|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:masturberen. Fuck the world and fuck you |
|
Auw, niet zo diep... spelfout weggehaald... |
|
je plantjes gepoot? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, Aria als in: Luidkeels gillende vrouwen en drama :p |
|
quote:Ze sprongen mooi op tijd weg ofnidan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
niet mooiste, wel engste; "echt heel mooi, zoals je oogleden vechten tegen de slaap..." vreemde enge oude kerel in de trein |
|
vandaag: of ik erover wilde denken om verpleegwetenschappen te gaan studeren omdat ik het in me heb * door mijn stagebegeleider* Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Jouw buik is veel geiler dan die van Ulk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bareuh... |
|
Je lijkt in ieder geval niet op De shit is aan!!!1 |
|
ahum, lijstje dan maar... 1. Rupsje Nooitgenoeg 2. You complete me 3. Jij bent de vrouw met de mooiste benen in Zutphen en omstreken 4. Wauw, je bent net Lara Croft. 5. (In juli) Dus je wil de rest van dit jaar nog lekker vrijgezel blijven...heb je al plannen voor oud & nieuw? ....meer? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Ja hoor: Jij zou goed staan op www.mentalforum.com [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-03-2009 21:01] Boeiender |
|
'Jij verdient je Batman pakje, ik ga het persoonlijk regelen. En natuurlijk mag je dan door de gangen rennen.' Verrassend triviaal |
|
Bij werk bij Swirls.. mooi compliment, not! "Wauw, wat een lekkere ogen! Kan ik die niet in m'n swirl doen.." Vieze oude mannetjes |
|
|
|
quote: Moet je voor de grap een oog er uit trekken, en die in een swirl gooien. Kijken hoe ze dan reageren. Nadeel is dat je dat maar 2 keer doet.... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2009 22:01] Bruce Banner |
|
quote:Ik blijf erbij. Duitsers hebben kein humor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik bedoelde het dan ook totaal niet grappig. Oh, en ik heb nog een NL-paspoort. Bruce Banner |
|
quote: Ik ook. Dus? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het ging niet over jou. Bruce Banner |
|
Nee inderdaad, het ging over jou kutgrap ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:nou.. lijkt me niet echt een idee Vervolgens nam die een swirl met chocolade en bananenijs, karamel saus, en kiwi's. hoezo géén smaak. Ik krijg trouwens wel vaker van die leuke (ongewenste) opmerkingen over mijn ogen. Laatst een oud vrouwtje: "Meisje, is jou wel is verteld dat je blauwe ogen had?" euh.. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-03-2009 22:08] |
|
Blauwe ogen had? Lijkt me pijnlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wederom niet grappig Dentz. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |