|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net: Planet of the apes ( oude versie) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ook gezien, ik vond het verhaal redelijk standaard. Verder was het op zich wel een aardige film idd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Waterborne, viel helaas tegen |
|
The Covenant -> rukfilm The devil wears Prada -> geniaal De lama's - verboden te lachen -> Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Tering, wat een zaaddodende films man, krijg smaak net cradle 2 the grave Fuck the world and fuck you |
|
The Holiday -> chick flick film Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik vond de eerste ooit wel heel goed, met name de eerste keer dat ik het zag en nog niks van het plot wist "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
A Beautiful Mind!! Ik heb een stukje uitgezocht maar je moet gewoon de hele film zien..... http://youtube.com/watch?v=KW889XANBMM |
|
Black Snake Moan vond da wel een gave film |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah Hopkins! Wat is het voor film en is het wat? |
|
Thriller, Hopkins speelt een vrij naar mannetje, daar is hij toch het beste in he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker! Heeft hij ook wel eens andere rollen gespeeld eigenlijk? |
|
JFK |
|
Afgelopen vrijdag een (verre) voorvertoning van Mr. Brooks voor de kiezen gehad, met Kevin Kostner. Best een hele aardige film. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
- The Fast And The Furious - 2 Fast 2 Furious - The Fast And The Furious Tokyo Drift Verspreid over drie avonden. Zeker de laatste viel me niet tegen . |
|
zodiac |
|
quote:Het was Zodiac of Fracture gisteren in de bios. Gekozen voor Fracture uiteindelijk, maar ik wil Zodiac nog wel zien.. Is het een echt goede film? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik vond van wel. wel lang en het is geen flitsende actiefilm. Alhoewel de moorden wel bruut in beeld komen, gaat de film eigenlijk over de volhardenheid/bezetenheid van een onderzoeker om achter de waarheid te komen. maar echt gaaf gedaan hoor. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-06-2007 19:14] |
|
quote: foutje [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-06-2007 19:13] |
|
quote: waarom niet de eerste 3 x? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
"Gallipoli". Goede 1e WO film met een jonge Mel Gibson in een van de hoofdrollen |
|
deel 2 en 3 zijn ook zeer de moeite waard vind ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: die personage in z'n handpalm vonk wel erg gaaf. Beetje aarde opeten om op krachten te komen Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |