|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag? Moet! Bareuh... |
|
Eensch, maar het magisch woord is toch: verhoudingen! [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 04-04-2009 13:40] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nounou, niet iedereen hoeft het vrije relatie-principe aan te hangen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik denk er nog even over na! |
|
quote: En wat heeft dat met de disucssie over mollige vrouwen te maken? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Niks, maar alles met verhoudingen. Overigens, waar zijn foto's van jou te zien? Na al die loftuitingen van mede-vrouwen (dat zijn de beste) ben ik wel nieuwsgierig geworden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Eensch! L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Check het fototopic? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
dat ik interessant ben, vet knap en charmant |
|
Ben een "acquired taste". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Je bent nog mooier in het daglicht" |
|
Maar net naast wie je wakker wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Toen ik geboren werd, werd er gezegd ze dat je op mij leek!" Bleek dat m'n ouders me op de kop vast hielden... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Beter dan achterstevoren. En nu maar eens slapen voor het echt teveel off-topic wordt. Afsluitertje; "je hebt best smaak weet je dat?" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Done! Je bent nog behoorlijk jong zo te zien (of ik oud), maar je hebt wel iets inderdaad. Mooi koppie zit erop! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lief dinnetje van me: "Je bent geweldig mooi, een echte natural beauty!" Ik vind zoiets altijd een extra groot compliment als het van een mooie mevrouw komt Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
"Je straalt!" hoor ik de laatste tijd geregeld. En "Wat ben jij mooi zwanger." Best lief, maar ik voel me vaak een dweil, hehehe. Nou ja, ook dweilen zijn blij met complimentjes. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
'Het is een plezier om naar je te kijken' Aldus een jurylid op een wedstrijd gisteren. Extra leuk, omdat ze verder op anderen vooral afzeikend commentaar had. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 19-04-2009 21:48] Verrassend triviaal |
|
.. wat voor wedstrijd |
|
Strippen. .. Nee. Het was toch voltige. Verrassend triviaal |
|
.. vind voltige anders ook wel spannend klinken (lees; HUH watte?) |
|
Da's toch met een peerd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
= paard dat cirkels galoppeert = Ohneschwanz die erop springt, acrobatische touren uitvoert en hoopt dat haar nek heel blijft = 2 keer eerste prijs mee naar huis nemen. Verrassend triviaal |
|
quote: Respect! Ik ben al bang voor de meeste paarden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |