|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben je dan onverzadigbaar? signature |
|
quote: ... vroeg hij hoopvol |
|
maar het wordt nooit te warm vanbinnen, of teveel pipigevoel omdat je spiertjes compleet relaxed zijn of vermoeid of zo??? signature |
|
quote: Neuh.... Mijn neukconditie is dan natuurlijk wel weer uitermate goed! |
|
dat zal het zijn... dus de mijn is ook in orde dus TOCH een compliment signature |
|
quote: Wie weet! Tja je moet het toch positief zien he.... Toch nog even blijven nadenken of je niks fout hebt gedaan... |
|
ik heb wel een briefje gevonden waarop iets cryptisch stond "trytheotherhole" of zo... kon moeilijk lezen signature |
|
quote: Hahahahaha! Verkeerd mikken is nooit goed |
|
hoe? ik dacht dat je algemùene sexconditie ok was? dat maakt dan toch geen verschil uit? signature |
|
quote: Mwoh als je m er droog inpompt wil het nog wel eens verkeren |
|
een droge ster is als croque monsieur zonder kaas en zeker voor een veggie zoals ik! trouwens wel een compliment als ze zegt dat het mag, ook al ik hij zo groot en stevig ... You're too big to fit in here/ Too big to fit in here/ Too big to fit in here/ What a lovely ride/ Your penis is a thrill/ Your penis is a Cadillac/ A giant Coup DeVille/ Your penis packs a wallop/ You penis brings a load/ And when it makes deliveries/ It needs it own zip code/ Nine, double zero, penis/ You're too big to fit in here/ Too big to fit in here/ Too big to fit in here/ Your penis is so strong/ Your penis is so smooth/ Your penis got a rhythmn/ Your penis makes me groove/ Your penis is a dream/ The biggest one I've seen/ It's oozy and it's green/Eww!/ You're too big to fit in here/ Too big to fit in here/ Too big to fit in here/ Your penis is so big/ Your penis is so thick/ Your penis is so pretty/ You've got a handsome dick/ Your penis is so hard/ Your penis is so large/ My body is a movie/ And your penis is the star. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-02-2008 11:39] signature |
|
quote: Oke en ga nu maar de luier van je kind verschonen |
|
eerst mijn penis verzorgen :p signature |
|
quote: Vooral goed langs de randjes he! Succes ermee jongk, ik weet dat je het kan (jaja dat is een compliment ) |
|
mijn dag is goed ))))) jij ook goed kunt hoor! zelfs zonder handen signature |
|
quote: LOL! |
|
Op mijn werk: "Jij luistert naar metal he? Raar, ik vind je anders best een leuke kerel." Faustian Spirit of the Earth |
|
"Jezus, dat haar ziet er echt niet uit, zet die pet maar snel weer op." |
|
Allermooiste compliment ooit? Je lijkt helemaal niet op je moeder! Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
"Wat ben jij een ijskouwe, zeg". |
|
quote: omg |
|
Jouw manier van schrijven maakt mij nog wel eens jaloers, ik zou willen dat ik dat zo makkelijk kon. [/collega] edit: ging over het schrijven van ondersteuningsplannen en werkplannen op het werk, hihi. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2008 18:00] |
|
quote: Qua vorm of inhoud? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: vorm met de inhoud van mijn hoofd is niks mis "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |