IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat is het allermooiste compliment dat jou ooit gemaakt is? Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 27-03-2008 1:43 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 27 maart 2008 1:32 schreef Aaargh het volgende:
Hehe, ik ben al lang blij dat ze zo rustig meeging. Het is een middelbare dame met borderline en alcoholproblematiek en ze is echt niet altijd zo volgzaam. Voor het zelfde geld had ze geprobeerd te ontsnappen en hadden we haar 's nachts weer van de spoedeisende hulp moeten ophalen.

Ahhh, ik ben zo dol op mijn borderliners!


das we prettig dan ja

net deze:

Eef; Hij hangt...alweer zegt:
oh dus zo kijk jij normaal? waaah! eng,hoooor
Jacky ===> ^^ zegt:
je weet toch al dat ik eng ben?
Eef; Hij hangt...alweer zegt:
neu, ik vind je wel schattig eigelijk
Eef; Hij hangt...alweer zegt:
je hebt een beetje zo'n disney sprookjes vibe....

maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn.....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 27-03-2008 1:48 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Hahaha!!! Mogen we je voortaan Assepoester noemen dan?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


watery black
Usericon van watery black
Posted 27-03-2008 1:52 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 27 maart 2008 1:48 schreef Aaargh het volgende:
Hahaha!!! Mogen we je voortaan Assepoester noemen dan?


betekent dat dat ik dan ook moet gaan schrobben?

nah, ben wel gesteld geraakt op mn nick de afgelopen 6 jaar


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 27-03-2008 2:28 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

In dat geval moet Disney maar gauw een keer een Wabla-film maken.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-03-2008 10:18 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 25 maart 2008 20:29 schreef Cadaveria het volgende:


Vandaag op mijn werk met mijn nieuwe client, door een gedragsdeskundige: "Zij staat in de top 10 lijst van moeilijkte clienten/ zorgvragers van Nederland. Dat zij doet wat je zegt, zegt heel wat over jou en jouwn kwaliteiten."


Ik wil echt niet vervelend doen, maar ik werk nu al ruim 11 jaar binnen het gesloten circuit met extreem gedragsgestoorden. En heb in die tijd met zeker 50 zorgvragers gewerkt die in die top tien staan. Dat is dus uiterst twijfelachtig te noemen...

Die hele top tien bestaat niet!!! En als hij er ooit daadwerkelijk fysiek gaat komen, dan ben ik het met MMayo eens. Dat is nml. te beschamend voor worden!! Je kan op de manier mensen ( lees zorgvragers) zo beschadigen in hun persoonlijke ontwikkeling, ze kunnen nergens meer met een schone lei beginnen, en worden moeilijker gemaakt dan dat ze ooit zullen zijn. Op die manier ga je gelijk de "cowboy" cultuur op SGLVG afdelingen oproepen binnen de verdere zorg van verstandelijk gehandicapten. Want daar lopen alleen maar mensen die de hele dag met bewoners lopen te knokken.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-03-2008 11:04 by Schaep Profiel van Schaep

"Het is wel erg bijzonder dat je ogen dezelfde sterkte én dezelfde cilinder hebben, dat komt echt bijna nooit voor."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-03-2008 11:40 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 maart 2008 11:04 schreef Schaep het volgende:
"Het is wel erg bijzonder dat je ogen dezelfde sterkte én dezelfde cilinder hebben, dat komt echt bijna nooit voor."


Dat is wel een waanzinnige openingszin!!! Welke vrouw kan dat nou weerstaan!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-03-2008 12:24 by Schaep Profiel van Schaep

Ik bedoel maar!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-03-2008 18:20 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 maart 2008 8:49 schreef MMayo het volgende:
Lol! Lijstjes zijn gay!

Eigenlijk vind ik het onwijze onzin. Bedoel, waarom zit die client in de top 10 (ja okee schaal die en die, test bladiebla hehe)? Meeste "onhandelbare" clienten krijgen vaak geen goede begeleiding, worden niet begrepen of zitten niet op de juiste plek binnen de zorg.. en dan zetten ze er een uitzendkracht op (niet om jou overigens hehe). Soms ook heel jonge meiden/jongens en dan maar afvragen bij zichzelf, goh.. raar zeg dat de een na de ander niet meer wil. Wat wil men eigenlijk met zo'n lijstje? Volgens mij is het enige wat je met zoiets bereikt, een reputatie opbouwen voor een client die het al moeilijk genoeg heeft.

Bah @ beheerscultuur. [/frustratie]


Maar wel tof natuurlijk dat het zo goed gaat met jou en client.

helemaal mee eens natuurlijk, maar ik ben niet degene die mijn cv beoordeeld en mensen die waarde aan lijstjes hechten vaak wel
't maakt mij geen flikker uit. Ze wordt er niet meer of niet minder van, er is alleen meer mogelijk o.a. w.b.t geld rondom haar.
gister heeft ze mijn hand open gekrabt. Doet ze ook eens maar nooit weer waarschijnlijk


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-03-2008 19:58 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 maart 2008 18:20 schreef Cadaveria het volgende:

gister heeft ze mijn hand open gekrabt. Doet ze ook eens maar nooit weer waarschijnlijk


Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 vanminst moeilijke zorgvragers van Nederland...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-03-2008 20:07 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 maart 2008 19:58 schreef Staalman het volgende:
Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 vanminst moeilijke zorgvragers van Nederland...


Jij kent Cadavertje niet of wel?



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-03-2008 20:11 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 27 maart 2008 20:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Jij kent Cadavertje niet of wel?


Jij kent hele moeilijk SGLVG'ers niet of wel?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-03-2008 20:13 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 27 maart 2008 20:11 schreef Staalman het volgende:
Jij kent hele moeilijk SGLVG'ers niet of wel?


Sterker nog, ik vind SGLVG al een moeilijke afkorting.

O.T.

Staalman, wat goed dat jij zo'n afkorting kent!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-03-2008 20:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 maart 2008 19:58 schreef Staalman het volgende:
Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 vanminst moeilijke zorgvragers van Nederland...


Hehe owned .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 18:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 maart 2008 18:20 schreef Cadaveria het volgende:
helemaal mee eens natuurlijk, maar ik ben niet degene die mijn cv beoordeeld en mensen die waarde aan lijstjes hechten vaak wel
't maakt mij geen flikker uit. Ze wordt er niet meer of niet minder van, er is alleen meer mogelijk o.a. w.b.t geld rondom haar.
gister heeft ze mijn hand open gekrabt. Doet ze ook eens maar nooit weer waarschijnlijk


Ja maar je zet toch niet op je cv van ik heb van die tot die periode gewerkt met een van de moeilijkste mensen uit de moeilijke mensen top 10? Ja okee, middels indicatie krijgt ze dan wat extra centen binnen voor de begeleiding.. maar dan nog, ik ben zelf niet zo weg van die aanduiding. Overigens wel een leuke uitdaging om met die vrouw te werken lijkt mij.

quote:
Op 27 maart 2008 19:58 schreef Staalman het volgende:
Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 van minst moeilijke zorgvragers van Nederland...


Haha ja inderdaad.
Zou wel gemakkelijk zijn, als dat soort signaalgedrag/probleemgedrag zo snel op te lossen viel.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-03-2008 18:47 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 27 maart 2008 19:58 schreef Staalman het volgende:
Als ze na 1 correctie niet meer krabt hoort ze eerder in de top 10 vanminst moeilijke zorgvragers van Nederland...
'tja ik heb het ook niet bedacht. Krijg er mooi wel meer voor betaald. 200 euro per week extra, mij hoor je niet klagen.

mayo hihihi de afdeling waar ze nu zit, is een bekende uitwijk plek voor dit soort crisis gevallen in de regio en dus bekend bij potentiele werkgevers. sowieso wel een mooie aanvulling om nu in de bijzondere zorg te kunnen werken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 18:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 maart 2008 18:47 schreef Cadaveria het volgende:
'tja ik heb het ook niet bedacht. Krijg er mooi wel meer voor betaald. 200 euro per week extra, mij hoor je niet klagen.

mayo hihihi de afdeling waar ze nu zit, is een bekende uitwijk plek voor dit soort crisis gevallen in de regio en dus bekend bij potentiele werkgevers. sowieso wel een mooie aanvulling om nu in de bijzondere zorg te kunnen werken


Ja dat dan weer wel, leuk namenlijstje van instellingen. Zit er zelf ook aan te denken om via MarCare te gaan werken, leuk door het hele land werken op projectbasis.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-03-2008 18:55 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 29 maart 2008 18:50 schreef MMayo het volgende:
Ja dat dan weer wel, leuk namenlijstje van instellingen. Zit er zelf ook aan te denken om via MarCare te gaan werken, leuk door het hele land werken op projectbasis.
dat is wel cool. Ik werk nu samen met iemand (tegenwoordig 2 op 1) die dat dus ook doet. zij doet de crisis gevallen over heel Nederland heen. Zodra de crisis over is, gaat ze weer ergens anders heen. Zij doet speciaal de vg psyschiatrie omdat in die combinatie iegenlijk nog weinig tot niets bestaat in Nederland op crisis gebied. Ik heb deze week al veel van haar mogen leren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-03-2008 19:51 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

"zonder jou is er niks aan" ofzo, aldus moon

maar het is bullshit natuurlijk


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 20:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 maart 2008 18:55 schreef Cadaveria het volgende:
dat is wel cool. Ik werk nu samen met iemand (tegenwoordig 2 op 1) die dat dus ook doet. zij doet de crisis gevallen over heel Nederland heen. Zodra de crisis over is, gaat ze weer ergens anders heen. Zij doet speciaal de vg psyschiatrie omdat in die combinatie iegenlijk nog weinig tot niets bestaat in Nederland op crisis gebied. Ik heb deze week al veel van haar mogen leren


Lijkt me echt super om te doen, maarja nog over denkende.. want momenteel echt een luxe positie op het werk met een eigen groep, leuke taken ernaast en elke vrijdag vrij plus geen weekends of avonden werken.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 29-03-2008 20:32 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

'Jij kan echt wel goed met kinderen omgaan'

paar minuten later aan de telefoon met dr kerel
'ze kan zo moeder worden'

Aldus sonja tijdens het patatfestijn met kinders


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-03-2008 20:53 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 29 maart 2008 20:05 schreef MMayo het volgende:
Lijkt me echt super om te doen, maarja nog over denkende.. want momenteel echt een luxe positie op het werk met een eigen groep, leuke taken ernaast en elke vrijdag vrij plus geen weekends of avonden werken.
nou jij hebt het qua voorwaarden idd wel lekker. Die vrouw waar ik mee samenwerk, heeft vaak de eerste keuze voor de diensten en die werkt eigenlijk alleen een vroege en weekenden ook niet. Maar via randstad doe ik die crisis gevallen nu ook en ik verdien toch wel meer dan haar.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2008 20:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 maart 2008 20:53 schreef Cadaveria het volgende:
nou jij hebt het qua voorwaarden idd wel lekker. Die vrouw waar ik mee samenwerk, heeft vaak de eerste keuze voor de diensten en die werkt eigenlijk alleen een vroege en weekenden ook niet. Maar via randstad doe ik die crisis gevallen nu ook en ik verdien toch wel meer dan haar.


Ja okee, maar zit nu in 45 en dat is ook wel erg lekker voor die dagdiensten die ik draai en vast contract ook. Ik mis alleen de afwisseling soms, je clienten kennen heeft voordelen maar ook zo zn nadelen.

Anyway, waaaaaaaay offtopic! Dusseh hey Lies, weet je dat je mooie ogen hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2008 21:06]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-04-2008 23:05 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

"Ha, drankorgel (...)"

Leuk man.




...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2008 23:06 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen