![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pffff.alsof ik alleen maar dat kijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je hebt ook iets met vuisten toch? :') ![]() |
|
Zojuist Fear & Loathing in Las Vegas voor de 88e keer ![]() Geniale film. ![]() |
|
quote:merk je de 13de wel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Morgen Pirates 3 ![]() |
|
quote: Zou ik het dan toch al is hebben gehoord ???? ![]() ![]() |
|
Disturbia: Nice! Pathfinder: jammer dat de vikingen worden afgemaakt! ![]() Ocean's 13: Nu is het duidelijk wel genoeg geweest met Ocean. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Die is wel aardig maar wel rete voorspelbaar ben zelf wel benieuwd naar die Pathfinder ook maar is opsnorren ergens ![]() |
|
Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ja dag, dat criminele gedoen ook altijd ![]() ![]() |
|
Crouching Tiger, Hidden Dragon ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Blow come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Transformers dus.Vond em tegenvallen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Harry Potter 5 Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Wie weet, wie weet. Afgelopen nacht 28 weeks latere gekeken. Ik geloof dat otolerance 'em 3X niks vond? Ik vond 'em goed, sterker nog, erg goed. Spannend, een keer een ander verhaal als in de normale zombiefilm. Alleen het engelse accent was af en toe lastig, ik had helaas geen subs. Ja, iets met piratebay enzo. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Harry Potter gister, was wel oké. ![]() |
|
Re-cycle Een Aziatische horror/fantasy. Qua beeld echt prachtig maar het plot is erg saai. En zoals bij zoveel Aziatische films was de verhaallijn ook redelijk chaotisch. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Als we toch over Re-'s beginnen; vrijdag; Re-Animator. Lekker foute b-horror ![]() En zojuist The Butterfly Effect. Zou tijd worden, goeie film ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-07-2007 22:24] ![]() |
|
Eerder een wazige film die laatste.Ik zojuist spinnemeneer 3. wat een zaad film. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: 3x niks ook weer niet, maar een stuk minder dan de eerste. Het was een beetje een standaard horrorfilm geworden naar mijn mening. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: heuy standaard horror ![]() ![]() |
|
Ik moet die eerste dan ook maar weer eens kijken, kan me er niets meer van herinneren, behalve dat de zombies snel waren, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
die eerste is gewoon goed, vond het verhaal lijn wel kick. Normaal zijn snelle zombies natuurlijk ubergay.Maar in dit geval zijn het geen zombies maar gewoon met rage besmette mensen/dieren Daarom kon ik er ook naar kijken, als het zombies zijn zou het natuurlijk gewoon heiligschennis zijn en dat mag natuurlijk niet ![]() ![]() |
|
quote: Net als in die nieuwe dawn of the dead. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |