IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XVII Vorige pagina | Volgende pagina
creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 15-07-2007 21:30 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

Shrek 3
Die Hard 4.0


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-07-2007 13:40 by madeline usher Profiel van madeline usher

Kon gister niet slapen en heb klein stukje gezien van een maffe Spaanse film: 'Lulu'

Heb 'm niet helemaal kunnen uitkijken.
Wel boeiend vond ik de uiterst gecompliceerde relatie tussen Lulu en Pablo, haar gestoorde echtgenoot,maar dat was dan ook alles.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 juli 2007 19:41 schreef Wansmaak het volgende:
Ik had er meer van verwacht. Maar goed, misschien vind jij 'em wel te gek.


Oops, nog niet gekeken.
Ik verwacht er niet veel van eigenlijk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2007 12:47 by spectre Profiel van spectre



Wat een meesterwerk, een echte aanrader voor mensen die houden van psychologische thrillers die surrealistisch in elkaar zitten en waar je naderhand echt over moet nadenken om het enigzins te snappen. Ik heb genoten, prachtig camerawerk en acteerwerk trouwens

Quote van IMDB:
quote:

It's hard to comment on this film without including a spoiler, but I feel it is necessary to try because of all of the unwarranted bad reviews this film is receiving. If you go into it expecting to see a rendition of The 6th Sense, you might be disappointed. If you go into it expecting to see a logical plot with a chronological story behind it and an honest portrayal of developed characters, you will be disappointed and very confused.

However, if you go see this film with an open mind and simply EXPERIENCE what it has to offer, you will be rewarded greatly at the end - assuming, of course, that you understand what you have just seen, at least to some degree. For the best experience, pay attention to the little details, but don't try to figure anything out until the end. See it with someone so that you can discuss it afterward. It's that good.

This movie is visually appealing and artistically constructed - pleasing to both the eye AND to the mind.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-07-2007 12:50 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Klinkt interessant!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-07-2007 12:51 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 15 juli 2007 11:58 schreef Ivo het volgende:
Pan's Labyrinth
Wist er niet veel vanaf, maar heeft me positief verrast!

+1.
Mooi verhaal en niet overdreven. Special effects en karakters waren ook mooi uitgewerkt/gemaakt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 18-07-2007 15:24 by waterfiets Profiel van waterfiets

Falling Down, wat een heersch film


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-07-2007 15:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Pirates Of The Caribbean 1 & 2

Voor het eerst.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 15:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2007 15:33 schreef Tenderstrike het volgende:
Pirates Of The Caribbean 1 & 2

Voor het eerst.
Laat me raden: dit weekend moet je mee naar deel 3?



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-07-2007 15:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 18 juli 2007 15:51 schreef Judge M. het volgende:
Laat me raden: dit weekend moet je mee naar deel 3?


Nee.




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 20:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2007 15:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Nee.


MOrgen dan



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2007 20:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ben toch wel beneiuwd naar de nieuwe van de FF aangezien de trailer indiceert dat silver surfer nagenoeg perfect wordt neergezet in deze film (maarja een trailer is natuurlijk wel heel kort)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-07-2007 22:43 by Smoochy Profiel van Smoochy

Dus Galactus komt ook voor in de film? Of is dit net zoals in de comic de verkenningsmissie van de SS?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-07-2007 23:18 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 18 juli 2007 20:37 schreef Judge M. het volgende:
MOrgen dan


Ook niet. M'n vriendin wil 'em niet in de bios zien, dus ja...


Zojuist The Butterfly Effect gekeken. Ik ben echt totaal overdonderd door deze film. Zoals het een goede man betaamd (zie discussie een paar pagina's geleden ) had ik vantevoren niets over de film gelezen, maar wat zit het geniaal in elkaar. Ashton Kutcher speelt zéér overtuigend en je wordt constant op het verkeerde been gezet.

Stukje van IMDB:
Evan Treborn grows up in a small town with his single working mom and his friends. He suffers from memory blackouts where he suddenly finds himself somewhere else, confused. Evans' friends and mom hardly believe him, thinking he makes it up just to get out of trouble, something bad always seems to happen during these blackouts. As Evan grows up he has less of these blackouts until he seems to have recovered. Since the age of seven he has written a diary of his blackout moments so he can remember what happens. One day at college he starts to read one of his old diaries, and suddenly a flashback hits him like a brick!


Enorme aanrader!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-07-2007 23:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ja is idd wel een ok film, maar na een tweede keer kijken is het allemaal een stuk minder interessant.

Ik heb gekeken, Sunset Boulevard (1950), klassieker in zwart wit met een uitstekende sfeer. Acteerwerk is ook behoorlijk goed en zeker een aanrader voor de serieuze filmkijker


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2007 0:30 by spectre Profiel van spectre

Dan ga ik er serieus naar kijken, af en toe glimlachen mag hopelijk wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-07-2007 8:15 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 18 juli 2007 20:50 schreef attila_de_hun het volgende:
ben toch wel beneiuwd naar de nieuwe van de FF aangezien de trailer indiceert dat silver surfer nagenoeg perfect wordt neergezet in deze film (maarja een trailer is natuurlijk wel heel kort)

Ik ga deze vanavond kijken, en ben idd erg benieuwd. De trailer zag er zeker ok uit.

Dinsdag nar Harry Potter geweest. De sfeer van het boek werd goed neergezet, alleen vond ik het wel jammer dat ze een aantal verhaallijnen wat verdraaiden, en wat imo belangrijke zaken achterwege lieten. Nou ja, dat is natuurlijk bijna altijd zo met een boekverfilming.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-07-2007 12:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 juli 2007 20:50 schreef attila_de_hun het volgende:
ben toch wel beneiuwd naar de nieuwe van de FF aangezien de trailer indiceert dat silver surfer nagenoeg perfect wordt neergezet in deze film (maarja een trailer is natuurlijk wel heel kort)

Ik vertrouw dat niet, aangezien ik een aantal jaar terug vol vertrouwen FF 1 in de bios heb gezien en dat echt een van de slechtste films is waar ik ooit een bioskaartje voor heb gekocht


Zenial


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-07-2007 13:44 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ik zou dolgraag Ben X zien, het Belgische filmdebuut van Nic Balthazar. Helaas komt hij pas in september uit.
Hij is gebaseerd op het boek 'Niets is alles wat hij zei' en gaat over een zwaar gepeste jongen met Asperger die zichzelf verliest in een videospelletjeswereld en moordplannen heeft tegen zijn kwelgeesten op school.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2007 16:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 juli 2007 22:43 schreef Smoochy het volgende:
Dus Galactus komt ook voor in de film?


wat ik ervan begrepen heb wel. alleen is het niet een reus met een paarse helm op

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-07-2007 16:55]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-07-2007 21:10 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nou, ik heb hem net gekeken, en hij viel me niets tegen.

Alleen heb ik geen Galactus kunnen ontdekken. Wel als entiteit en verslinder, maar niet als Galactus in beeld.

Maar vond de Silver surfer erg gaaf gedaan, alleen jammer dat je op het einde akl de hint krijgt dat er een aparte silver surfer film gaat komen, hoewel dat natuurlijk met wat logisch nadenken te verwachten was.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-07-2007 23:06 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 juli 2007 21:10 schreef Murdering Monk het volgende:
Nou, ik heb hem net gekeken, en hij viel me niets tegen.

Alleen heb ik geen Galactus kunnen ontdekken. Wel als entiteit en verslinder, maar niet als Galactus in beeld.

Maar vond de Silver surfer erg gaaf gedaan, alleen jammer dat je op het einde akl de hint krijgt dat er een aparte silver surfer film gaat komen, hoewel dat natuurlijk met wat logisch nadenken te verwachten was.
Hebben.


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 19-07-2007 23:08 by Cees Profiel van Cees

Wat is FF?

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 19-07-2007 23:08]


The trend is dead.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-07-2007 23:17 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl



Zenial


Cees
Usericon van Cees
Posted 19-07-2007 23:21 by Cees Profiel van Cees

Owh, nee hou ik niet zo van... Wel van deze



The trend is dead.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen