|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dAT Jou hieroene hoer moed4re dat weet ind ieeder geval Against God and Government |
|
Even normaal doen tegen Nav. |
|
Sleetne bak, die hoern moet geowwen naromaal doen, nakerne Against God and Government |
|
Volgens mij ben jij vanavond iets tekort gekomen, geen vrouwtje aan de haak kunnen slaan? |
|
Loohoosuuuhr! |
|
quote: DAt heb ik niet nodig, ondanks dat jemoeder oud is, pijpt ze nog als een sterrenslet Against God and Government |
|
quote: Ik zal het compliment doorgeven |
|
quote: Howft niet, dat weet ze allang, beter haale ja een doosje zakdoenkjes voor haar, kan ze haar bakkes afveegen. Against God and Government |
|
Wil je muilperen? |
|
Oww die had ik niet meer meegekregen, ach ja hij heeft nu zelf een paar dozen zakdoekjes nodig om zijn weekban uit te snotteren OT Iets met een guitig snuitje..uhhh [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 16-05-2009 11:59] |
|
ik wil ook een keer zo een ban, moet ik daarvoor hoertjes uitschelden? De shit is aan!!!1 |
|
quote: |
|
Wensen worden soms snel verhoord... |
|
Niet echt bedoeld als een complimtent, maar een Duitser van gisteravond snapte niet waarom ik het over "jullie Duitsers" had omdat hij dacht dat ik er ook een was. (Als in, mijn Duits was als dat van een Duitser) |
|
Misschien niet het mooiste, maar doet me wel veel: "Ik vind het fijn dat jij mijn zus bent, en nog fijner dat ik dit gewoon tegen jou kan zeggen." Ow ja, en zonet op straat een wildvreemde (maar erg knappe) kerel: "Ziet er goed uit, lekker ding!" Terwijl ik er de laatste twee maanden toch wat kilootjes bij heb gekregen... Goodbye onzekerheidjes L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Dat bewijst maar dat mijn stelling dat een beetje vlees op de botten toch echt mooier is weldegelijk klopt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
" *roflroflrofl* My dear dear friend, you're incorrigible. =D " Yep. Dat is zeker waar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Meer van dat soort mannen! |
|
kreeg net een mailtje van een oud collegaatje± " (...) sinds jij weg bent is er hier niks meer aan... (...) " hihi, lief "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
of echt ommeunig kutwerk |
|
quote: nee hoor, dat viel wel mee "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"Ik val niet op knappe mannen." :') |
|
hihi, vandaag in genk op de markt met schoonmama. staan we bij de bakker, zegt die man tegen schoonmama: "das toch wel een lieveke, seh..." (en genks is grappig hehe...) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ...en toch Engels tegen Kathy lullen... (ok, doe ik ook wel, pure luiheid. ) Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |