|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha!!! Mogen we je voortaan Assepoester noemen dan? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: betekent dat dat ik dan ook moet gaan schrobben? nah, ben wel gesteld geraakt op mn nick de afgelopen 6 jaar "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
In dat geval moet Disney maar gauw een keer een Wabla-film maken. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik wil echt niet vervelend doen, maar ik werk nu al ruim 11 jaar binnen het gesloten circuit met extreem gedragsgestoorden. En heb in die tijd met zeker 50 zorgvragers gewerkt die in die top tien staan. Dat is dus uiterst twijfelachtig te noemen... Die hele top tien bestaat niet!!! En als hij er ooit daadwerkelijk fysiek gaat komen, dan ben ik het met MMayo eens. Dat is nml. te beschamend voor worden!! Je kan op de manier mensen ( lees zorgvragers) zo beschadigen in hun persoonlijke ontwikkeling, ze kunnen nergens meer met een schone lei beginnen, en worden moeilijker gemaakt dan dat ze ooit zullen zijn. Op die manier ga je gelijk de "cowboy" cultuur op SGLVG afdelingen oproepen binnen de verdere zorg van verstandelijk gehandicapten. Want daar lopen alleen maar mensen die de hele dag met bewoners lopen te knokken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
"Het is wel erg bijzonder dat je ogen dezelfde sterkte én dezelfde cilinder hebben, dat komt echt bijna nooit voor." |
|
quote: Dat is wel een waanzinnige openingszin!!! Welke vrouw kan dat nou weerstaan! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik bedoel maar! |
|
quote:helemaal mee eens natuurlijk, maar ik ben niet degene die mijn cv beoordeeld en mensen die waarde aan lijstjes hechten vaak wel 't maakt mij geen flikker uit. Ze wordt er niet meer of niet minder van, er is alleen meer mogelijk o.a. w.b.t geld rondom haar. gister heeft ze mijn hand open gekrabt. Doet ze ook eens maar nooit weer waarschijnlijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 vanminst moeilijke zorgvragers van Nederland... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jij kent Cadavertje niet of wel? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Jij kent hele moeilijk SGLVG'ers niet of wel? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Sterker nog, ik vind SGLVG al een moeilijke afkorting. O.T. Staalman, wat goed dat jij zo'n afkorting kent! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hehe owned . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja maar je zet toch niet op je cv van ik heb van die tot die periode gewerkt met een van de moeilijkste mensen uit de moeilijke mensen top 10? Ja okee, middels indicatie krijgt ze dan wat extra centen binnen voor de begeleiding.. maar dan nog, ik ben zelf niet zo weg van die aanduiding. Overigens wel een leuke uitdaging om met die vrouw te werken lijkt mij. quote: Haha ja inderdaad. Zou wel gemakkelijk zijn, als dat soort signaalgedrag/probleemgedrag zo snel op te lossen viel. |
|
quote:'tja ik heb het ook niet bedacht. Krijg er mooi wel meer voor betaald. 200 euro per week extra, mij hoor je niet klagen. mayo hihihi de afdeling waar ze nu zit, is een bekende uitwijk plek voor dit soort crisis gevallen in de regio en dus bekend bij potentiele werkgevers. sowieso wel een mooie aanvulling om nu in de bijzondere zorg te kunnen werken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja dat dan weer wel, leuk namenlijstje van instellingen. Zit er zelf ook aan te denken om via MarCare te gaan werken, leuk door het hele land werken op projectbasis. |
|
quote:dat is wel cool. Ik werk nu samen met iemand (tegenwoordig 2 op 1) die dat dus ook doet. zij doet de crisis gevallen over heel Nederland heen. Zodra de crisis over is, gaat ze weer ergens anders heen. Zij doet speciaal de vg psyschiatrie omdat in die combinatie iegenlijk nog weinig tot niets bestaat in Nederland op crisis gebied. Ik heb deze week al veel van haar mogen leren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"zonder jou is er niks aan" ofzo, aldus moon maar het is bullshit natuurlijk |
|
quote: Lijkt me echt super om te doen, maarja nog over denkende.. want momenteel echt een luxe positie op het werk met een eigen groep, leuke taken ernaast en elke vrijdag vrij plus geen weekends of avonden werken. |
|
'Jij kan echt wel goed met kinderen omgaan' paar minuten later aan de telefoon met dr kerel 'ze kan zo moeder worden' Aldus sonja tijdens het patatfestijn met kinders |
|
quote:nou jij hebt het qua voorwaarden idd wel lekker. Die vrouw waar ik mee samenwerk, heeft vaak de eerste keuze voor de diensten en die werkt eigenlijk alleen een vroege en weekenden ook niet. Maar via randstad doe ik die crisis gevallen nu ook en ik verdien toch wel meer dan haar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja okee, maar zit nu in 45 en dat is ook wel erg lekker voor die dagdiensten die ik draai en vast contract ook. Ik mis alleen de afwisseling soms, je clienten kennen heeft voordelen maar ook zo zn nadelen. Anyway, waaaaaaaay offtopic! Dusseh hey Lies, weet je dat je mooie ogen hebt? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2008 21:06] |
|
"Ha, drankorgel (...)" Leuk man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |