![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Requiem for a dream, erg goede, maar akelige film. ![]() |
|
![]() Bizarre film, wel erg goed met een onbevredigend einde (lees: geen standaard einde, meer open) ![]() |
|
gisteren kiss, kiss, bang, bang voor de 7e keer ofzo ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Hehe ja, lachen ![]() ![]() |
|
300; ![]() Suck my piss ![]() |
|
Die Hard 4.0. Jammer van die scene met die straaljager. Maar toch wel vermakelijk. ![]() |
|
quote: Ah die moet ik dan ook maar eens zien, belooft veel goeds dan. Weer gekeken: Crank Falling down Misschien iets voor jou Spectre? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-07-2007 12:32] ![]() |
|
de matrix weer, en nu een keer het hele eind opgelet ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: deze is mooi. Suck my piss ![]() |
|
quote: Falling Down ken ik. Superfilm! Crank is mij al aangeraden, doe ik snel. ![]() |
|
quote: ![]() Saw III ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik heb hier nog Kraken, Tentacles of the deep liggen, ben benieuwd hoe slecht die is ![]() ![]() |
|
white noise 2: wel onderhoudend, niet erg bijzonder. ook niet eng trouwens Dreamship Surprise: Duitse Star Trek en Star Wars parodie. Alleen voor de echte nerds zonder duitser fobie. Ik vond het wel lachen.' Eyes Wide Shut: vond ik eigenlijk wel een goede film. Erg spannend ook in erotisch opzicht. ![]() |
|
quote: Dat stuk in de hamburgertent, waar 'ie om 12:02 geen ontbijtje meer mag bestellen omdat het reglement voorschrijft dat dat vanaf 12:00 niet meer mogelijk is.. te geniaal :') Eigenlijk is die hele film geniaal. ![]() |
|
Harry Potter deel 1 ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Die is nog best goed, de tweede film vond ik al een stuk minder ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: De verbale slachtingen zijn ook al een feest op zich. Geniale film inderdaad. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Death Proof Was best een leuke film met erg bizarre wendingen en een onverwacht eind. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Anger Management weer gisteren ![]() ![]() |
|
Gossip beetje saai.. maar de clue is wel intressant ![]() ![]() |
|
quote: *SMACK* CLOU! En nu aanpassen voor je Witte Ridder het ziet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: + intressant ![]() |
|
quote: En de zinsbouw ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En er mist een hoofdletter ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |