|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wijsneus. |
|
Wie hef uh njoe winner: Wat Lain gister zei over Pandora bellen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iemand zei laatst nog dat ik geen dommekracht was |
|
Dat ik er goed uitzag Het is de lichtinval ;') |
|
Dat was vast niet afkomstig van je papa en mama. |
|
hyves testimonial van een collega, echt superlief om te lezen 'Het wordt hoogtijd dat ik eens wat testmonials schrijf over mijn Hyve-vrienden. Doran, geweldige doran :-o Van iedereen hier op hyves ken ik je niet zo lang...Maar je bent toch echt wel een positieve invloed voor me ;-) Als lachen mensen langer laat leven, heb je mijn leven met 10 jaar verlengd ;-) alhoewel je voorliefde om me dood te laten schrikken mijn levensverwachting met flink wat jaren heeft doen laten afnemen... Maar Doran, wat kan ik over jou zeggen. Afgezien dat je prettig gestoord bent, eigenzinnig, impulsief, lief en een geweldige collega bent. Eigenlijk moeten we nog een keer wat leuks doen, naar die bios ofzow :-p . Gewoon omdat het kan en het vast leuk is:-)' Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Jij vrouw. Of alles vertellen of niks vertellen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik was aan het wachten tot Lain het hier letterlijk zou neerplempen. Hij kan dat mooier zeggen dan ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah, in dat geval; excuses voor de voorbarige reactie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het moet niet gekker worden. |
|
quote:Van mij mag iedereen dat weten hoor. Ook nergens kwetsend, ook niet naar Pandora (als ze dit leest...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Hoe komt zo'n klein lief meisje als jou in aanraking met zulke boze muziek?' Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
ergens is het fout gegaan in de opvoeding ? Fuck the world and fuck you |
|
'vroeger was je nog een lief meisje' Leuk zo'n moeder Het is de lichtinval ;') |
|
Zie je nou wel. |
|
quote: We hebben het over complimenten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nu ben ik natuurlijk een lief vrouwtje Het is de lichtinval ;') |
|
Buiten bed ja. |
|
quote: Ik vind klein lief meisje zelf toch wel een leuk compliment^^ En het was niet eens mn moeder!:| Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
"Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die." Je moeder. |
|
'Wat ben je toch allejezus koppig.' Verrassend triviaal |
|
quote: Kun je nagaan. |
|
quote: Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Roddelmiepjes hier... Samenvatting: ik zei dus laatst dat Grey een véél relaxtere gast slash betere gozer geworden is. Houd het daar maar op. En nee, hij heeft me hier niet voor betaald en/of in den aars gebatst. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |