![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja die is behoorlijk onnozel ja ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Idiocracy ![]() The Pursuit of Happyness Vermakelijke films maar een dodelijke combi op 1 avond.. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:I'm not sure! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Antropophagus, wel geinig. Leuke make up effecten, veel beter dan met de computer! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: helemaal waar !! ![]() ![]() |
|
net gekeken 1408 met John Cusack ronduit kut !! zo hebben we dat ook weer even gemeld ![]() ![]() |
|
Net The Departed gekeken. Een ondercoveragent als crimineel en een crimineel geïnfiltreerd als agent die elkaar en in principe ook zichzelf proberen op te sporen is bij vlagen een beetje verwarrend, maar verder best een aardige film. ![]() |
|
best aardig? Ik vind het wederom een kwaliteitswerkje van Scorcese ondanks dat het niet een origineel verhaal is. De regie is weer top samen met het acteerwerk. Echt veel beter zal je denk ik de laatste tijd niet gezien hebben. Heb zelf net 28 Weeks Later gezien, dat viel aardig tegen. Slap verhaal met hier en daar wat gore "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
O brother, where art thou? Leuke film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Op VRT2 ofzo toch? Zag 't net toevallig langsflitsen. ![]() |
|
quote: op Canvas idd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ach, weet ik veel hoe het heet allemaal, ik kijk het nooit. [Alleen als er reclame is bij Formule 1, maar jullie commentatoren zijn echt G to the AY.] ![]() |
|
quote: O! Das dan jammer, ik vond het verhaal van King wel gaaf. En ik dacht dat ik de trailer had gezien. Die leek wel ok, maar dat zegt natuurlijk niets. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Smokin Aces. Niet onaardige film, hoewel ie me toch ook wel een klein beetje tegenviel. Het einde was erg verrassend iig! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja maar, dat is natuurlijk voor iedereen weer anders. Viel me wel op dat ik in de trailer een lief klein schattig meisje met een zwaar vervormde stem iets hoor zeggen ( leek wel de duivel hemzelve) en in de film is daar niks van terug tevinden ![]() zelfde scene andere audio. Heeft mij iig op het verkeerde been gezet. Ik vond de film ect ronduit slecht alsook fantastic 4 die ik gisteren heb gekeken. Pure BAGGER hahahahhaha maar je kan het maar gezien hebben. En hoe gingen de solo's ?? ![]() |
|
quote: Ja, wat denk je zelf? Ik had een tshirt met korte mouwen aan, maar ik schudde ze desondanks uit die korte mouw. ![]() Check dan het IH topic. Lampje zou de temp. cd binnen nu en snel opsturen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
lol, hehehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: hahahhahaha ![]() check !! techniek van de los zittende tremelo nog gebruikt? ![]() die doet het bij mij altijd erg goed ! [Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 25-07-2007 22:51] ![]() |
|
Loszitend? Als in op een gegeven moment alles op de grond? Nee, dat niet, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
foei !!, ik heb hem je wel is voor gedaan ![]() ![]() |
|
quote: Man, ik heb 20 jaar softdrugs gebruikt, dat weet ik toch niet meer! M'n specialiteit (is meeuwen nadoen) staat er wel op. ![]() Wij zouden een solo plaat moeten maken. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-07-2007 23:00] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Goed idee !! 35 minuten solo, door ons solo ingespeeld af en toe door elkaar heen solerend ofzo hey trouwens al 28 weeks later al gezien?? Ben wel benieuwd ernaar 28 days later vond ik wel vermakelijk namelijk ps hoe klinken meeuwen ?? [Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 25-07-2007 23:05] ![]() |
|
quote: Vervolg is teleurstellend te noemen, helemaal niks origineels meer aan. Het is een doodgewone "zombie" film met een draak van een plot. Some Like It Hot met Jack Lemmon gezien, origineel en vermakelijk! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Terminal Komedie met Tom Hanks. Onderhoudend, maar wat melig op het einde. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |