|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Denk dat we wel redelijk hetzelfde denken als het gaat over complimenten. Al sta ik er misschien wat bewuster bij stil dan soms. Wel nog een vraagje, hoe bewust ben jij dan bij het krijgen van comlimenten? |
|
quote: Wat kun je toch goed Nederlands! |
|
quote: In deze situatie vind zelfs ik (kun je nagaan) het gebruiken van correct Nederlands niet van een belang dat het toestaat de discussie te onderbreken zonder op het onderwerp in te gaan. Maargoed. @Tafelpoot: Klopt. Nee, ik ben me vaak niet heel bewust van het krijgen van complimenten. Laat staan dat ik bewust ben of die moviterend/manipulerend of spontaan zijn. Vaak wil ik dat ook gewoon niet weten. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik ben even aan mijn interpretatie vragen of dat een compliment of belediging is. |
|
Mienke zegt (22:17): dat is hetzelfde als het lezen van "mijn geheim" of een kwartiertje praten met jou: dan krijg ik het gevoel dat geen enkele kerel te vertrouwen is en dat het allemaal beesten zijn :D Je moeder. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Je bent het mooiste dat ik ooit heb gezien' Helaas was het van een kerel Sanity is madness put to good use. |
|
die jou kennelijk als onzijdig ziet .. |
|
quote: Dat dan weer niet. Ik, niet wetend dat hij homo was, leuk meepraten natuurlijk Later bleek dus dat hij homo was. Dan voel je je nog eens stom zeg! Sanity is madness put to good use. |
|
Vies en gebruikt, ook? |
|
Zover is het gelukkig niet gekomen Sanity is madness put to good use. |
|
:') |
|
Net, op Skype: "je gromt zo lekker." Hoezo, je gromt zo lekker? Wat voor informatie is dat nu weer, daar kan ik toch helemaal geen fluit mee? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Pastachoca, beeeeeeeeeeeeeregoed |
|
quote:Iemand die je in slaap heeft zien vallen? .. in de kroeg? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-11-2009 20:38] |
|
quote: Nee, ik geloof het niet. Dat is ook meer snurken dan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"Weet je, ik ben blij dat ik je heb leren kennen." Die raakte 'm wél even. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Client op het werk: Ik zal jou nooit slaan hoor, ik maak geen ruzie met jou. Jij bent sterrrrrk! *laat spierbal zien en trekt een moeilijk gezicht alsof ie moet poepen* En eentje: Ik ga lekker slapen, fijn dromen. Over jou, jij bent lief. Ik ga met jou trouwen, maar je bent wel heel streng. Leuk, van die eenzijdige gesprekjes.. |
|
mijn liefje zei tegen me, ik hou van jou omdat je jezelf bent.. :D echt.. dat is zo mooi om te horen.. |
|
quote: |
|
Je bent een lieve vader.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik had een keer een spannende avond bij een meid thuis die uiteindelijk vroeg naar hhar werk moest. Kwam ineens haar uber lekkere iets oudere zus uit het niets in mijn bed kruipen en zei: "ik heb zoveel goede verhalen van mijn zus vernomen " Wat ik natuurlijk als compliment zag.. Tsja, ben een viespeuk en ben er trots op.. moest haar wel de slagen van de zweep laten voelen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-12-2009 11:15] |
|
quote:Is jouw liefje toevallig een man? |
|
quote: Toen werd je wakker met klamme dekens? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |