|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Evan almighty: Geniaal, ik miste Jim carrey wel, maar die acteur die Evan speelt doet het ook aardig goed. Geniaal concept ook, een kerel die een hekel heeft aan dieren een ark laten bouwen. Simpsons: The Movie: Ook erg leuk, totaal absurd sommige stukken, maar zeekr onderhoudend. Hij duurt ook precies lang gnoeg. Trespassers: Kansloos slechte film over een stel surfers die surft op een vervloekt eiland... Ik ga m verder niet eens toelichten, ik had gehoopt op toch wel een aardige horror, maar helaas, sommige zombie stukjes zijn wel leuk, maar mn tenen staan nu nog bijna krom van ellende. Voor vanavond staan Me, myself and Irene weer eens in de planning, en Death tunnel. |
|
quote:*schrijft op* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
28 weeks later... Niet zo goed als 28 days later helaas, maar toch zeker tof. Weer dat beklemmende sfeertje van zombies overal Zenial |
|
quote: Daar ben ik wel benieuwd naar. 28 days later is een van de betere films die ik de afgelopen jaren heb gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gister gekeken, best geinige stukjes maar verder erg saai. Kon er prima van slapen zelfs quote: Vond het een matige film, ik vond de docu gaver. Ehmz hoe heette dat ook alweer, Spooked, The Ghosts of Waverly Hills Sanatorium ofzoiets. quote: 28 days later heerscht, 28 weeks later moet ik nog gaan bekijken. Zombies!! *hartje* Morgen naar Death Proof [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2007 0:09] |
|
quote: Lucky Number Slevin was een vermakelijke film, maar de zogeheten "onverwachte" plotwending lag er al wel heel dik op. |
|
Planet terror Geweldige film |
|
Taxi Driver Faustian Spirit of the Earth |
|
Beklemmende film Al heeft het niet zoveel met de zon opzich te maken, maar meer wat er aan boord gebeurd. Althans, zo vond ik het. Coole film, maar had het heel anders verwacht. |
|
Simpsones; Viel tegen. Zelfs voor zo'n (teken)film bar weinig verhaal en teveel, Amerikanistisch, moralisme. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Amerikanistisch moralisme is gaaf, King Of The Hill-stijl! Ik vond hem wel leuk, net zoals drie Simpsons-afleveringen achter elkaar kijken. |
|
quote:Dat wordt mij meestal ook teveel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dan zat het er wel in dat de film tegen zou vallen ja. |
|
The Number 23 Geniale film. |
|
quote: Ik vond 'm erg tegenvallen.. Gister gekeken: Lilja 4-ever |
|
quote: Geef dr eens wat meer info over? Dan weet ik of het de moeite is om m vanavond ook te gaan kijken. |
|
Ja idd, zit ook in twijfel of ik hem moet kijken. Jim in een serieuze rol. Gister Ice age gezien. Weer leuk Ook nog "the grey zone" gezien, die viel wel tegen. Mooi gedaan, maar toch best saai. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: http://www.moviemeter.nl/film/38777 "Wanneer Walter Sparrow voor zijn verjaardag een boek krijgt, getiteld 'the Number 23', raakt hij hierdoor helemaal geobsedeerd. Wat eerst een onschuldig cadeau lijkt verandert al snel in een regelrechte nachtmerrie. Hoe meer Walter leest hoe meer gelijkenissen hij vindt met zijn eigen leven. Hij wordt als het ware achtervolgd door het cijfer 23. Vervolgens komt hij tot de verontrustende ontdekking dat de laatste pagina's eindigen met een moord." |
|
Ja, dat had ik ook nog wel gevonden op het net. Ik doel meer op een persoonlijke mening. Ik vind Jim Carrey een vrij goede acteur, en in serieuzere rollen kan die het zeker wel. Ik was daarom ook benieuwd wat mensen, en niet het internet van de film vonden. |
|
Little Miss Sunshine Onverwacht een bijzonder leuke tragi-komedie! Een echte aanrader, de finale is werkelijk fantastisch! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: had je ook dat je daarna overal op straat 23 in probeerde te ontdekken hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Death proof, ik vond het geweldig.. alleen Hel1tjuh vond de film maar niks. Het verhaal stelt uiteraard geen ruk voor, de beelden zijn prachtig en allerlei toespelingen en andere (on)gein waren echt geweldig! |
|
The Sting, oudje maar zeker de moeite waard. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Afgelopen dagen: Tenacious D and the Pick of Destiny (blijft hilarisch!) Hannibal Rising (Nog niet eerder gezien, gave film, genoeg gesplatter en redelijke verhaallijn) Zwartboek (heersch!) Verrassend triviaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |