|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan snap ik em ja Ik weet nog wel dat er wat van die alto's toevallig bij een bandrepetitie kwamen kijken van mijn eerste bandje, ze vonden ons helemaal gaaf en knielden nog net niet voor ons. |
|
quote: Wat vrienden allemaal tegen je zeggen om je op te beuren is soms onbegrijpelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Van het weekend "Ze zouden mensen zoals jij moeten opsluiten" Against God and Government |
|
Van het weekend, het is nu woensdag. Daad bij woord? |
|
quote: heheh |
|
Zojuist: "Ik wou dat ik zo een dochter had." Waar ik in deze zin de dochter ben die dus lief voor der ouders aan het klussen is waardoor de buren jaloers worden op m'n ouders. |
|
quote: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
je lange haar is er af maar, je kan nogsteeds gekke bekken trekken. Suck my piss |
|
quote: quote: Zijn jullie broers ofzo? |
|
Ofzo? Zussen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') |
|
Nee, geen van beide Lomp, dat dan weer wel [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-07-2008 14:53] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik heb weer genoeg voer voor een half jaar masturberen. Bruce Banner |
|
Soms lijkt het alsof de zon er enkel en alleen voor jou is, Anderen mogen meegenieten, maar eigenlijk heeft onze lievenheervanindehemelhierboven ze enkel voor jou aan de lucht gehangen. ‘een beetje giraffen voor de afrikaantjes (omdat ze daar toch geen ladders hebben), wat katten voor de westerlingen, vuur voor de jongens om mee te spelen, graan om de kindjes eten te geven, een pisjeloe en een spleetje zodat de menskens ginder beneden elkaar graag kunnen zien als ze dat willen, wat rechters voor als ze mekaar nadien beu zijn…. en hier zie speciaal voor jou–het fabelachtige mensenkind dat pas binnen enkele duizenden jaar op de aardkloot zal verschijnen- nog een zonnetje, zodat haar goddelijke status en onwaarachtige contouren nog een beetje meer geaccentueerd worden.’ Is het je nog niet opgevallen dat ze je schijnt te volgen, wanneer je met de wagen rondrijd? Wel dat komt omdat ze van jou is, die zon… signature |
|
*Je zoent als een vrouw*. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
your timing is impeccable (over mn lichtshows) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: over wat anders??? signature |
|
Over haar Orange gripps Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Niet de allermooiste ooit, en ook eigenlijk schandalig dat dit als compliment opgevat kan worden, maar toch: "Jij bent de enige met wie ik praat die ook gewoon normaal typt." Bruce Banner |
|
Je 11 jarige nichtje? |
|
Dat ik wijs ben voor mijn leeftijd. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Not quite. Bruce Banner |
|
R.? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bejaarde die denkt dat ik net zo doof ben als zijzelf tegen een andere bejaarde: "Zij is echt goed! Ze doet alles precies zoals het hoort, blijft altijd beleefd en vriendelijk, en het is nog een lief kind ook!" Ja, mijn oudjes zijn wel schattig. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |