![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cashback. Zeer vermakelijk. ![]() |
|
Mystic River Goeie film! ![]() ![]() |
|
About Schmidt Uitstekende film!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Ieuw ieuw ieuw! ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Knallhart (tough enough) Wel ok, echter je mist niet echt wat... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Meeuwen? Mine! Mine! Mine! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Nu aan het kijken: Saw 3 Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
This Is England Wat zijn skinheads toch kut Zenial ![]() |
|
quote: Best gaaf, maar 1 en 2 waren toch echt wel beter, imo. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-07-2007 0:01] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: heb ze alle 3 gezien, meerdere keren ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hitler, The Rise Of Evil Erg gaaf! ![]() ![]() |
|
quote: Nou inderdaad, ik zag er laatst nog één lopen toen dacht ik nog wat zijn alle skinheads toch kut. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Die Hard 4, prima mee vermaakt! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Z.A.A.D. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: 1 was absoluut de beste, edoch een van de weinige films waarvan beide sequels absoluut de moeite waard zijn! Erg benieuwd naar deel 4... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mwoah, deel 4, ik ben er niet echt op aan het wachten, dit was imo wel genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-07-2007 13:10] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: me too !!, in de bios waar die waarschijnlijk stukken beter uit de verf komt dan als men hem thuis zou zien ![]() |
|
Blood money dus. wat een kut film. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Sneeuwwitje en de Zeven Grote Negers ![]() |
|
Je vriendin is nog niet terug dus? ![]() Maarre, hoe is ie? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Nee, ik zie haar volgende week zondag/maandag weer, haha. Ja, was wel gaaf. Ze werd dubbel gepenetreerd, terwijl ze ook in haar bek werd geneukt! Was wel een leuke scène. Verder alle clichédingen. ![]() |
|
quote:Pfff de bekende standaard zooi dus. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Maar ze kreeg op een gegeven moment ook twee piemels in haar aars! Dat had ik nog niet gezien! ![]() |
|
quote:jochie toch. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |