|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een beruchte professor tegen mij, alweer zo'n twaalf jaar geleden: "Je hebt dus toch gevoel in je donder, jij klootzak." Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Nou je dat zegt krijg ik bij dat "compliment" een heel andere gedachte... |
|
Van iemand die ik best hoog heb zitten, gisteren: "Je bent best een apart persoon, hè." What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hoor niet anders, hehe. Wat? Nou... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat zal het zijn |
|
quote: ik vraag me stellig af wat hij bedoelde met "je donder" signature |
|
quote: Nou, ik bedenk me voortaan wel 3 keer als ik een Swirl aan wil schaffen... |
|
quote: lol! Mocht het niet figuurlijk zijn geweest, dan hattie dat wel geweten! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik dacht dat je dat alleen voor het forum reserveerde. |
|
quote: Of je em wel of niet gaat swaffelen? More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: quote: |
|
quote: sarcasme # onzijdig zelfstandig naamwoord1. Fr., sarcasmus, Lat., honend gelach, spotrede, bijtende spotternij, die door merg en been dringt; hekeling, bitterheid. - (kunstwoordenboek p. weiland uit 1858)1. Vorm van bijtende spot, veelal met de bedoeling om te kwetsen, soms indirect, als verhevigde ironie, soms direct. Het verschijnsel kan in allerlei genres optreden: satire, scheldsonnet, of bepaalde vormen van kritiek zoals parodie en pastiche. - (zie verder op DBNL. )sarcasme ; bittere, bijtende spot Nederlandse spelling: het sarcasme, sarcasmenSynoniemen en/of verwante woorden: scherpe spot, smaad, hoon, aanfluiting, bijtende spot, ironie, stekeligheid, bittere hoon, bitter gezegde, gespot, bespotting, spot, scherpheid, smalende bejegening, hatelijkheid, spotternij, bittere spot, cynisme More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:Denken? Hallo! Bekijk de cijfers eens goed! De statistieken zijn toch duidelijk! "omdat ik dat denk". Wat is je bron? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Waarom doet gij zo lief en vriendelijk voor mij? Ge moet dominant zijn." [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 04-10-2009 11:58] |
|
met een klaplong zou ik ook rustig aan doen hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nouhou. |
|
Pneumathorax een V genaamd Tessa? Watskeburt, jij heet toch Chris? |
|
OMFG jij bent een gast!!! Bruce Banner |
|
|
|
wie is een gast? |
|
quote: Ik vertrouw op mijn zintuiglijke waarnemingen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-10-2009 17:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn opa zei een paar maanden voordat hij onverwacht overleed: ''Misschien vind/zegt niet iedereen het, maar je bent een goeie jongen'' Dat betekent heel veel voor me dat ie dat zei. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |