergek dus, je moet er zelf maar wat van zien te maken. Als je dat niet kan, ja dan wordt het een leuke tijd de komende x jaren dat je leeft. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Deze animatie: http://www.youtube.com/watch?v=Qo3mnXGbJlg Ik vind het zo mooi, ook het muziekje wat er achter zit is heel roerend ofzo. Iets wat ik eigenlijk nooit heb.. wazig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Omdat het Pacino was ook maar even gekeken, geef mij scent of a woman dan maar... kon totaal niet in het zwaar onrealisthsche verhaal komen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-08-2007 0:53] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Disturbia. Erg gejat verhaal, maar aardige opbouw. Einde is best spannend al weet je natuurlijk dat het een happy end wordt. |
|
quote: hij heeft er dan ook wat van gemaakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Briljant filmpje zeg. En muziek van New Order is indd ook vet!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:op [edit} aargh verkeerd knopje op 1 of andere manier verwoord voor mij een beetje hoe het tegenwoordig gaat. Presteren presteren, in de mars blijven lopen en vooral niet te veel anders denken. Wil je toch iets goeds doen, Lukt dat in je 1tje nooit want je gaat er te ver in door en raakt uitgeput. Erg mooi [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-08-2007 12:32] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ghost of the needle. vaaag Suck my piss |
|
À la folie... pas du tout |
|
quote: Die vond ik niet bijster goed, maar nog altijd beter dan de laatste drie kutfilms die ik gezien heb. Romantische komedies, brrr! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Jawel. |
|
Overtuigend argument. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Ring, minder spannend dan ik dacht maar wel aardig. |
|
quote: Ik had meer het idee van een onbezorgde jeugd.. En als je dan volwassen bent in de pas meelopen. Totdat je uiteindelijk datgene bent geworden wat je zo verafschuwde. Tenslotten rest je niets dan de terugblik op je onbezorgde jeugd. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |