IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XVII Vorige pagina | Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 31-07-2007 11:58 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Scarface.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 31-07-2007 12:01 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 31 juli 2007 9:44 schreef Aeternitas het volgende:
Goede films.
hehe


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-07-2007 12:25 by Mark Z Profiel van Mark Z

Wild Hogs, tering wat flauw.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-08-2007 1:38 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Unlawful Entry

Onderhoudende thriller met Kurt Russell


Faustian Spirit of the Earth


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-08-2007 13:05 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Transformers
Ik had er goede en slechte verhalen over gehoord dus ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Maar ik heb meer ERG goed vermaakt moet ik zeggen. Mensen die een oordeel klaar hebben over deze film, terwijl ze alleen een gedownloade versie hebben gezien, moeten gewoon hun bek houden. Dit is absoluut een film die je in de bios moet zien. De eerste helft heb ik stevig moeten lachen om de sterke humor en de tweede helft heb ik ademloos zitten kijken naar de overdonderende actie. Ik had verwacht dat de actie scenes onoverzichtelijk zouden worden (net als in Spiderman 3) maar dat heeft Michael Bay netjes opgelost door veel slow-motion effecten te gebruiken.

Hoe dan ook, deze film knalt echt HARD!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 05-08-2007 13:08 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Children of Men



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 05-08-2007 14:45 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

The Simpsons Movie

Jezus, wat fucking grappig



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2007 14:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 augustus 2007 13:05 schreef XnegativeX het volgende:
Transformers
Ik had er goede en slechte verhalen over gehoord dus ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Maar ik heb meer ERG goed vermaakt moet ik zeggen. Mensen die een oordeel klaar hebben over deze film, terwijl ze alleen een gedownloade versie hebben gezien, moeten gewoon hun bek houden. Dit is absoluut een film die je in de bios moet zien. De eerste helft heb ik stevig moeten lachen om de sterke humor en de tweede helft heb ik ademloos zitten kijken naar de overdonderende actie. Ik had verwacht dat de actie scenes onoverzichtelijk zouden worden (net als in Spiderman 3) maar dat heeft Michael Bay netjes opgelost door veel slow-motion effecten te gebruiken.

Hoe dan ook, deze film knalt echt HARD!
Sterke humor?? Goddamn, dat vond ik nou juist het zwakke aan de film. Die scene dat die autobots in de achtertuin van zijn pa en ma staan..

Aardige, vermakelijke film met een veelbelovend begin, maar uiteindenlijk een film zonder diepgang, met behoorlijk mislukte humor en enorme over-acting door de hoofdrolspeler. Maar ik schijn een van de weinigen te zijn die het een tegenvaller vond geloof ik...

Hoogtepunt vd film:





en de heerschend special effects natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-08-2007 14:56]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-08-2007 15:05 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

quote:
Op 5 augustus 2007 13:05 schreef XnegativeX het volgende:
Transformers
Ik had er goede en slechte verhalen over gehoord dus ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Maar ik heb meer ERG goed vermaakt moet ik zeggen. Mensen die een oordeel klaar hebben over deze film, terwijl ze alleen een gedownloade versie hebben gezien, moeten gewoon hun bek houden. Dit is absoluut een film die je in de bios moet zien. De eerste helft heb ik stevig moeten lachen om de sterke humor en de tweede helft heb ik ademloos zitten kijken naar de overdonderende actie. Ik had verwacht dat de actie scenes onoverzichtelijk zouden worden (net als in Spiderman 3) maar dat heeft Michael Bay netjes opgelost door veel slow-motion effecten te gebruiken.

Hoe dan ook, deze film knalt echt HARD!
Gister ook gezien, dacht al dat ik je een keer zag lopen in Cinestar. Maar verder goede film, beter dan ik verwacht had. Actie scenes waren soms wel wat moeilijker te volgen. Gave film, bioscoop waardig



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-08-2007 15:42 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Keane



[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 05-08-2007 15:42]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-08-2007 15:54 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 5 augustus 2007 14:53 schreef NecRobert het volgende:
Sterke humor?? Goddamn, dat vond ik nou juist het zwakke aan de film. Die scene dat die autobots in de achtertuin van zijn pa en ma staan..


Dat is anders precies het soort humor dat ook altijd in de tekenfilm zat.

@Buried_Alive: Was jij dat dus toch. Ik wist het niet helemaal zeker.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lies
Usericon van Lies
Posted 05-08-2007 16:30 by Lies Profiel van Lies

Adams æbler. Eindelijk de dvd in m'n collectie gekregen...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-08-2007 17:41 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

quote:
Op 5 augustus 2007 15:54 schreef XnegativeX het volgende:

@Buried_Alive: Was jij dat dus toch. Ik wist het niet helemaal zeker.
Geen metal shirtje en haar in een staartje en ik ben al niet meer herkenbaar



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-08-2007 20:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Stay.
Best vage film die moeilijk te volgen is, maar ik kijk hem binnenkort nog wel een keer als ik niets gedronken heb. Ik denk dat ik hem dan beter volg


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-08-2007 20:51 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Vanmiddag: Hellboy


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2007 21:42 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 5 augustus 2007 20:12 schreef Digerdoden het volgende:
Stay.
Best vage film die moeilijk te volgen is, maar ik kijk hem binnenkort nog wel een keer als ik niets gedronken heb. Ik denk dat ik hem dan beter volg


Ah, je hebt hem dus gekeken
Ja, zelfs nuchter is het een pittig filmpje hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-08-2007 21:56 by mental Profiel van mental

The omen666


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 17:18 by Daops Profiel van Daops

Vorige week The Curse of the Golden Flower. Niet zo goed als Hero, maar zeker vermakelijk en visueel weer geweldig


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 06-08-2007 19:37 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Laatst Requiem for a Dream maar weer es opgezet

Morgen Chuck and Larry in de bios

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 06-08-2007 19:37]



slome
Usericon van slome
Posted 06-08-2007 20:36 by slome Profiel van slome

quote:
Op 5 augustus 2007 16:30 schreef Lies het volgende:
Adams æbler. Eindelijk de dvd in m'n collectie gekregen...


Goed zo, vette film

Gisteren natural born killers op tv gezien, was alweer vergeten hoe geniaal verknipt die film is


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-08-2007 22:07 by Hagal Profiel van Hagal

morgen flyboys kopen + kijken, ben erg benieuwd. iemand die al gezien?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


slome
Usericon van slome
Posted 06-08-2007 23:37 by slome Profiel van slome

The man who sued god.

Leuk idee, onderhoudende film. Maar hier en daar best slecht acteerwerk (in het begin dan) en een beetje te sentimenteel voor mijn smaak.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2007 16:22 by Julia Profiel van Julia

nu op arte niet nagesynchroniseerde versie van "hair"



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-08-2007 17:02 by MetalJan Profiel van MetalJan

Zondag in de bios Harry Potter 5 gezien. Hier en daar (natuurlijk) wat weggelaten, maar over het algemeen een goeie film.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 18:37 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Laats lui in bed Fantastic Four.....
leuke superhelden film!!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen