|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat jij de 1e bent die hem maakt zeg quote: Thnx. |
|
quote: Gave avatar! Ik heb hem als sticker, poster en hooded sweater. |
|
Ghegheghe vandaag de IT-er op t werk: "jij hebt als enige je afdeling zo goed onder controle dat ik hier niets meer hoef te doen". En mn leidinggevende was t met hem eens L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
vandaag moest ik nog een paar kleine touch ups (sealen van de snijvlakken van mijn kiezen in mn bovenkaak, ik heb van mezelf wel vrij dun en heel zwak glazuur, vandaar. en een eeuwenoud vullinkje vervangen.) en een snelle controle van de wond van mn verstandskies laten doen bij den tandarts. Mijn eigen tandarts heeft het momenteel echter erg druk en ik kwam bij een collega die tijdelijk in de praktijk helpt om de drukte op te vangen. kreeg ik te horen dat ie zo verbaast was dat ik zo mooie rechte, witte tanden heb. of ik vroeger een beugeltje e.d. gehad heb. nee meneer, puur natuur. toch wel een fijne binnenkomer voor een tandartsofoob like me. volgende week nog een keer terug voor nog een wondcontrole, 1 klein gaatje te vullen, paar lichte seallaagjes op mijn onderkiezen en mn 2e verstandskies nog laten verwijderen en dan ben ik klaar. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Je werkt hard. Je bent nooit ziek. Je bent flexibel. Kortom: Je hebt het verdient. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Jij nog gefeli met de geboorte van de kleine van je 'baas'. Morgen maar eens op jacht gaan naar een kaartje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Heeft iemand wel is gezegd dat je mooi bent? En nu ga ik op een bankje liggen huilen dat ik niet jong genoeg voor je ben" Vooral leuk dat-ie later terug kwam om te zeggen dat hij me nu al miste... Mannen, wat moet je er mee |
|
quote: Dit had je al eens eerder gepost in een ander topic en toen vond je het niet leuk. |
|
Heb nu al 2x mogen horen dat ik op Johnny Depp lijk (wat ik serieus totaal niet doe). Maakt weinig uit of het zo is.. zie het toch als een enorme flirt |
|
quote: Boeiender |
|
Ja, wat moet jij no uweer? hehe |
|
Sta ik op het dorpsfeest met een voor mij onbekende gast te lullen, komt m'n vrouwtje uit het rookgedeelte naar ons toe lopen. Gast kijkt eens en vraagt aan mij: is dat je dochter? Haha, geniaal spelfout weggehaald... |
|
Kan ook zijn dat jij een hele oude kop hebt he |
|
quote: Dat zal het ook ongetwijfeld zijn hehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Je werkt hard, je bent nooit ziek, je bent flexibel en je ben zo goedkoop mogelijk? |
|
XXL is de ideale slaaf, alleen beseft hij dat nog niet. |
|
Ja, want iedereen die op zijn werk datgene doet wat hij moet doen (Werken dus voor wie dat nog niet snapte) en niet steeds onder werktijd op ZM loopt te lamballen is een slaaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je hebt ook werk waar je zun tijd eens kunt lamballen. Maar ZMen op het werk, nee mij niet gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 25-09-2009 23:51] |
|
'Ja, jou gezicht is eigenlijk net de gulden snede' I love it when guys talk nerdy to me. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
`Jou zou ik wel is willen swaffelen´ Wat kom ik toch vage figuren tegen op m´n werk |
|
quote:Swirl - Swaffel... What's in a name |
|
vandaag liep ik weer eens de onhandige uit te hangen. ik had haast, vlieg om een bochtje, en loop zo tegen een of andere kerel op. dus ik mompel met een rood hoofd een sorry, zegt ie, "aaah, geeft niet joh, ik word liever ondersteboven gelopen door een mooie meid dan door een ouwe vent!" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Een client die zei dat ik een hele goede moeder ben. Toen ik zei dat ik geen moeder wilde zijn, zei hij dat dit dan jammer was voor mijn kinderen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |