|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sommige films zijn zo slecht, dat ze gaaf zijn |
|
Open Water... tja... 80 minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Met die fles was wel vrij expliciet, ja. Bah. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jawel, maar de hele film opzich was niet zo heel onrealistisch en dat kwam bij het einde dan wel ineens, das dat was een beetje vreemd quote: Ik snapte hem van begin tot einde, maar dat heeft toch niks ermee te maken dat ik het einde niks vond? Ze hadden het wel wat uitgebreider mogen doen sinds de film zelf al heel uitgebreid was en dan niet opeens met zo'n flut knal weg klaar einde. Dat is waar ik me trouwens het meeste aan erger de laatste tijd bij films, ze worden allemaal steeds langer maar op het laatst lijkt het of ze geen budget meer over hebben om het einde spectaculair genoeg te maken quote: Ik hou het liever bij meer genres en ja ik kijk graag naar dit soort fantasiefilms en ben ook dol op kinderfilms |
|
quote: "Search for your inner child" ~ B.W. |
|
quote: *spoiler-alert* Helemaal niet. Hij ging het ultieme parfum maken waar eerder in de film al over werd gezegd dat dat parfum de hele wereld in extase zou brengen. Dus dat einde was totaal niet onverwacht. Dat het misschien onrealistisch is maakt niet uit, daar is het een film voor. Ik vond de totale sfeer van de film tegen het sprookjesachtige aanhangen trouwens, mede door het gebruik van de voice-over. quote: Daarom was dat einde ook zo goed! Door die abrupte gebeurtenis.. je ziet het totaal niet aankomen! Totaal niet voorspelbaar en daarom een beloning voor de kijker. Vind ik. Mede daardoor is die film zo schitterend quote:Ieder zijn ding natuurlijk. Maar dat soort films vind ik een beleding voor de filmliefhebber. Maar voor kinderen zal het best genietbaar zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hou ook wel van kinderfilms, maar bij ouder dan 6 word ik er niet meer opgewonden van. |
|
quote: Ok, ieder zijn ding en mening Wat moet ik me trouwens bij *spoiler-alert* voorstellen? |
|
Pursuit of happiness. http://imdb.com/title/tt0454921/ Aardige film die alle bijstandstrekkers en andere 'o-ik-heb-het-zo-zwaar' klagers zouden moeten kijken. edit: Dit is overigens een waargebeurd verhaal. Dhr. Gardner heeft echt een kutleven gehad en heeft er iets bijzonders van gemaakt. En het mooiste is: hij klaagt niet een keer dat het komt omdat hij zwart is en geen enkele keer legt hij de vernatwoordelijkheid voor zijn situatie bij iemand anders. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-06-2007 22:27] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gisteravond weer Glengarry Glen Ross, meesterlijk acteerwerk zit erin. Blijft een toppertje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Shrek 3. |
|
mie 2 Gave film On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:"Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over een film. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven". Dus speciaal voor mensen die de film nog niet gezien hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gave film ja, Will Smith speelt erg overtuigend |
|
Death proof, geniaal Die lapdance scene!!! |
|
Suck my piss |
|
Final Fantasy Shrek the third Donnie Darko Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Babel, positief verrast! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ga zo ff docu van Commandos in Uruzgan kijken duurt 136 minuten :| The trend is dead. |
|
quote: Vond ik ook wel een aardige film ja |
|
Flags of our Fathers gisteren Oceans Thirteen |
|
Net het laastse stuk van The Bride of Chucky gekeken op tv. Zo'n vette film. [Dit bericht is gewijzigd door evilreddysatan666 op 29-06-2007 1:35] dus |
|
Metal: A Headbangers Journey! Erg entertaining.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Deze week: Child's play 1 Child's play 2 Child's play 3 Bride of Chucky American Pie 4: Band camp White Noise 2: The Light Bridge to Terabithia Death Proof En vanavond de laatste film van de Chucky reeks: Seed of Chucky Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |