|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha!!! Mogen we je voortaan Assepoester noemen dan? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: betekent dat dat ik dan ook moet gaan schrobben? nah, ben wel gesteld geraakt op mn nick de afgelopen 6 jaar "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
In dat geval moet Disney maar gauw een keer een Wabla-film maken. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik wil echt niet vervelend doen, maar ik werk nu al ruim 11 jaar binnen het gesloten circuit met extreem gedragsgestoorden. En heb in die tijd met zeker 50 zorgvragers gewerkt die in die top tien staan. Dat is dus uiterst twijfelachtig te noemen... Die hele top tien bestaat niet!!! En als hij er ooit daadwerkelijk fysiek gaat komen, dan ben ik het met MMayo eens. Dat is nml. te beschamend voor worden!! Je kan op de manier mensen ( lees zorgvragers) zo beschadigen in hun persoonlijke ontwikkeling, ze kunnen nergens meer met een schone lei beginnen, en worden moeilijker gemaakt dan dat ze ooit zullen zijn. Op die manier ga je gelijk de "cowboy" cultuur op SGLVG afdelingen oproepen binnen de verdere zorg van verstandelijk gehandicapten. Want daar lopen alleen maar mensen die de hele dag met bewoners lopen te knokken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
"Het is wel erg bijzonder dat je ogen dezelfde sterkte én dezelfde cilinder hebben, dat komt echt bijna nooit voor." |
|
quote: Dat is wel een waanzinnige openingszin!!! Welke vrouw kan dat nou weerstaan! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik bedoel maar! |
|