![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shooter - puike actie ![]() http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu ![]() |
|
Laputa - Castle in the Sky ![]() |
|
Twisted ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 29-06-2007 12:18] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ghibli ![]() Zenial ![]() |
|
zojuist op de Vlaming: Pay it forward ![]() ![]() |
|
Smokin' Aces. Best leuke film. Vooral de Duitsers waren vermakelijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Deliverance Avonturenthriller uit 1972 met oa Burt Reynolds en Jon Voight. Viel me licht tegen na alle goede commentaren die ik al had gelezen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
- Caché Ben er nog niet over uit, de film blijft wel hangen, maar ik had moeite om de film uberhaupt door te blijven kijken. Snap er nog steeds geen kloot van, totaal ontbreken van een soundtrack was ook erg wennen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gisteren The Dark en Reeker gezien. The Dark is een dikke heersch horrorfilm, erg spannend. Reeker gewoon een hele middelmatige slasher. Als het zulk kutweer blijft, dan vanmiddag We Were Soldiers es even kijken.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hostel 2, lekker ziek, aanrader ![]() ![]() |
|
Vrijdagavond Natural born Killers ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Deel 1 vond ik wel wat, kwam wel traag op gang met in het eerste half uur een overdaad aan tieten. Maar als het slachten begint maakt dat een hoop goed. ![]() Gaat deel 2 door op deel 1, of hebben ze wat anders bedacht? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Gave film is dat en de muziek is ook erg tof ![]() ![]() |
|
quote: Heersch film, Tarantino script met regie van Oliver Stone. Toffe soundtrack ook. L7 - Shitlist. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: geen idee want heb deel 1 niet gezien ![]() ![]() |
|
Gisteren Shrek 3 in de bios ![]() ![]() |
|
Deuce Bigalow: European Gigolo ![]() Seed of Chucky ![]() ![]() |
|
Transformers gezien gister in de bios. ![]() Die was echt prachtig ![]() You're running in circles ![]() |
|
quote: Ja. Gisteren meet the parents op tv gekeken, lachen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Allebei zo slecht dat het weer leuk is, imo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Homo ![]() Zenial ![]() |
|
![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: 4 juli is deze toch pas uit? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Die Hard 4, slecht! Geen plot om over te spreken, echt flinterdun en onlogisch aan alle kanten. Sidekick die irritant is, teveel oneliners. Het is eigenlijk niet eens een Die Hard film. Het is gewoon een slappe actie met een aantal goede actiescenes (in de tunnel bijvoorbeeld) Alleen een aanrader als je van hersenloze actiefilms houdt "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |