|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Respect, meeste paarden rennen voor me weg. |
|
Dan rennen ze allemaal de stal in om de kraan uit te zetten? |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet het allermooiste, maar mijn collega zei vorige week dat ik mooi loop |
|
Dat m,n leuter toch groter is dan het gemiddelde, aldus m,n vriendin dan. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Dat je vriendin het gemiddelde kan bepalen is dan weer een compliment voor haar. |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:heul scherp! |
|
oh la la |
|
quote: True. More Evil0r Than Skelet0r |
|
.. maar je nick heb je gekozen aan de hand van je leuter? |
|
Haha jakkie bah |
|
quote: Tja, als je z'n undersign moet geloven is het natuurlijk niet zo heel gek dat de boel aan het rotten slaat. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hmm is ie dan een pedofiele necrofiel of een necrofiele pedofiel? En is zijn vriendin dan erg jong of erg dood? |
|
Een genante compliment: "O, je bent schattig!" My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
"Die humor van jou is zo droog dat hij in brand vliegt als je er een vergrootglas bij houdt" dus |
|
quote: Juist. De humor (wat klinkt dat raar, eigenlijk, de humor) van de complimentgever is toch wel wat sub-par. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik zal het hem doorgeven. Heb je misschien ook nog tips die ik hem kan meegeven om het niveau wat op te krikken? |
|
"Sowieso onweerstaanbaar hete paringsdansen die jij doet man." |
|
quote: &. Liefde (L) Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
'Wat zonde dat je er niets mee doet, je zingt echt supermooi!' Nadat ik een stukje liet horen... Mja dat krijg je als je opgroeit tussen een vader en een zus die succesvol muzikant zijn, dan voel je nogal een druk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
'Sie hatte ganz ganz dikke dikke tittn' Zonder meer, zonder meer. En dat ik de beste BFF van de wereld ben. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
oh dat is een schattig jurkje! Maar eigenlijk veel te schattig voor jou volgens mij bedoelde ze het goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het bericht was te lang om er universum van te kunnen maken, maar je weet ervan. <333 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-05-2009 23:49] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |