|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
a damn. Het was ook zon open deur. had die reactie niet gezien. |
|
"Je ziet er echt goed uit! Ik had je bijna niet herkend." |
|
Weer tegen de spiegel staan lullen Michiel? |
|
"Je bent de grootste autist die ik ken". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja jij bent dik 2 meter toch? |
|
Jij heb toch ook zo je charmante momenten he??? Nee hoor, wilde alleen even naar je kont kijken. Ik hield de deur open voor een vrouwlijke collega. Rood hoofd en ze lachte lief Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
quote:Nee hoor, dan zeg ik wel andere dingen |
|
Oh Bram, wat heb je een zware afstandsbediening. |
|
quote:Black jew was weer bezig bij je thuis ka ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee. |
|
quote:ontkennen heeft geen zin! Fuck the world and fuck you |
|
Hint: Het was wel iemand op dit forum. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-01-2009 3:57] |
|
quote: quote: Kimmey, kan niet anders. |
|
Hahaha, zou je denken ? wat een combi ik ga spontaan over mijn gier hierzo. Fuck the world and fuck you |
|
van verschillende Noren. Dat mijn Noors al heel erg goed is! Ik kreeg zelfs een keer de vraag of ik uit het Noorden van Noorwegen kwam ipv dat mensen me vragen uit welk land ik kom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Onnitteluni dus |
|
quote: Alweer 6. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Net zo dik 2 meter als autist. 1 meter 94. Spreek uit als: voor iemand die er niet veel van weet zou het beide maar zo kunnen. Totdat je de feiten gaat checken. Maar wel een mooi compliment, ook van jou. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-01-2009 19:44] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo'n 3 jaar nadat ik mijn eerste basles van hem had gehad zag mijn eerste basleraar (ben na een jaar verhuisd, dus andere leraar) me spelen op een festivalletje en toen zei hij 'je bent een echte bassist geworden'. Dat vond ik echt cool om van hem te horen. |
|
Dat een ex van me zei dat ik zoveel was veranderd in de positieve zin sinds hij me leerde kennen, dat ik volwassen word en hem gelukkig maakte. Prrr Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Vorige week in de lesbak; dat mijn rijstijl lijkt op een opera. Ouverture hier, aria daar... Prachtig. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-03-2009 18:32] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
je mag met drank op niet rijden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: euh... ik moet effe goed lezen... "een ex zei dat je in positieve zin was veranderd, je hem gelukkig maakte..."... waarom is het dan nu je ex? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |