|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: he die ken ik! :') Je moeder. |
|
Oh, afgelopen zaterdag: "Weet je dat je eigenlijk een best mooi meisje bent?" |
|
quote: Ook wel weer zo. Godverdomme Lain! |
|
Wie bitte? Bruce Banner |
|
quote: Haha, daar lullen ze zich echt niet meer uit. |
|
een van de liefste. "Jullie zijn wel mooi hoor, samen" |
|
dat ik meer in mn mars heb dan dat ik nu doe en een hogere functie mij beter past. de onderdirecteur van mn werk, nadat ze me ontsloeg. |
|
"dat kan ik ook wel" IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Een beste bitchslap. |
|
quote: Die was mooi ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik weet dat het raar klinkt, want je bent wel mijn zusje, maar: Je bent echt een lekker wijf geworden en goed oppedreugd!! [Dit bericht is gewijzigd door sneeuwwatje op 15-06-2009 23:24] |
|
quote: Goh, die zagen we niet aankomen zeg. Ik zag het al aan die eerste gezamenlijke foto dat er van alles broeide. @Sneeuwwatje: Graag gedaan hoor. Eigenlijk geef ik zelden complimenten, dus als ik het doe meen ik het. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vond je Breezersletje geen compliment dan? Boeiender |
|
quote:Hersenspinsels. |
|
@ mr. N Jawel hoor, maar ja, het gaat om het allermooiste he, breezersletje komt wel op de tweede plaats!! |
|
quote:Dat vraagt om een foto |
|
quote: Maak je niet te sappel. Voor zover ik weet en volgens de informatie die ik heb van de laatste pakweg vijftien jaar valt ze exclusief op vrouwen. Maar wie weet kun je goed bekeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jups, nog steeds een piemelfobie |
|
quote:Maar goed dat je mij geen lul vindt overigens Boeiender |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ieuw @mr.N, of dat jij maar een klein lulletje hebt/bent |
|
quote: Hehe, daar weet jij dan weer niets van. Boeiender |
|
quote: Fijn he |
|
quote: Ja! Hehehe. Hmmmm, gister nog een compliment van mijn broer, omdat ik AC DC kaarten heb geregeld voor hem. Naja, ik wist dat hij heen wil, maar geen hoofdprijs qua kaarten wilde neerleggen. Mooi dat dat nu niet hoeft. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |