![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag? Moet! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Eensch, maar het magisch woord is toch: verhoudingen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 04-04-2009 13:40] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Nounou, niet iedereen hoeft het vrije relatie-principe aan te hangen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik denk er nog even over na! ![]() |
|
quote: En wat heeft dat met de disucssie over mollige vrouwen te maken? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Niks, maar alles met verhoudingen. Overigens, waar zijn foto's van jou te zien? Na al die loftuitingen van mede-vrouwen (dat zijn de beste) ben ik wel nieuwsgierig geworden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Eensch! ![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
quote: Check het fototopic? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
dat ik interessant ben, vet knap en charmant ![]() ![]() |
|
Ben een "acquired taste". ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"Je bent nog mooier in het daglicht" ![]() ![]() |
|
Maar net naast wie je wakker wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"Toen ik geboren werd, werd er gezegd ze dat je op mij leek!" Bleek dat m'n ouders me op de kop vast hielden... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Beter dan achterstevoren. En nu maar eens slapen voor het echt teveel off-topic wordt. Afsluitertje; "je hebt best smaak weet je dat?" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Done! Je bent nog behoorlijk jong zo te zien (of ik oud), maar je hebt wel iets inderdaad. Mooi koppie zit erop! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Lief dinnetje van me: "Je bent geweldig mooi, een echte natural beauty!" ![]() ![]() ![]() Ik vind zoiets altijd een extra groot compliment als het van een mooie mevrouw komt ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
"Je straalt!" hoor ik de laatste tijd geregeld. En "Wat ben jij mooi zwanger." Best lief, maar ik voel me vaak een dweil, hehehe. Nou ja, ook dweilen zijn blij met complimentjes. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
'Het is een plezier om naar je te kijken' Aldus een jurylid op een wedstrijd gisteren. Extra leuk, omdat ze verder op anderen vooral afzeikend commentaar had. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 19-04-2009 21:48] Verrassend triviaal ![]() |
|
.. wat voor wedstrijd ![]() ![]() |
|
Strippen. ![]() .. Nee. Het was toch voltige. Verrassend triviaal ![]() |
|
.. vind voltige anders ook wel spannend klinken (lees; HUH watte?) ![]() |
|
Da's toch met een peerd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
= paard dat cirkels galoppeert = Ohneschwanz die erop springt, acrobatische touren uitvoert en hoopt dat haar nek heel blijft = 2 keer eerste prijs mee naar huis nemen. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Respect! Ik ben al bang voor de meeste paarden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |