|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Last King of Scotland come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Afgelopen zondag stond er hier nog zo'n DeLorean in de winkelstraat tijdens een oldtimershow. Dat deed natuurlijk meteen weer aan BTTF denken |
|
! Met oa een zeer zwaar besnorde sean connery! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Sin City |
|
Transformeeeeers Vette lol!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
The Crimson Rivers Best goede Franse thriller met Jean Reno Faustian Spirit of the Earth |
|
- Stay Alive Wat een kvtfilmz!a11!1 |
|
quote: En vooral kwa beelden! Zeer mooie shots wanneer plots die wagens voorbijsnorren. Iemand die ons gelijkaardige films kan aanraden? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: http://www.renaissance-lefilm.com/accueil.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gisteren naar Pirates of the Caribbean deel 3 in de bioscoop geweest. Denk je dat het rustig is, zitten er weer van die hyperactieve kids en een stelletje dat echt overal om lacht Maargoed, film was wel leuk. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-07-2007 20:59] |
|
Pride And Prejudice. Erg trage film, wel een gave cast. Het verhaal komt erg langzaam op gang en heeft uiteindelijk een best leuk einde. Een krappe zeven |
|
Nu halverwege "zwartboek" Tot nu toe leuk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een dvd met verplichte pauze? Knocked Up gezien, stukken beter dan verwacht. Plus Paul Rudd heerscht |
|
Net terug van Transformers, wat een gave film! |
|
Wat is er gaaf aan, Monk? ik als ouwe lul wil dat weten voor ik hem ga zien, mij lijkt het 666 keer niks. Fuck the world and fuck you |
|
Hij is gewoon gaaf. Je moet gewoon even niet uitgaan van die cartoon, dan is ie echt werelds. Er zitten wel verwijzingen in naar de cartoon, maar verder heeft ie er weinig mee te maken. De effects zijn wel mega vet, vooral het transformeren, met het authentieke geluidje! Het is gewoon een gave actiefilm met hele vette effecten, en best wel wat humor, dat typische Michael Bay ropmatiek geneuzel van 10 minuten ofzo moet je er maar bij nemen. |
|
maar geen autobots of decpticons die tegen elkaar knokken ? hoe moet ik het zien ? Fuck the world and fuck you |
|
Jawel, zeker wel zelfs! Maar het hele verhaal heeft gewoon weinig met de cartoon te maken. Actie en knok scenes zitten er meer dan genoeg in. Goed opgebouwd verhaal ook, voor zover mogelijk. |
|
silk... slechte Japanse the Grudge-alike signature |
|
Als ik de critische reviews lees van transformers dan haal ik eruit dat het weer een typische bay kutfilm is geworden. Slecht plot, camerawerk, editing etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je zou ook zelf de film kunnen bekijken en je eigen oordeel geven ipv een mening van een recensie overnemen. |
|
Blow Interessant misdaaddrama met Johnny Depp en Penélope Cruz Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een gave misdaadfilm, barstensvol geweld [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-07-2007 10:23] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb je Roarrrrrrrrr ook gelijk gezien Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |