![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister naar "Zodiac"In de bios geweest. Ik vond het een hele gave film. Duurde wel lang, heb je wat waar voor je geld ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Het is dan ook fictie he, dan kan zo'n fantasievol einde juist wel. Ik vond het prachtig. quote: Ehmmm, volgens mij snapte je het dan niet helemaal. Ik vond het een schitterend einde. quote:Bizar.. Tja, er moet toch markt zijn voor dat soort films en misschien is het ook maar beter dat je het bij zulke films houdt. No offense. ![]() |
|
quote:Staat ook nog op mijn lijstje. ![]() |
|
Shrek 3 ![]() Gaaf ![]() Zenial ![]() |
|
Shooter, zo juist gezien, best vermakelijk. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Ja? Die moet ik ook nog bekijken zeer binnenkort. ![]() ![]() |
|
+1 Donkey ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Een schier eindeloze MARTELING van stupiditeit en dat is vriendelijk omschreven! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Heb Eragon van de week gezien, het heeft een apart einde inderdaad waqt zeker nieuwschierig maakt naar deel 2! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-06-2007 14:44] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik vond Eragon opzich wel leuk ![]() ![]() |
|
Oja, paar weken geleden de première gezien van Ocean's 13, leuke film! Gaat weer wat meer terug naar het eerste deel, deze is stukken beter dan O'12. En dit weekend 'Little Man' gekeken. ![]() Zo flauw dat hij vanzelf weer leuk werd, ghehe.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: +666 Zenial ![]() |
|
Niets aan het handje jongens, gewoon een vrouwenfilm, dat Eragon. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Dat kan best, ik vond 'm namelijk ook wel geinig. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
swordfish, heeft zo z'n charme ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Na Shooter, Bandidas bekeken. Had wel zin in wat makkelijk vermaak en daar voldeed de film wel aan. Vervolgens een workingversion van Hostel 2 bekeken, met ietwat matige beeldkwaliteit. Vond de martelingen iets minder "gruwelijk" overkomen dan bij het vorige deel, maar de plotwending op het eind vond ik wel verrassend en zelfs wel comisch. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ook nog even Ghostrider bekeken, was wel geinig maar niet veel meer dan dat. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: En het waren de volgende 16, als ik me niet vergis*: Batman Begins Beerfest Borat Harold and Kumar go to White Castle Hot Fuzz Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno) Pirates of the Carribean 3 Revenge of the Nerds Saw II Saw III Shrek 3 Smoking Aces Super Troopers Tenacious D & the Pick of Destiny The 300 V for Vendetta *sommige helaas meer slapend dan wakend meegemaakt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-06-2007 23:45] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hoe was V for Vendetta? Die moet ik nog steeds een keer loeren. ![]() |
|
quote: Vet ![]() Relatief rustig maar met mooie uitspatting van actie ende geweld, goed uitgewerkt, overwegend goed geacteerd en overwegend sterk verhaal (al is het wat clichématig, maar dat was minder toen de comic net uit was dus dat telt niet ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ok, ik ga hem onderstrepen ![]() |
|
quote: Zeker doen, ja! Uit de rest van de lijst zijn qua... actie: Smokin' Aces the 300 Batman Begins (en Saw II en III natuurlijk ![]() (f)lauwe comedy Super Troopers Beerfest Harold and Kumar go to White Castle (en POD natuurlijk ![]() alles Pan's Labyrinth Hot Fuzz (van de makers/met de hoofdrolspelers van Shaun of the Dead ![]() ...erg aan te raden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Beerfest was toch wel heel erg slecht hoor... ![]() Ondertussen bezig aan 2de seizoen Rome. Het is gewoon weer net zo ijzesterk als het eerste seizoen. De nieuwe (=oudere) octavianus is wel een stuk slechter... ik vond het juist zo mooi hoeveel charisma dat kleine pestventje had. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Daarom ook onder de categorie (f)lauwe comedy ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |