![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sunshine Matig. ![]() |
|
just friends, op de helft uitgezet, irritante hoofdpersoon Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
The Green Mile. Voor het eerst. ![]() ![]() |
|
napoleon dynamite ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja? wou 'm nog heel graag zien ![]() |
|
Hij is ook goed! ![]() |
|
zodiac en wild hogs, alle 2 niet bevredigend ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zodiac ook niet? Jammer, die leek me juist wel gaaf Gisteren maar weer eens Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events opgezet, blijft grappig ![]() ![]() |
|
mwa ik heb hem ook halfziek gekeken dus kon niet alles volgen, maar ik verwachtte juist dat de kijker zelf beetje aan de puzzel werd gezet om spanning op te bouwen maar dat is helemaal niet aanwezig. t word meer een gespeelde documentaire. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
The Unsaid. Machtig mooi en triest tegelijk. ![]() |
|
quote: Dat klopt wel enigszins, desalniettemin vond ik het een goede en onderhoudende film. Achtergrondkennis, of in ieder geval interesse in de Zodiac-zaak is denk ik wel een vereiste om van de film te kunnen genieten. ![]() |
|
net the chamber gezien op rtl7 (geloof ik), leuke niet-happy end film zoals het hoort. toch nog weer eens een film gezien en gelijk één die ondanks het wederom veel te dikke hollywood gehalte nog best wel lekker gespeeld was. vooral hulde aan de expressie van de acteurs, vooral aan het eind. behalve die hoofdrolspelert die machtig irritant werd maar die onvolwassen expressie en gedrag van hem maakte het onbedoeld ook wel weer vermakelijk als anti-held. mooi ook dat je gaat meeleven met de opa/moordenaar terwijl buiten een veld vol mensen staat te schreeuwen om zn executie ![]() Je moeder. ![]() |
|
Napoleon Dynamite Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Castle Freak - aardige film van Stuard Gordon en Jeffrey Combs (Re-animator) Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead ![]() |
|
Flushed away, geniale animatie, resultaat van een dreamworks-aardman samenwerking. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ohh ik vond Zodiac eigenlijk wel leuk. Gewoon een keer kijken ![]() Laatst ook A series of,.... gekocht en weer eens gezien, blijft een maffe film. Mooi gedaan allemaal. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ja, dan heeft jou oordeel dus ook geen enkele waarde. Ik wil Zodiac graag zien, ben er erg benieuwd naar, temeer omdat Jack Gyllenhaal de hoofdrol heeft ![]() ![]() |
|
Nou, ik heb m helemaal bij zinnen gekeken, en ik vond het niks. Het was allemaal wel mooi gemaakt, en goed geacteerd, maar ik kon er niets mee, vond hem totaal niet boeien. ![]() |
|
Zodiac is leuk ![]() Alleen ze hadden wel wat minder mogen adverteren met dat die regisseur Se7en heeft gedaan, dat schept verkeerde verwachtingen. "De nieuwe misdaadthriller van de regisseur van Se7en", misleiding FTW! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Jake. ![]() ![]() |
|
pardon ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: is die niet van brokeback mountain? ![]() en als ik halfziek ben heb kan ik nog wel aardig inschatten wat ik leuk vind of niet hoor ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |