![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Scarface. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Wild Hogs, tering wat flauw. ![]() |
|
Unlawful Entry Onderhoudende thriller met Kurt Russell Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Transformers Ik had er goede en slechte verhalen over gehoord dus ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Maar ik heb meer ERG goed vermaakt moet ik zeggen. Mensen die een oordeel klaar hebben over deze film, terwijl ze alleen een gedownloade versie hebben gezien, moeten gewoon hun bek houden. Dit is absoluut een film die je in de bios moet zien. De eerste helft heb ik stevig moeten lachen om de sterke humor en de tweede helft heb ik ademloos zitten kijken naar de overdonderende actie. Ik had verwacht dat de actie scenes onoverzichtelijk zouden worden (net als in Spiderman 3) maar dat heeft Michael Bay netjes opgelost door veel slow-motion effecten te gebruiken. Hoe dan ook, deze film knalt echt HARD! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Children of Men ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
The Simpsons Movie Jezus, wat fucking grappig ![]() ![]() |
|
quote:Sterke humor?? Goddamn, dat vond ik nou juist het zwakke aan de film. Die scene dat die autobots in de achtertuin van zijn pa en ma staan.. ![]() Aardige, vermakelijke film met een veelbelovend begin, maar uiteindenlijk een film zonder diepgang, met behoorlijk mislukte humor en enorme over-acting door de hoofdrolspeler. Maar ik schijn een van de weinigen te zijn die het een tegenvaller vond geloof ik... ![]() Hoogtepunt vd film: ![]() ![]() en de heerschend special effects natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-08-2007 14:56] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Gister ook gezien, dacht al dat ik je een keer zag lopen in Cinestar. Maar verder goede film, beter dan ik verwacht had. Actie scenes waren soms wel wat moeilijker te volgen. Gave film, bioscoop waardig ![]() ![]() |
|
Keane [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 05-08-2007 15:42] ![]() |
|
quote: Dat is anders precies het soort humor dat ook altijd in de tekenfilm zat. @Buried_Alive: Was jij dat dus toch. Ik wist het niet helemaal zeker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Adams æbler. Eindelijk de dvd in m'n collectie gekregen... ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Geen metal shirtje en haar in een staartje en ik ben al niet meer herkenbaar ![]() ![]() |
|
Stay. Best vage film die moeilijk te volgen is, maar ik kijk hem binnenkort nog wel een keer als ik niets gedronken heb. Ik denk dat ik hem dan beter volg ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Vanmiddag: Hellboy I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ah, je hebt hem dus gekeken ![]() Ja, zelfs nuchter is het een pittig filmpje hehe ![]() |
|
The omen666 Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Vorige week The Curse of the Golden Flower. Niet zo goed als Hero, maar zeker vermakelijk en visueel weer geweldig ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Laatst Requiem for a Dream maar weer es opgezet ![]() Morgen Chuck and Larry in de bios [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 06-08-2007 19:37] ![]() |
|
quote: Goed zo, vette film ![]() Gisteren natural born killers op tv gezien, was alweer vergeten hoe geniaal verknipt die film is ![]() ![]() |
|
morgen flyboys kopen + kijken, ben erg benieuwd. iemand die al gezien? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
The man who sued god. Leuk idee, onderhoudende film. Maar hier en daar best slecht acteerwerk (in het begin dan) en een beetje te sentimenteel voor mijn smaak. ![]() |
|
nu op arte niet nagesynchroniseerde versie van "hair" ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Zondag in de bios Harry Potter 5 gezien. Hier en daar (natuurlijk) wat weggelaten, maar over het algemeen een goeie film. ![]() ![]() |
|
Laats lui in bed Fantastic Four..... leuke superhelden film!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |