|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat ik na mn opleiding maar naar de kunstacademie moet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, post es wat werkjes dan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
heb sinds kort weer een beetje contact met mn eerste vriendje. hij vroeg om trouwfoto's te mogen zien, en toen ik die stuurde kreeg ik terug: quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Tijdens het fotograferen op Hellfest wat pics doorgekeken met een behoorlijk professionele collega uit Engeland die me vertelde: "You might have not the perfect equipment yet but you surely got the right eye!" En bedankt! quote:Toch niet onze oude roadie of wel? Zullen zijn vrouw en 2 kids leuk vinden |
|
quote: haha, shhhh niks vertellen he anyway, ik denk niet dat ie t zo bedoelt. dit is wel een beetje zijn manier om lief te zijn zeg maar. anyway, helemaal vergeten dat er hier ook nog iemand was die m kende "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
quote:Hmmm benieuwd wie dat dan kan zijn hahah Maar jij en S zagen erg echt super uit op de foto's! Vooral jij natuurlijk want ik haat stropdassen |
|
quote: Steven ook maar hij heeft m voor mij aangedaan enne, die ken je niet denk ik, dat was in mn etten-leur tijd. Michiel woonde toen ook daar. Ik ging toen wel vaker naar z'n bandje (dark rivers flow) kijken. ik denk zelfs dat ik m'n ex bij een optreden van hun heb leren kennen... oh, enne, als compliment aan Chiellie: (beetje onduidelijk sorry maar ik hb nu effe geen goeie camera) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: |
|
quote: jeweetoch "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Toch geen Rutan of zo? Die stoere gast is ideale roadie, meer niet |
|
quote:Toen wij met de band begonnen moesten zijn ballen nog indalen |
|
quote:Maar hij had -op ZM- wel verstand van lingerie |
|
*zucht* NEE! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: De user Rutan hier? |
|
Gister wel een fijn compliment over mijn kookkunsten: "Dit is lekkerder dan wat ik ooit in een restaurant gegeten heb". |
|
† Ka† † I don't feel the need to be infected with the disease called ''life''. zegt (14:31): *Ik heb geen scheefgepoepte moeder *u eige vader liet u achter *U EIGE VADER *verliet u *En ik zie in waarom *als mijn kind zo'n rottig weze zou zijn zouk et ook achterlate Ben helemaal in de wolken nu. |
|
Complimenten in die spelling zou ik eerder zien als beledigingen. |
|
"Voor iemand die er altijd zo stoned uitziet ben je best wel spontaan!" En bedankt, lol. Oh en gezegd door iemand uit een oud bandje van me (nuthin serious): "man sinds jij weg bent gaat het echt helemaal NERGENS meer over" [Dit bericht is gewijzigd door Jellestegers op 26-07-2009 18:00] |
|
quote: Ah, zo lief van haar. |
|
quote: Euh, heb je ook gevraagd in welke restaurants gegeten is? Kan me er wel wat bij voorstellen trouwens als ik het kooktopic af en toe zie.... Boeiender |
|
Mijn collega bij de plantsoendienst, waar ik als vakantiewerk dagelijks sta te schoffelen: "Ja, jij komt er wel, je hebt het in je". come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |