|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Braveheart is ook nog steeds één van mijn favo's hoor In Ierland heb ik een kasteel bezocht waar ze nog gefilmd hebben voor Braveheart, mss herken je het: http://www.eiluned.com/graphics/i-trimcastle1s.jpg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vooral het acteerwerk van Freeman houdt deze film enigzins overeind. Simpel plot. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Troy is zo slecht, dat het een belediging is voor het betalend bioscooppubliek. Net als eragon overigens... en elk star wars deel waar Jar Jar Binks in figureert... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Zat hij ook niet een paar seconde in deel 3, die was toch goed te doen. Gisteren gekeken: Citizen Toxie - The Toxic Avenger Part 4 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Holiday |
|
quote: Ik heb 'em dan ook thuis gekeken en bewust niet in de cinema... idem voor Eragon, die ik wrsch zelfs niet thuis zal bekijken aangezien die me van op voorhand een flauw afkooksel lijkt van LOTR... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
(Begin) stukje van Corpse Bride. Was wel vermakelijk. Gelukkig was het op Canal +, dus kan ik deze week het eind zien om vervolgens de week erna het midden stuk te bekijken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Toen ik het concept hoorde van Eragorn had ik al geen zin meer om het te bekijken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pirates of the Caribbean 3. Mwoah. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb net een stuk van deel 2 gekeken, maar afgezet. Kon me niet echt boeien, saaie meuk. |
|
quote:Deel 3 is dan weer iets beter, maar viel me toch behoorlijk tegen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mij boeide het ook nooit zo. toch wil ik deeltje 3 wel zien. Fuck the world and fuck you |
|
de eerste was dan wel weer erg tof, k ga 2 en 3 ook nog wel een keer zien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gisteravond Pirates of the Carribean 3. Niet wereldschokkend, maar wel erg vermakelijk, alleen het einde vond ik nogal jammer. |
|
Ik vond het een enorm matige film, zo mogelijk nog matiger dan deel 2. Ik hou het bij Deel 1. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gezien: Clerks -> super Clerks II -> super Babel -> super |
|
Gezien: Stalingrad, wel ok. The Da Vinci code, wel een mooie film. Oude film over Dahmer, die was vet suf, ergerde me dood En in de bios, 300,...damn die was mooi gedaan. Vooral op zo'n groot beeld. HEERSCH On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
PotC 3 wil ik toch nog wel gaan kijken. Wellicht deze week, als het salaris binnenkomt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kun je Michiel ff melden dat ik die terug wil. Hij is van mij en dan kan er ook niet genegeerd worden. Durf je dat aan? edit; ik zag een saaie docu over "consumeren". [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-05-2007 11:54] Suck my piss |
|
quote: Kan hem zo wel even komen brengen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daar heb ik niet zo'n trek in. buik=vol Ik wacht wel. Suck my piss |
|
50 first dates the break up beiden leuk om te kijken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Pirates of the caribbean 3, best leuke film hoewel ik wel veel afgeleid was [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 29-05-2007 12:45] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Had precies hetzelfde. Eén was wel oke, maar twee heb ik na een half uurtje uitgezet, kankersaaie rotzooi. Laatst gezien: La Haine Irréversible |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |