|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-02-2008 1:18] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wat ben jij een lucky bastard! bij mij is het enkel: "Het wordt echt, ECHT tijd dat jij wat smaak gaat ontwikkelen " [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-02-2008 1:24] signature |
|
Graag gedaan. En het is nog waar ook! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Afgelopen donderdag aardig overladen met complimenten door vreemden na het optreden in Almelo. |
|
quote: hehehe wet je wat, luister es naar Chiraw en zeg mij es wat je daarvan vindt signature |
|
quote: Wij ook, ik heb het persoonlijk niet op wedstrijdjes, maar alles om meer te spelen op dit moment @ Dappere Speerwerper: Nogal wiedes, we speelden in Almeloooooo, daar is iedereen toch vreemd? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
keihard Fc twente roepen daar! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmmmmm, voetbal toch? Neuh, dat laat ik over aan het gepeupel.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:hehe ik wil het je wel zien doen. Fuck the world and fuck you |
|
vandaag collega op t werk: moet jij niet naar school? blijkbaar vinden ze dat ik eruit zie als 18 jaar, en dachten ze dat ik alleen in de carnavalvakantie kwam uithelpen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bij mijn vorige stageadres: "We hebben in een hele lange tijd niet zo'n goede stagiaire gehad als jij" maarja.. zegt dat meer over mij dan over die andere stagiaires, of andersom |
|
quote:nee, rietvogels |
|
Avanti!!! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tattooshop: Wat heb jij een krachtige kuit! [Dit bericht is gewijzigd door Botgruis op 12-02-2008 15:27] I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
'Dat ik goed ben voor de mensheid...' Dat sloeg op de opmerking dat er iemand ziek moest zijn en ik die taak maar op me genomen heb Het is de lichtinval ;') |
|
vandaag weer eens te horen gekregen dat ik op angelina jolie lijk. ik weet bij god niet waar ze het vandaan halen maar tis wel een leuk compliment "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:en Pem had weer jouw zus kunnen zijn, zal het compliment doorgeven www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
`Wat istie groot ` [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-02-2008 15:49] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Je neus? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het is een Jood ja. |
|
"Ik zal er altijd voor je zijn en mij raak je ook nooit meer kwijt" |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Sjezoes wat ben jij direct, dat vraaaag je toch niet? Oh enne: Ik vind je lief. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2008 17:11] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |